/spanien/barcelona/forum/6403.aspx/spanien/barcelona/forum/6403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-28 13:56
@LeoMessi:

Rooney, Aguero, Silva, Cech från. PL. Tyska och franska ligan: Neuer, Lahm, Thiago Silva, Falcao, Zlatan, Ribery. Fyll gärna på så kanske vi kommer up till en all star elva utanför la liga :D
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-28 13:52
Canaletes; haha f*n vad tattigt att försöka göra det till en grej. Media är verkligen som ett gäng termiter, de lever på minsta lilla grej och försöker förstora upp eller måla upp saker till mycket större än vad de är. Det värsta är att de inte vet till 100 och garderar sig genom att kalla sådant för teorier etc. Det är inte bara lågt utan lurar också läsare. Jag drömmer om en värld där media får ta stå för allt skit de skriver och ta konsekvenserna. Som liten blev man lärd att inte skvallra och ljuga, samtidigt som det finns en "respekterad" bransch som livnär sig på just detta.
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 13:51
Arsenal (Barcelona) Det hade varit ett lag med stjärnor från la liga i båda lagen då:P
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Arsenal
2013-09-28 13:49
vad sägs om en match mellan ett all star lag mellan pl o la liga? vore kul med en sådan
Barcelona koeman92
2013-09-28 13:42
Ursäkta för felstavningar, skriver som en mongolid när jag skriver från mobilen
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 13:42
Aftonbladet är mer efterblivna än vanligt. Dom tror sig ha insiderinformation om allt som sker i Barcelona. Varit mer skitsnack än vanligt! Hoppas Messi gör ett hattrick idag:P
Barcelona koeman92
2013-09-28 13:41
Min startelva till idag:

Valded

Alves Bartra Piqué Adriano

Song
S.Roberto Cesc

Pedro Messi Tello

Vsd tycker ni? Tycker själv att det bör roteras så mycket som möjligt, speciellt i en match som denna där motståndet heter Almería.
Barcelona Canaletes
2013-09-28 13:16
Det sorgliga som vanligt är att nu AB publicerar en artikel om "hur är stämningen i laget"

Följer man Barcelona och La Liga borde man veta att Valdés är en hel annan person på plan. Det liksom som när månen kommer fram för vargarna. Han förändras totalt till ett psycho!!! hehe :P

Som hans reaktion när han räddade straffen mot Rayo. Helt underbart.
Barcelona NoGo™
2013-09-28 13:08
@Canaletes

Hahah kung Valdes! Sätt Pique på plats bara! Kommer vara omöjligt att ersätta V.V
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-28 13:07
Idag är det dags och knäcka almeria! Neymar kommer få värma bänken säkert och det är välbehövligt. Vill se en hattrick från Leo och ett mål av Alexis eller som Ray kallar honom. Electric shanchez. Hans prestationer kräver ett fler mål.
2013-09-28 13:05
Deulofeu spelar med ett stort självförtroende. Han leker med ett lag som fulham och det är bevis på hans styrka. Fulham må vara en liten klubb men Premier Leagues kvalite går inte att förneka samt det ansvaret han har redan tagit i Everton och som lag kamraterna har gett honom är otroligt. Fast han måste fortfarande mogna i sitt spel som Neymar och blanda lagspel med själviskhet på rätt nivå. Då lovar jag att vi har en spelare i agueros kaliber fast bättre på alla sätt.
Barcelona Canaletes
2013-09-28 13:03
haha Valdés personlighet på plan är verkligen skön. Här pekar han fuck you till Piqué.
Barcelona Gabriel
2013-09-28 12:55
Har inte hunnit följa Deulofeu i Everton allt för mycket hitills men efter att ha fått se highlights från hans senaste match så måste jag säga att jag är riktigt imponerad av honom. Backarna hade ett rent helvete med honom, självklart är han fortfarande lite oslipad men det händer alltid något när han har bollen. Han tänker framåt, och han tänker på mål - jag gillar det. Det känns som att vi snackar om om en spelare som har det "lilla extra" med spetskvalitéer. Jag tror att spel i England kommer att göra honom mycket gott. Förhoppningsvis får vi tillbaka en riktigt bra spelare när han väl kommer tillbaks.

Ett anfall med 3 anfallare där uppe som alla har "det lilla extra", extraordinary med Neymar - Messi - Deolufeo om han utvecklas som man hoppas smackar gott.
Barcelona Treyh
2013-09-28 12:28
Intressant krönika om Diego Costa av Erik Niva!
Barcelona Golden Barca
2013-09-28 12:21
Oj jag kom in på fel sida jag skulle till en sida om FC Barcelona.

Ber om ursäkt och utgår omgående.
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-09-28 12:17
Hoppas Diego Costa (At Madrid) bli uttagen till brasilianska landslaget. Tror inte de har bättre anfallare nu för tiden
Barcelona Pep #4
2013-09-28 12:02
Barca King

Väldigt intressanta sekvenser man fick se med Deulofeu och måste säga att han bara borde mogna lite och hantera situationerna bättre. Han borde passa iblandn när han istället dribblar. Men utan tvekan så besitter han egenskaper för att bli en startspelare inom en snar framtid.

Neymar-Messi-Deulofeu? jag tror mycket möjligt att de kan bli så i framtiden.
Barcelona Bästelona
2013-09-28 11:55
Match om 6 timmar och aktiviteten på forumet har aldrig varit högre!
Barcelona barca!54
2013-09-28 11:33
Barca King - Messi i hjärtat

jag förstår inte hur Martinez inte har startat honom i PL än, klart bästa anfallare varje gång när han spelar i cupen

2013-09-28 10:58
Ni som inte såg Everton mot Fulham därmed missade Deulofeus match kan kolla på hans höjdpunkter. Han slår inte en enda hemåt pass och vilken jävla bollkontroll och dribblingar.
Länktips: t.co/m5jKHr0acJ
Barcelona Emily - Gràcies Pep!
2013-09-27 23:23
@LeoMessi:

Ja det gör dom. Efter fyra spelade omgångar leder dom med 10 poäng. Om CD Roda (nåt lag som verkar höra ihop med Villarreal om jag förstått saken rätt) vinner sin match i morgon ligger Juvenil A delad etta med Roda.

På tisdag möter för övrigt Juvenil A Celtic i Uefa Youth League. Blir spännande!
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 23:14
Emily - Gràcies Pep! (Barcelona) Tack så mycket:-) Vet du om dom leder ligan?:-)
2013-09-27 23:07
@LeoMessi:

3-1 till Juvenil A efter ett mål av Kaptoum och två av Maxi Rolón.
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 22:57
Hur slutade matchen mellan Juvenil och girona?
Barcelona Diar Shekha
2013-09-27 22:39
Någon som vill lira FIFA 14 på ps3? Bara att adda DShekha1993 eller skicka PM! :)
Barcelona Zamboza
2013-09-27 21:28
barcastuff ?@barcastuff 22h

Griezmann (real Sociedad): "The Camp Nou is the most difficult stadium I played at. At the Bernabeu you don't feel as inferior."

Haha, klockren.
2013-09-27 20:49
Ni som inte har något annat för er denna fredagskväll kan se Juvenil A möta Girona i ligan kl 21.00. Efter tre spelade omgångar leder Juvenil A ligan och Girona ligger sist. Matchen sänds live på Barcelonas YouTube-kanal, se länktips.

Startelvan: Jose Aurelio, Palencia, Rodri, Quintillà, Fran, Ortega, Kaptoum, Enguene, Maxi, Munir och Ebwelle.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-27 19:23
Vet att det är lite OT men nån som hunnit köra Fifa 14, köpte det igår och hann testa lite. Superkul att Camp Nou är med igen! Tyckte väl att det var lite svårare, spelarna känns lite "segare" och är inte heller superenkelt att passa längre. Men blir däremot mycket verkligare. Startade för övrigt en karriär med Barca, köpte Hummels för €43M, gissa vad som händer, får ett mail om att han skadat sig på tränningen och blir borta i 4 månader... :p Sorry för OT som sagt.
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 18:00
Leo y Cesc (Barcelona) Var dom inte till och med redo att punga ut mer för Neymar än för bale?
Barcelona Leo y Cesc
2013-09-27 17:51
@barcastuff: Perez (president Real Madrid): "If Neymar would have joined us, would we have signed Bale? Well, we probably wouldn't have." [ser] Haha stackars Bale som får höra att han var andra val.
Annons: