/spanien/barcelona/forum/6364.aspx/spanien/barcelona/forum/6364.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2013-09-17 04:38
Dinho the artist

Jag har förövrigt joinat din liga :) Hoppas att fler hakar på.
Bra initiativ!
Barcelona Gio Style
2013-09-17 03:36
@ZlatanisDaMannn:

Jag säger väx upp
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-17 03:25
grabbs va säger ni om att spammaner reals forum
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona La Armada Blaugrana
2013-09-17 02:15
De visade en intervju idag på katalansk TV, den var med Andres Iniesta. Riktigt bra intervju och den dyker säkert upp på nätet vad det lider. Hur som helst, det bästa var när Iniesta förklarade vad som gäller om man ville bada i hans pool. Han har nämligen FC Barcelonas klubbmärke i botten på poolen och för att få bada i Iniesta pool måste man kyssa klubbmärket. Han sa att han hade haft gäster som vägrade kyssa klubbmärket och då får man inte bada i Iniesta pool ROFL :)
Barcelona Dinho the artist
2013-09-17 01:40
!!!VIKTIG INFO!!!!! Jag har nu skapat en intern Fantasy Football-liga (Champions League) på uefas hemsida (googla uefa fantasy football typ). Det är helt gratis att gå med i detta, krävs endast en registrering på deras hemsida. Om alla inte är familjära med vad detta är så är det en liga där du får 100 poäng att köpa spelare för. Du ska disponera dessa 100p på 15 spelare, 11 start samt 4 bänk. Kaptenen du väljer får dubbla poäng. Varje omgång summeras varje spelares prestationer och om de gjort bra ifrån sig kommer de att ge ditt lag poäng. Vore skitroligt om så många som möjligt går med, då det gör att "tävlingen" blir härligare. Som jag skrev tidigare, denna turnerning är endast till för medlemmar från detta forum. Kravet är att du ska ha anmält ditt lag senast en timme innan avspark (20.45) imorgon då CL börjar. Var i tid, det tar en stund att göra ett lag samt registrera sig! När du skapat ett lag anger du bara ett nummer för att gå med i en liga. Detta numret är: 1661883-523685 Hoppas detta är uppskattat, tror det kan bidra med lite i forumet också! Hej svejs! Edit: Jag skrev ingenstans tidigare att denna turnerning endast var för medlemmar av detta forum. Trodde jag gjorde det, klocken rusar antar jag..:)
2013-09-17 01:39
2013-09-17 01:31
Barcelona Shanghai
2013-09-17 00:30
Riktigt bra spel och fin grafik, men jag längtar mest till Red Dead Redemption 2. Bästa spelet någonsin.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-17 00:16
GTA V verkar grymt! Ska köpas imorrn.
Barcelona MVP - 2011
2013-09-17 00:02
OT men...

Brace yourselves, GTA V is coming!
Barcelona Diar Shekha
2013-09-16 23:36
Någon som har lite information angående Messis rättegång imorgon? Skulle vara tacksam för svar.
Barcelona Deulofeu
2013-09-16 23:00
Angående egenskaper så är han vänsterfotad och kan även spela falsk nia!

Rafinha är nog en större talang än hans bror men min dröm var ju att se dom tillsammans.

De är såpass olika att det funkat men alla drömmar besannas ej.

Tur man har fler.
Barcelona Deulofeu
2013-09-16 22:55
Två inhopp två starter hittills av Rafinha.

Tycker han är lite lik Deco tuff hård bra att värdera men han gör mål också.

Han kommer nog ligga runt 10 mål per säsong värderar alltid att passa om någon har bättre läge.

Bra i luften är han också.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-16 22:54
Dinho the artist Fixa en liga. Tror många här hade joinat den!
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-16 22:47
tja har två frågor angående rafinha, den ena är vilken position han spelar på och vilken av de stora spelarna han är mest lik och sen undrar jag om han startar i sitt lag regelbundet eller om han får inhopp
Barcelona the cameroonians
2013-09-16 22:40
För 1,5 år sen var det ingen tvekan om att Sergi Roberto var bättre än Rafinha, men på senare tid har brassen utvecklats betydligt mer och gått förbi sin ett år äldre lagkamrat.

Sergi Roberto är visserligen bättre på att hitta löpningar i djupled, men i de flesta andra avseende överglänses han av Rafinha.
Så lär det fortsätningsvis bli också då speltiden, precis som flera andra konstaterar, kommer vara till Sergi Robertos nackdel.

Det enda problemet jag ser när det gäller Rafinhas framtid i Barcelona är att han inte har någon spetsegenskap som de andra nuvarande mittfältarna, och jag ser heller inte att han kommer kunna utveckla en sådan.

Å andra sidan lär klubben inte kunna hitta några direkta karbonkopior av Xavi, Iniesta och Sergio - vilket i så fall kan öppna upp för mer typiska tvåvägsspelare som t ex. Rafinha.
Det händer ju ibland att man saknar Keita...
2013-09-16 22:35
Var nyss inne på puertan och kikade runt. Ett förslag där gällande en fantasy football-liga helt exklusiv för puertan väckte mitt intresse. Vi borde ha något liknande för oss på ramblan. Ligan gäller champions league och du får 100p att skapa ett lag för. Ju bättre spelaren är desto mer kostar denne osv. Varje spelare får poäng efter varje omgång av CL-spel beroende på dennes prestationer. Skapandet av liga och allt dyl. är gratis. Låter intressant?
Barcelona Shanghai
2013-09-16 22:26
Rafinha borde ha tagit den.
Barcelona Shanghai
2013-09-16 22:25
Vilken straff.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-16 22:24
Vafan Charles :(
2013-09-16 22:23
Straff Celta.
2013-09-16 22:20
Tror på ytterligare en säsong på lån för Rafa. Det gör honom bara gott, detsamma för Deulofeu. Haha, ny assist för Shelvey till Michu denna gång.
Barcelona LeoMessi
2013-09-16 22:17
Deulofeu (Barcelona) Håller med dig, tycker att rafinha är väldigt teknisk, snabb, stark och hårt arbetande spelare. Komplett som offensiv spelare. Ser honom lite som en kraftfullare variant av thiago, kanske inte lika trixig:P
Barcelona DM1982
2013-09-16 22:16
Vad tror ni, kommer Rafinha tillbaka till Barcelona nästa säsong?
Barcelona Deulofeu
2013-09-16 22:14
Rafinha är mycket bättre än Roberto enligt mig.

Smart utlåning han får massor av speltid och Roberto får inhopp.

Om ett eller två år är han tillbaka och krigar om en startplats.
Barcelona LeoMessi
2013-09-16 22:11
Assist av rafinha!!! Kunde ha gått på skott själv också. Fast extremt klantigt av biblaospelaren att slå bort bollen så där.
Barcelona the cameroonians
Snyggt av Rafinha! Tittfintspassning som friställer Charles.
Barcelona Deulofeu
Rafinha assist
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-16 22:03
Alla Xavis assister i barca tröjan sedan 2000. Vilken jävla fotbollsspelare!

Xavi Maestro Hernández !!!!!!!!
Barcelona Shanghai
2013-09-16 22:01
Luis Enrique, Fontas, Nolito och Rafinha mot Athletic. Svårt att välja vem man ska hålla på, då jag har sympatier för Athletic Club.
Annons: