/spanien/barcelona/forum/6408.aspx/spanien/barcelona/forum/6408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2013-09-14 19:36
Inte lätt för Agüero att göra något med spelare som Rodwell, Millner, Javi Garcia, Kolarov etc. Må Gud förbanna dig, Pellegrini, oddset hade suttit om det inte vore för din laguttagning, haha. Nä men, hur tänker han? Okej att han vill spara några spelare inför CL men de låg redan bakom i ligan så en vinst ikväll var nog rätt så viktigt om man säger så. Ifall han trodde att han skulle plocka 3 pinnar borta mot Stoke med de spelarna så är det ett tydligt bevis hur dålig koll han har på Premier League. Det blir svårt utan Agüero, Navas, Fernandinho, Kompany, Lescott och Navas.

Nog om den matchen, bara lite små pissed då man hade vunnit 5 lax om de vann och vi vinner våran match, men men, dags att släppa det. Angående dagens match blir det intressant att främst se hur vår anfallstrio sköter sig, och framför allt hur mycket firma Messi - Neymar sköter sig. En annan sak som blir intressant att se är hur Xavi spelar, han har underpresterat ett tag nu, vill se gamla Xavi igen. Även Iniesta har inte varit att känna igen.

Men 3 poäng blir viktigt ikväll, framför allt med tanke på vilka Real möter borta efter oss. Risk för poängtapp där ikväll, då måste vi se till att vinna.
Barcelona Stoichkov~
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

Håller med dig där dock:).
Barcelona Vampíro

Jag tror han är kvar säsongen ut, varken klubben eller han själv vinner på att lämna under januari. Hela hans uppflyttning har hanterats på ett uselt sätt från början, man vågade aldrig ge hobom chansen vilket får en att undra varför man ens flyttade upp grabben.

Personligen så tycker jag inte att Bartra håller för att spela i Barcelona så det är ingen större förlust om han lämnar. Han kommer ändå aldrig bli en storspelare för oss.
Barcelona Stoichkov~
2013-09-14 19:34
Han kommer att skriva på ett nytt kontrakt. Sedan blir det en utlåning. Barca ska med all säkerhet köpa en ny mittback i januari. Batra tror jag inte på med andra ord, inom den närmaste tiden. Kommer du inte ihåg att han var den svaga länken i våras när vi höll på att tappa allt med Puyol skadad och Masherano avstängd och ibland skakad?
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-14 19:33
Smart och släppa Icardi för några hundratusen € till Sampdoria. Istället för att låna ut honom för att sen kanske få en hyfsad slant för honom när man väl säljer.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-14 19:32
Om någon hittar en bra stream, skulle den personen va så vänlig och posta den här? Jag ska försöka göra samma sak om jag har tur :)
Jeffson
2013-09-14 19:29
Vår gamle talang Icardi från Rosario gjorde precis 1-0 mot Juve nu. :) Samma Icardi som lånades ut till Sampdoria med en köpklausul på 400.000 € och som Sampdoria två år senare sålde för 13.000.000 €. Luktar Zubi långa vägar det där...
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-14 19:26
Någon som tror att Bartra är kvar efter januari? Han skriver ju knappast på ett nytt kontrakt nu längre. Då blir det för kaffepengar i januari eller gratis i sommar.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-14 19:04
inters JESUS är en mittback Barca borde kolla närmare på. Han har imponerad sen han kom till Italien.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-09-14 19:01
Synd att Cesc förpassas till bänken istället för Xavi, men annars är jag nöjd med elvan. Det gäller att spela ihop ett försvar tidigt på säsongen så att de känner sig bekväma med varandra, och sedan går det att rotera med spelare som Montoya och Bartra i lättare matcher. Ska bli intressant att se trion Tello - Messi - Neymar på topp.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 19:00
Gött med att Tello får starta matchen. Han förtjänar det. Dock jag lite tveksam till varför Tata väljer att starta med Alves och Busquets som båda kommer från en skada.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-09-14 19:00
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Tello Messi Neymar
Barcelona Diar Shekha
2013-09-14 18:58
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Tello Messi Neymar #fcblive
Barcelona barca show
2013-09-14 18:55
Var är all folk. Det är faktiskt en lördag kl 19.00 och ingen skriver något eller ens diskuterar något om matchen. Det är 1 timme kvar kom igen och vakna det är match där vi ska se slakt av alla spelare men framför allt de två giganterna Neymar och LEOONNNEEELLL MESSSIIII Kom igen . Jag tror på slakt idag spelmässigt och siffrorna på 3-0
Barcelona Smogen
2013-09-14 18:54
Undrad om inte det här var droppen med svenskafans. Inte nog med att vi ska göra all design på sidan, skriva alla artiklar och själva va moderatorer och redaktörer gratis. Nu kan jag inte komma in på mobilappen utan att tvingas vänta på en stor jävla reklam som täcker HELA skärmen, utan möjlighet att stänga ned. Tror inte det, kan ingen människa med tid starta en ny la liga sida med lite forum o sånt? Jag kräks snart på hur miljardbolaget och svenskafansägarna Stampen utnyttjar oss fans.
Barcelona barca!54
2013-09-14 18:39
Jag syftar på den här matchen, sämsta lagupställningen
Barcelona Shanghai
2013-09-14 18:28
Yaya Toure, Silva och Navas är väl världsklass?
Barcelona barca!54
2013-09-14 18:24
Jag tycker synd om Aguero som får spela med sopor...
Barcelona petersays
2013-09-14 18:12
Pelligrinis gäng stöter på patrull och kryssar. Var nånstans? Stoke borta såklart.
Barcelona barca!54
2013-09-14 18:09
Deulofeu startar på bänken, men jag tror att han hoppar in tidigt i andra halvlek. Deulo har spelat riktigt bra de senaste matcherna
Barcelona barca show
2013-09-14 18:07
Håller med om att cesc borde vara start spelaren för oss från och med nu och xavi rotationen som Backis skrev här nedan och sen så blir ju xavi bara äldre så då föredrar jag pogba köps in så att xavi får en annan sorts roll i vårt lag där vi då har sergio pogba jonathan iniesta cesc underbart i mina ögon för att hålla bättre klass i mitten än de andra lag i världen
Jeffson
2013-09-14 18:03
Någon som vet om Deulofeu startar för Everton? Blir för smärtsamt att se Eto'o från start i Chelsea utan att ha nåt gött att väga upp det med.
Barcelona Benny10
2013-09-14 17:59
Ni borde köpa ben arfa o ramsey
Barcelona petersays
2013-09-14 17:54
Eto'o från start för Chelsea om en halvtimme.
Barcelona Bàckis
2013-09-14 17:51
KarmalsKaranka Tycker du verkligen att Cesc skall agera rotationsspelare för Xavi? Enligt mig bör det vara tvärtom. Tyvärr är Xavi knappt på 80% av den kapaciteten han visade för några år sedan.
BARCA-més que un club
2013-09-14 17:46
För er som är sugna för mer fotbollsgodis snart avspark för Derby di italia

Inter-Juve lär bli en rysare det :)
Barcelona Shanghai
2013-09-14 17:40
SupremeMan

Jaha, ursäkta mig. Ja österrikaren är riktigt bra, jag minns matchen mot Real Madrid på Santiago Bernabeu. Han gjorde en fantastisk match och jobbade kopiöst. Jag ville också se honom i Barcelona när vi inte hade Alba, men idag ångrar jag inte att vi har Jordi för han gör sällan dåliga matcher.
Barcelona LeoMessi
2013-09-14 17:37
Förresten, någon som vet hur det går för muniesa i stoke? Får han spela något?
Barcelona SupremeMan
2013-09-14 17:32
Shanghai:

jag har inte sagt att vi borde köpa Alaba nu,
jag säger att vi kunna köpt honom förut och jag tycker att han är bättre än Jordi Alba o Adriano...
Barcelona Shanghai
2013-09-14 17:31
Ramsey har vuxit och blivit en bra lirare som gör dessutom mål. Hans tredje mål denna säsong. Otroligt vital för Arsenal.
Annons: