/spanien/barcelona/forum/6373.aspx/spanien/barcelona/forum/6373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-09-18 04:33
Cristiano är en fenomenal målgörare, no doubt. Han är historisk helt enkelt. Står rätt, sätter in. Bra frisparkar, ibland. Säker straffskytt. Men han är långt ifrån en fenomenal fotbollspelare när han har bollen. Såg ni inte ikväll bla, i andra halvlek, var stressad han blev när han hade bollen på mittplan då han blev pressad av 1-2 Gala spelare. Haha.
Barcelona FCB :)
2013-09-18 01:50
Haha tycka vad man tycka vill om Real och deras fans men att sitta och klanka på Ronaldo och säga att han är kass, har tur osv osv blir ju bara löjligt och otroligt genomskinligt. Alla här vet att han är en otroligt duktig fotbollsspelare och han har endast en lirare framför sig i hierarkin.
Postat via SvenskaFans-appen
AndreD -
2013-09-18 01:42
Hahaha hur kan folk kalla Penaldos sista mål för drömmål? Sämsta försvarsspel jag någonsin sett, två koner hade försvarat bättre. Pique och Mascherano framstår ju som världens bästa mittbackspar i jämförelse.
Barcelona Diar Shekha
2013-09-18 01:21
@barcastuff: Rosell (president): "We want to renew the contract of Zubizarreta. He's a great professional, honest, hard-working. He'll continue with us." "Hard-Working"............................................
Barcelona Dinho the artist
2013-09-18 01:16
Riktigt kul att de stora lagen presterade för en gångs skull. I mitt tycke ska ett cl-slutspel bestå av de största lagen, skiter blanka fan i om smålag får pisk. Så länge det inte är sociedad.
Barcelona Barca Barca
2013-09-17 23:58
@KarmaIsAKaranka:

I Barca får man inte skjuta bollen i mål, utan det ska passas 45 gånger innan ett skott ska avlossas, en meter från mållinjen :)
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-17 23:48
För er som inte såg Yaya's fantastiska mål ikväll. Varför gjorde han inte så här i Barca? xD
Barcelona Federer
2013-09-17 23:40
Svara inte på trollets(Shanghai) inlägg. Ignorera det bara så får mod ta hand om honom.
Barcelona .Andreas
2013-09-17 23:19
Nog för att det är tråkigt men hans pappa började ju komma till åren. Döden kommer till oss alla. Man får nog vara ganska glad om man fått ha sin pappa i livet i 85 år. Själv dog min morfar när jag var 1 år, min mormor när jag var 4 år, min farmor när jag var 7 år och min farfar när jag var 14 år..
Barcelona koeman92
2013-09-17 23:01
Hoppas Tata inte blir alltför negativt påverkad av det här, lider verkligen med honom :(
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-17 22:59
Fy fan, har inte klubben haft nog med tragedier? Stackars Tata, lider med honom. Det kan inte vara lätt att motivera sig på bänken i morgon.
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 22:59
Sörjer verkligen med Tata, måste kännas så oerhört tungt att förlora sin pappa. Önskar honom allt det bästa!
Barcelona DM1982
2013-09-17 22:54
@Kung Iniesta:

Undantaget som bekräftar regeln. Eller tycker du att det var en skrällomgång i ikväll?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-09-17 22:53
Jag vet inte om det redan har skrivits här inne men Tatas pappa har avlidit, så imorn efter Ajax matchen ska Tata tillbaka till Argentina
Kung Iniesta
2013-09-17 22:50
@DM1982:
Så... det är därför som FC Köpenhamn lyckades plocka en pinne från självaste Juventus? Skrällar kan mycket väl hända precis som fiaskon. Räcker väl att nämna hur det gick för Chelsea i CL under förra säsongen. Eller måste jag nämna att Celtic slog oss och kom till åttondelen?
Barcelona DM1982
2013-09-17 22:46
Jag kan bara säga en sak, gruppspelet i CL är fruktansvärt meningslöst och tråkigt. Skillnaden mellan lagen är alldeles för stor, de mindre lagen har inte en chans. Imorgon kommer det spelas minst lika trista och meningslösa matcher, allt är en transportsträcka till slutspelet. Det är först i kvartsfinalerna som det blir riktigt bra matcher, det här är bara trams och träningsmatcher för många lag.
Barcelona the cameroonians
2013-09-17 22:45
Många av de förväntade slutspelslagen vann med stora siffror idag.

Även om det inte är nu formen ska vara på topp så hoppas jag att Barcelona svarar med samma resultat i morgon, särskilt om Tata ställer ett nära nog ordinarie lag på plan.

Angående Real så ska man aldrig underskatta Ronaldo som målskytt, hur medioker han än må vara på de andra 75% av gräsmattan. Powerforward.

Annars kommer det andra Real, alltså Sociedad, få en tuff säsong. De har inte bredden för att kunna prestera i både ligan och CL - och risken är att det blir pannkaka i båda fallen. Synd på ett så talangfullt och offensivt lag.

Till sist måste man ju också nämna FC Köpenhamn som underpresterat å det grövsta i ligan men ändå lyckas knipa en poäng av Juve. Starkt.
Barcelona LeoMessi
Måste bara säga att detta är uruselt av Galatasaray!! Dom borde nog dra dig ur cl och ge sin plats till ett annat lag. Hur i helvete kan man förlora med 1-6 på hemmaplan när dom har dom sjukaste fansen som backar dom något otroligt i 90 min? Nej totalt värdelöst, dom har inget att göra i varken cl eller el.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
CR gör en sjuk match och jag tycker att det är synd om honom för så länge Messi finns så har han ingen chans att vinna priset som den bästa spelare i världen. Tyvärr för Ronaldos del, men jag är sjukt imponerad av CR. Man måste berömma Real Madrid som skapar kaos hos turkarna. Turkarna visar att dem borde spela i div 7 i Sverige.
Barcelona Bàckis
2013-09-17 22:44
KarmalsAKaranka

Voff Voff !
2013-09-17 22:44
Mannen. hahahaha
2013-09-17 22:43
Hundar? haha. Förortssnack var det, ja. Tror att Köpenhamn hotar Real och Juve om andraplatsen. Gala hamnar sist. Cristiano gör en fin insats men dessvärre väger den inte mycket då Galatasaray är ett skräplag med mätta spelare på varje position. Glöm inte att Real var i panik första 20 minuterna.
Barcelona ElRaval
Jag är inte ett dugg imponerad av varken Real eller Cristiano hittills i år. Speciellt inte efter denna matchen.

Perfekt utnyttjande av matchsituationen men i grund och botten var det Galatasaray som var sjukt värdelösa.

Jag tror absolut att de kan ha en chans att vinna mot oss.. Vår spelstil passar som bekant Real väldigt bra, med sina snabba omställningar. Men i ligan när de måste föra matcher kommer de absoluta förlora fler poäng.
Barcelona Shanghai
Bàckis Det ända du bidrar med är att kränka mig. Du har skrivit så mycket skit till mig, men MOD spärrar inte dig. Aja, ska dra från detta forum. Efter att man har varit med här i 4-5 år kommer det troll som tror att de äger forumet. Hej då grabbar!
Barcelona Shanghai
2013-09-17 22:40
Det verkar som att folk inte fattar. Mannen ignorera mig som jag har ignorerat dig och Backis som hundar. Sluta nu.
Barcelona SupremeMan
2013-09-17 22:40
herregud vad dåligt av Galatastray men otroligt bra av Real Madrid.
jag tycker att Galatastray borde ha gjort fler mål än 1, de missa ju många lägen.

men gratta Real Madrid nu :)

hur kan Real Soceidad förlora med 2-0 !? någon som såg matchen och kan svara på frågan ?
Barcelona Bàckis
2013-09-17 22:39
Shanghai

Fiska likes? Försöker ju bara banka vett i dig precis som alla andra här inne gör!
Barcelona Canaletes
Ska bli kul att dra till jobbet nu och höra alla turkar under rasten argumentera med en ton på minst 110 decibel på turkiska om kvällens match hahahaha

Shanghai Lägg ned med förortssnacket och väx upp.
Barcelona Shanghai
2013-09-17 22:38
Bàckis Grattis ni vann med 1-6. Byt tröja nu.
Annons: