/spanien/barcelona/forum/6424.aspx/spanien/barcelona/forum/6424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-09-12 12:39
@ZlatanisDaMannn:

Premissen var spelare som man själv följt när de spelat i Barcelona, vilket ytterst få om ens någon gjorde på el Diegos tid. Dessutom underpresterade han ganska mycket när han väl var i speldugligt skick och jag tror nog att det är ganska få som anser att hans prestationer i den blåröda tröjan kvalar in honom i en drömelva.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-09-12 12:37
Valdes Belleti-puyol-marquez-gio Yaya Toure Iniesta- Deco Messi-eto- Ronaldinho eller ska man välja den galna Turkiska målvakten Rustu hahaha, pinto är klart hans arvtagare
Barcelona Shanghai
2013-09-12 12:34
Hesp Reiziger - Christanval - Bogarde - Coco Hleb - Eskurza - Ciric Amunike - López - Geovanni Bästa elvan. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bentley King
2013-09-12 12:33
Oj det glömde jag bort! Då byter jag ut Rivaldo mot Maradona :)
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-12 12:28
grabbar har ni glömt att maradona spelade i barca? han tar väl en plats i alla elvor
Barcelona Katalano
2013-09-12 11:37
Valdes
Alves puyol Marquez
Bisi Iniesta Xavi, Messi
Rivaldo Etoó Ronaldinho

Offrar en ytterback för att få in Etoó på planen.
Barcelona Dinho the artist
2013-09-12 11:37
Det enda jag tänker på när jag ser dessa drömelvor är varför i hela friden ingen har inkluderat Gudjohnsen:P
Barcelona Bentley King
2013-09-12 11:34
Valdes Alves Puyol Koeman Abidal Busquets Xavi Iniesta Rivaldo Messi Ronaldinho
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-09-12 11:15
Valdes Alves Puyol Marquez Abdial Bus Iniesta Xavi Messi Eto'o Ronaldinho
Barcelona Gabriel
2013-09-12 11:11
Valdes

Alves - Puyol - Marquez - Abidal
Messi - Xavi - Iniesta - Ronaldinho
Ronaldo - Rivaldo

Skiter fullständigt i ballansen, det går inte att ta bort någon av de offensiva spelarna, haha. Galet lag! 4-4-2 alternativt 4-2-4. Bam, all in!

Vill ha in Eto'o där också egentligen, men a, den nivån Ronaldo höll hans enda säsong i Barça, och faktumet att han var den spelare som fick mig att fastna för klubben gör det omöjligt att flytta på honom.

Kul grej förresten.
Barcelona Bàckis
2013-09-12 10:38
Bästelona Valdes Alves-Puyol-Marquez-Gio Xavi-Sergio-Iniesta Messi-Rivaldo-Ronaldinho
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-12 10:23
Lite sent, fast någon kanske är intresserad. Högupplösta foton från Barca - Atletico i returmötet i supercopan, på Camp Nou.
Länktips: ul.to/dhfctc5b
Barcelona Bästelona
2013-09-12 09:36
Om vi lämnar allt BS som har varit här inne de senaste dygnet så kan vi väl skriva upp våra bästa barcelona elvor, så länge man har följt laget vill säga. Valdes Belleti-puyol-marquez-gio Sergio Iniesta- xavi Messi-eto- Ronaldinho
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-09-12 08:41
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Hahhahahaha klockren :D. De roliga med Zubi är att han tror att han är tillför något till Barca men alla vet att han tillför inget :). Mr.Golf har inte haft så mkt att göra denna sommaren hahhaha.
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-12 07:29
zlatan är bäst ingen protäst
2013-09-12 03:19
Johan C och Co. är jobbiga med deras ständiga provokationer, dock ser jag inlägg var och varannan dag från människor här inne som jag finner, om möjligt, ännu jobbigare.
Barcelona Júnior ´
2013-09-12 03:17
Good News! Läkarteamet kommer tydligen ge Puyol grönt ljus inför Champions League matchen mot Ajax nästa vecka. Han kommer dessvärre missa matchen mot Sevilla på lördag. Källa: Sport
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-12 02:29
Mod. Uppskattas! Önskar mig att även medlemmar raderar sina tjafsinlägg med denne JohanC så att forumet blir mer prydligt men det är kanske för mycket att begära? (puppy-eyes) På återseende!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-12 01:54
@ CARLES PUYOL - 1899:

Haha! Jag var inte helt hundra men ville inte förstöra din moment of joy :P Fyfan va kul, någon borde göra en mini-serie om honom likt G Bush. Kan tänka mig att att han ser sig själv som en slags superhjälte.

"Is it a bird?
Is it a plane?
It's ZU-BI-ZARETA!"
2013-09-12 01:47
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Frågan vi stället oss, är Zubi rätt man att sköta våra vräkningar????... Men å andra sidan kanske så överraskar han oss en vacker dag... Tillåt mig att skratta hahhahahaha. Men man ska aldrig underskatta Zubi, han må vara upptagen mkt med golf :) men han kanske löser våra problem...
2013-09-12 01:41
Carles Puyol y Jean Marie Dongou (Barcelona) Hahhahahaha :). Du såg ironi i det hela när jag skrev Zubi dör av garv :D.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-12 01:17
@ CARLES PUYOL - 1899:

Har för mig att Zubi inte hade så mycket med den affären o göra men whatever floats your boat :D
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-12 01:07
@ CARLES PUYOL - 1899:

Tummen upp för Zubi? Haha ta det lugnt med alkoholen!
2013-09-12 00:59
Mod. Ville bara säga ni har gjort ett fantastisk jobb genom att stänga av Johan C... Jag har kollat rätt mkt dem senaste timmarna men valde att skita i skriva på forumet för att just dessa clowner som han Johan. Varje dag så kommer det in någon som mer eller mindre en clown då ska Barca som lag kritiserar. Man får kritisera Barca men då måste man lyfta fram de som är bra hos Barca så funkar det med allt. Jag har varit ganska så hård mot vår ledning för att vi är behov av en mittback med bra kvalité men nu tänker jag på Puyol som ska lösa vårt mittbacksproblem. Jag kan bara säga så här, är så stolt över ledningen över Neymar värvningen. Tummen upp för Rossel och Zubi. Nu kan jag sova gott :).
Barcelona Barieta
2013-09-12 00:53
Barcelonistas Matchen mot Arsenal var han bra ja, har för mig han kunde satt 1-2 baljor i början av första halvlek om han bara hade satt dom. Men det är sant han gjorde en bra match, det var väl en av få matcher där han medverkade bra i spelet också. Historia är han nu iaf, trodde aldrig från början att han skulle passa i Barca. Inte för att jag inte tycker att Zlatan är en bra fotbollspelare för han är jävligt duktig. Men han passar helt enkelt inte in i Barcas spelsätt.
Mod.
2013-09-12 00:50
KarmaIsAKaranka

Done and done!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-12 00:47
Mod. Bra arbetat. Håller med om att vi också kollektivt borde vara uppmärksamma med att sluta mata trollen. Hade uppskattat ifall alla gamla meddelanden från denne Johan C kan raderas från forumet så att vi lyfter fram riktiga supportrars kommentarer. Tack på förhand!
Barcelona Barcelonistas
2013-09-11 23:48
Barieta - jag hyllade Zlatans höst jag tycker han var riktigt bra. Något hände med Zlatan under uppehållet, för jag kommer inte på en enda match efter jul som han var bra utöver borta matchen mot Arsenal. Zlatan var helt värdelös fram till Arsenal matchen där han gör en bra match. Oturligt nog skadar han sig i ett läge där han inte fick skada sig, missade returen mot Arsenal men vi avancerade vidare tack vare Messi. El Clasicot på Bernabeu missade Zlatan ochså, jag tror inte han spelade en match efter skadan mot Arsenal fram tills första semin mot Inter....man kan ställa sig frågan huruvida det var rätt av pep att ens spela en halv skadad Zlatan i en sån viktig match. Den skadan som han fick borta mot Arsenal var det värsta som kunde hända honom.
2013-09-11 23:42
Neymarmessi
Vet inte om du har svårt för det eller så men Zlatan stavas med z, inte s. Ganska välkänt vid detta laget.

Sedan tycker jag det är löjligt att nedvärdera det Zlatan har gjort de senaste tio åren. En sann mästare som varit tydlig med vad han vill resp. inte vill.

Ang. delar i boken får man tänka på att det är ena sidan av myntet. Guardiola har förmodligen en möjligt annorlunda uppfattning av situationen samtidigt som man inte skall glömma att Zlatan varit tydlig med att han trivdes i Barca och att han trivdes med spelarna, bara in tränaren. Så blir det ibland.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-11 23:36
"Ibrahimovic (PSG): "I had a dream to join Barça but now I think maybe you should keep your dreams instead of making them come true." [bbc]"

Att han ens fortsätter. Kan han inte bara acceptera att han inte var "stjärnan" i barca? Du blev bänkad, deal with it..
Annons: