/spanien/barcelona/forum/6412.aspx/spanien/barcelona/forum/6412.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 14:54
Der Afro (Barcelona) Hade faktiskt varit intressant att veta:-) Då slipper jag kolla på ställen där man är 3 Barcafans mot 40 fans från 15 olika lag som har kommit dit bara för att snacka skit om Barca:P
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Der Afro
2013-09-13 14:44
En fråga till alla Göteborgare:

Finns det någon pub eller bar i Göteborg där Barcelona-fans brukar samlas och titta på matcher?
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-13 14:32
@Dinho the artist:

Det där var inte Dreambox. Handlar överhuvudtaget inte om satellit-antenn för slutanvändaren. Det där är IPTV. De komprimerar alla kanaler de tagit emot via satellit och sänder det sen via internet. Du som slutanvändare behöver bara den där boxen. Det är helt lagligt. Du betalar även för ett års abonnemang.
Barcelona Barca Barca
2013-09-13 14:19
Dinho the artist Dreamboxen, asså själva boxen är inte olaglig :)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-13 14:11
HAHAHAHA PINTOOOO!!
Barcelona Dinho the artist
2013-09-13 14:10
Har inte kollat vad ni diskuterar men är det Dreambox? Alltid undrat hur ni får tag på slingorna, då de är olagliga:)
Barcelona Barca Barca
2013-09-13 14:06
BARCA-més que un club Bör vara 1080, men oftast så är boxen startad med 720 men de bara gå in på inställningar o ändra om till 1080. Jag själv kör dream box, så har bara al jazeera sport 1,2,3,4 nu eftersom dom bytt satellite. Rekommenderar denna boxen som med alla al jazeera kanalerna för dom visar bokstavilgen allt :D
BARCA-més que un club
2013-09-13 14:04
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

okey får nog ta en runda på stan och kolla upp det då tack i alla fall .
2013-09-13 14:02
@BARCA-més que un club:
Det vet jag iofs inte men det tror jag. När jag var och kollade såg det iaf väldigt bra ut för att vara sänt på internet och inte från parabol-antenn.
BARCA-més que un club
2013-09-13 13:56

Hmm okey hade för mig dom inte va det är, det en 1080 p ?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-09-13 13:56
provar igen då, sorry för spam
2013-09-13 13:55
fungerande länk
2013-09-13 13:55
@BARCA-més que un club:
Ursäkta, men det är en HD-Box. Vad tror du annars man måste ha en HDMI-kabel?
2013-09-13 13:54
@el Flaco - Me, Myself and I:

Haha, förlåt. Fast man har ju blivit skadad sen Sandrusco och Zubi tog över. Varje gång det nalkas kontraktsförlängning blir man ju fan orolig, speciellt när det är en av våra cracks.
2013-09-13 13:54
OT, Ronaldo försöker redan skada Bale på dagens träning. Trevligt
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-09-13 13:52

Har haft det i ungefär ett år, Är hur nöjd som helst, Dom har precis allt! Köpte den i Malmö. Själva modemet krånga till en gång och jag tog med den till själva företaget som har tillverkat modemet som finns här i Helsingborg, Fixade på en vecka.Bra service och du får verkligen valuta för pengarna! Jag rekomenderar strakt faktiskt!
BARCA-més que un club
2013-09-13 13:51

Synd bara det inte är en HD- BOX, annars hade det varit perfekt ju.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-09-13 13:48
Rambla/

Första gången på flera månader som jag inte är negatiffa och du lyckas spridda en massa osäkerhet i mig med bara ett inlägg. Kudos! :P
2013-09-13 13:46
@el Flaco - Me, Myself and I:

Dock har ju Zubi lyckats reta upp flera spelare. Titta bara på Valdes.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-13 13:46
@Pep, The Creator:

Nu var jag inte heller särskilt gammal då men har för mig att det var något i stil med att han ville ha en löneförhöjning och det tyckte inte Barca att han var värd.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-09-13 13:45
Det med Iniesta oroar inte mig. Det är nästan vanligt att man inte accepterar det första budet klubben erbjuder. Agenter vill alltid älta kring en massa detaljer och dylikt och Sostres vill naturligtvis Iniestas bästa i det här fallet, vilket är fullt normalt.
2013-09-13 13:42
@Pep, The Creator:

Nej. Det får du ha annan utrusting till. Det här är bara kanaler du får in om du haft flera paraboler uppsatta.
Barcelona Pep, The Creator
2013-09-13 13:39
Nu var jag tre år när Ronaldo spelade i Barcelona, så vad hände egentligen? Varför gick han?

Rambla~ - Zubi, vete ya!

Får man in svenska kanaler också?
Barcelona Shanghai
2013-09-13 13:35
@barcastuff: Martino: "Bale to Madrid? Won't comment anymore, got enough stick last time, while my words were misinterpreted." #fcblive Haha, Tata är så go.
2013-09-13 13:29
Ni som var intresserade av Al Jazeera Sport. Här är den bästa boxen inklusive 1 års abonnemang för alla kanaler. Detta är för er som ej har parabol-antenn. Det enda som krävs är en internetuppkoppling (hyfsat snabb) och en HDMI-kabel till tvn. Kanaler man får in är bl.a Al Jazeera Sport 1-10. Personligen funderar jag starkt på att åka och köpa en sådan i morgon. Då säger jag upp Viasat och CMore på ComHem vilket innebär att jag sparar in ca 800kr/mån. Köper jag boxen har jag sparat in det på 3 månader. :) Obs! Butikerna finns i Malmö och Göteborg.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-13 13:23
Shanghai & LeoMessi Så är det. Den svenska avundsjukan lyser starkare än någonsin på Sportbladet. Otroligt pinsamt, men dagens verklighet tyvärr.
Barcelona Shanghai
2013-09-13 13:20
LeoMessi Det mest komiska är hur alla "haters" tävlar mot varandra om vem som skriver mest kränkande skit om vår klubb får mest likes. Det är ett bra tillfälle för de som älskar uppmärksamhet. Skriv bara något dåligt om Barcelona och ni får över 700-800 likes på Aftonbladet.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-13 13:17
Tata svarade på min fråga....

Martino: "Pedro has played two games with Spain, that's why he's rested this time. He's fine now, but we need him during 9-10 months."
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2013-09-13 13:13
Jag kanske är paranoid, men allt som har hänt med Sandro Rosell vid styret så förväntar jag mig det värsta. Emili Ricart, Abidal, Valdés, Guardiola, Cruyff. Och att Zubi när han kommer tillbaka från semestern verkar att få förlängt är bortom mina vildaste fantasier.

Montoya, Bartras kontrakt går ut nästa sommar. Vi får hoppas på det bästa.
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 13:07
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Precis, det var okej för hatarna att skriva diverse skit, som att Xavi var inavlad men när jag skrev en liten grej så blir jag varnad och spärrad. Måste även säga att denna idiot hotade att polisanmäla mig för att jag hade kränkt honom Hahahha! Det jag skrev kan inte ens jämföras med det han gjorde.
Annons: