/spanien/barcelona/forum/6420.aspx/spanien/barcelona/forum/6420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai
2013-09-11 13:19
*hjärta* Valdes flint Ja, han har fått extremt många gula. Det är oacceptabelt. Har du sett supercupen och ligamatcherna? Hur många kort har han samlat nu?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2013-09-11 13:18
Shanghai (Barcelona) Håller med dig om att han har dragit på sig varningar i onödan. Men igår så gjorde inte han något.
Barcelona Shanghai
2013-09-11 13:17
DM1982 Nu såg jag inte incidenten med Pepe från nattens match, men såg att någon här skrev att Neymar fick ett gult kort. Då blev jag förvånad eftersom att han har dittills fått 3 eller 4 raka gula kort i både supercupen och ligan.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-11 13:06
@Shanghai:

Du pratar om Neymar som om han vore Ramos eller Pepe. Kan du kolla på klippet nu och tala om för mig hur Pepe är "offret" i denna situation och vad exakt det är som gör Neymar till orutinerad med humörsvängningar? Jag väntar på ditt svar. Vet att du har tendens till att vara en färgad supporter, men nu gör du en 180 och vänder dig till det andra extrema, frågan är varför?

Gillar också din överdrift "varenda match".
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-11 13:04
Efter det ser man hur Pepe går fram till Neymar och säger ''Är du dum i huvudet?'' Han är den sista som ska säga åt spelarna att de spelar fult. Fucking pajas, han och jag i ett rum hade varit riktigt nice, smutsigaste spelaren ever.

Neymar är en gåva från Gud till oss.
Barcelona DM1982
2013-09-11 12:51
Shanghai (Barcelona) Såg du kortet som han fick igår? Det var fruktansvärt löjligt kort, allt pga att Pepe på något konstigt sätt förlorade duellen mot Neymar. Pepe tittar bara på Neymar och lägger in en axeltackling som Neymar är starkare i, Pepe kraschar in i egen målvakt och Neymar får gult kort. Avdelning WTF.
Barcelona Shanghai
2013-09-11 12:44
Tycker att Neymar borde ta och skärpa till sig. Han får ju gula kort i varenda match. Oerhört orutinerad är han. Brassen måste tygla ner humöret lite när han får något emot sig, för i slutändan kommer det inte gynna oss.
Barcelona LeoMessi
2013-09-11 12:33
Neymars gula igår var bara löjligt!! Pepe trycker undan Neymar och springer in i sin egen målvakt och Neymar blir varnad haha
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-11 12:28
Snacka om att motståndarna kommer bli förvirrade och vi kommer bli ännu mer svårlästa.
2013-09-11 12:27
Skönt och höra Deulo!! Neymar och Messi kan sätta Fabregas och iniesta i spelet också genom deras otroliga speluppfattning. Om iniesta och Xavi släpper tanken lite av att vara bollkåt, speciellt Xavi. Tänk bara vilken variation i spelet det blir när Cesc, Xavi och iniesta tar mer djupledslöpningar med Neymar och Messi strax bakom och vice versa.
Barcelona Leo y Cesc
2013-09-11 11:51
Någon som vill jämföra Robinho med Neymar eller? Haha
Barcelona Pep - El Míster
2013-09-11 11:18
Ja, Neymar hade verkligen lekstuga igår. Han växer enormt när han spelar i landslaget. Där är han nr1 och tar ett större ansvar. Han bara skriker av självförtroende. Helt fantastiskt bra är han. Hoppas verkligen att Tata ger han och Messi de fria dom behöver tillsammans, när vi har bollen, och utan bollen måste dom rätta sig som alla andra i presspelet.

En sista fråga bara, finns det något smutsigare lag än Portugal? Så jävla uppenbart att Pepe, Coentrao och Alves vill sätta dit Neymi. Både i situationen när Neymi fick gult kort. Vafan domaren? Pepe går ju in för att tackla bort Neymi men får känna på motstånd och flyger själv in i målvakten. Jävla klantback. Alves situationen är rött kort. Tydligt att han siktar på Neymar med armbågen. SMUTS!
Barcelona Deulofeu
2013-09-11 11:12
Barca King - Messi i hjärtat fattar du att han spelar för oss 21 år!

Vi kommer att få uppleva så många roliga stunder framöver med laget vi har!

Finns ingen som Neymar han är helt unik bara att tacka och ta emot att han spelar för oss.

En kul grej köpte jultidningar häromdagen lite fotbollskalendrar och sånt och passade på att fråga vem som var bäst.

Alla sade Neymar! De sade att alla i hela skolan tyckte han var bäst snacka om att ha värvat en guldkalv!
Barcelona Deulofeu
2013-09-11 11:06
Jobbig natt igår så mycket fotboll att man fortfarande är snurrig!

En bra kvalkväll för oss inte minst för Neymar som gjorde lite som han ville mot Portugal.

Det känns inte riktigt som att man har förstått att Neymar spelar för oss han har ju knappt startat en match ännu.

Vi har så mycket att se fram emot han kommer bara bli bättre och bättre.

Neymar och Messi mumma och så Sanchez,Pedro och Tello som lök på laxen.

Bakom dem har vi ett mittfält som är bäst i världen på att spela fram!

Vi har dessutom två av världens absolut bästa ytter backar! Hyfsade reserver också!

Mittlåset går inte heller av för hackor Mascherano växer för varje match och Pique är på väg mot gammal storform.

I målet är Valdes i sitt livs form.

Jag tror ärligt talat inte något lag kommer ha något att säga till om i år i ligaspelet iallafall.Hoppas mycket på en säsong likt den Arsenal hade med Henry,Viera när de gick igenom ligaspelet obesegrade!

Känner mig oerhört positiv till Tata och laget.Dessutom börjar det ljusna på skadefronten och snart är Puyol tillbaka!
2013-09-11 11:03
Är det bara jag som har märkt att Neymar verkligen spelar fysiskt och ger sig in i duellerna. Speciellt mot grisen Pepe igår. Messi och kompani får ta efter. Sjukt kul och se Neymar spela. Tack rosell, tack.
Barcelona Shanghai
2013-09-11 10:24
Vilket mål av Neymar. Nu skall han bara bevisa att han göra så i klubblaget. Bra träning inför El Clasico, han har redan haft lekstuga med Casillas, Arbeloa, Ramos och igår blev det Pepe och Coentrao.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-11 10:01
Oj oj oj vad han hade show inatt Neymar! Herregud. Fotbollsporr på hög nivå. Klassmål som gräddet på moset. Att Pepe spelade mittback gör inte saken värre heller..
Barcelona DM1982
2013-09-11 09:01
Nu utgår jag från att Messi och kanske även Mascherano inte blir kallade till några fler kvalmatcher. Finns absolut ingen anledning för Messi att spela fler kvalmatcher, allt är ju säkrat. Det borde ligga i argentinska förbundets intresse också att inte slita ut spelarna.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-09-11 04:53
Leo Messi tvåmålsskytt! Bägge på straffar.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-11 04:33
Han är så kylig Neymar! Vem som helst hade skjutit i det läget, minut 75, men han väntar in, håller i, och ger sin lagkamrat en perfekt målchans.
Barcelona Dinho the artist
2013-09-11 04:13
LeomMessi
Precis. Chansspelare och hade nog haft väldiga problem att dirigera något vidare i ett lag som inte kontrar allt som oftast.
Barcelona LeoMessi
2013-09-11 04:06
Dinho the artist (Barcelona) Han är väldigt skicklig en mot en och han skapar mycket lägen men jag tror han hade gett oss en stroke om han spelade för oss, med tanke på att hans passningsprocent ligger på ca 50 % under en bra dag haha!
Jeffson
2013-09-11 04:03
HAHA Pepe ut i halvtid. Nu har han något att prata om med Arbeloa :)
2013-09-11 04:01
Leomessi
Jag håller med dig. Finner faktiskt att Di Maria generellt sett är underskattad. Han skapar många chanser, dock en chansspelare men i ett lag som real (iaf under mourinho) så passar den spelstilen som i handsken.

Ang. Bale är jag ganska lugn. Jag tycker värvningen i sig är helt bisarr då den är 1. 130% överpris 2. har svårt att se Bale och Ronaldo fungera tillsammans i det spelsystem som Ancelotti använder sig av och 3. mer överflödig än mina presenter till flickvännen, dvs. oerhört överflödig.
Barcelona LeoMessi
2013-09-11 03:53
Romeo, herregud... Snygg tabbe!
Jeffson
2013-09-11 03:51
Jag kommer ihåg min och många andras reaktion när 57m för Neymar offentliggjordes. Men ser man till hans extrema talang och dagens sjuka marknad så får det ses som ett riktigt kap, eller hur Perez? ;)

Visst kan man säga att han bara hade ett år kvar på kontraktet och att han aldrig hade spelat i europa innan. Men vissa spelare står över sådana grejer. Neymar är en sån spelare. Vi ska vara väldigt tacksamma över att ha honom i vårat lag. Den här killen kommer ha två Balon D'or innan Ronaldo har det.
Barcelona LeoMessi
2013-09-11 03:47
Är bara jag som hellre ser att vi får möta Bale på kanten än di Maria? Tycker att han är otroligt svår att hålla kolla på då han är vääldigt oberäknelig. Han lyckas alltid strula till det för vårt lag.
SoN_Un
2013-09-11 03:46
har ej sopcast
2013-09-11 03:46
Neymar samt Bernard har imponerat stort under första halvlek. Även Nani har varit bra tycker jag. Ganska jämn match där kvaliteten är ungefär densamma hos båda lagen men där Brasilien är betydligt giftigare i omställningarna.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-09-11 03:40
sop://broker.sopcast.com:3912/146690

Paraguay - Argentina
Annons: