/spanien/barcelona/forum/6361.aspx/spanien/barcelona/forum/6361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai
2013-09-17 21:02
Vilken duell mellan Cristiano och Drogba.

Vem tror ni vinner oscarpriset?
Barcelona Shanghai
2013-09-17 21:01
Jag lider med Casillas. Riktigt synd. :(
Barcelona .Andreas
2013-09-17 21:00
Herregud vad nära 1-0 Gala..
Barcelona ElRaval
2013-09-17 20:57
Kan inte göra annat än att lida med Iker.
Barcelona Vampíro
2013-09-17 20:57
Trist för Iker. Han måste vara jävligt ringrostig efter alla månader på bänken.
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 20:51
Deulofeu (Barcelona) Skönt med kvittering:D Förresten ska du inte kolla någon cl-match?
Postat via SvenskaFans-appen
AndreD -
2013-09-17 20:50
Såklart så spelar Madrid sitt fega jävla kontringsspel som vanligt
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 20:47
Nickmål av backstjärnan Quintilla 1-1 i halvtid.Skönt.
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 20:37
Bra fråga kanske... men de gör ju samma sak med tex Fischer som spelade next gen nu är han stjärna jämngammal med Deulofeu.

Barcelona .Andreas
2013-09-17 20:37
Finns inget lag som har bättre tifon än Galatasaray!
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 20:29
Ganska billig frispark och varning där...
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 20:24
Deulofeu (Barcelona) Hur kommer det sig att dom brukar vara bättre i denna ålder? Har det med att göra att i Barcelona så flyttas dom största talangerna upp i tidigare ålder?
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 20:23
Ajax är bättre i denna ålder... vi har riktigt svårt mot dem.

Våra bästa spelare är kanske inte med tex Grimaldo,Samper,Dongou de har redan vandrat vidare.

Dock är mittfältet för dåligt i denna match som jag var inne på inj med Kaptoum.
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 20:15
1-0 till Ajax! Om vår ungdomsakademi anses vara den bästa i världen så tycker jag att dom får sluta torsk mot Ajax titt som tätt.
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 20:14
Gala matchen utan tvekan vill se Madrid lida...
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-09-17 20:14
Roligt att Champions League är tillbaka, säsongen har dragit igång men känns inte som att det har börjat på allvar förens CL har startat.

Har inte riktigt bestämt mig för vilken match det blir. Är väl tre stycken jag på förhand tycker är de allra intressantaste och det är grupp A med United-Leverkusen samt Real Sociedad-Shakhtar Donetsk. Det blir nog de två matcherna och Reals bortamatch i Istanbul man har lite extra koll på. Tror Real kan få enorma problem med Galatasaray, deras försvar har varit otroligt ostabilt och med turkarnas intensitet, anfallssvilja och framförallt kvalité på den offensiva planhalvan så tror jag det lär bli åtminstonde 1-2 mål i baken på Casillas(är det väl som står?) Tror på kryss med en del mål, 2-2 låter troligt.

La Real är tillbaka i CL och börjar direkt med svårt motstånd, dock är väl hela deras grupp enbart svårt motstånd. Shakhtar är ett duktigt lag men tror spanjorerna har en bra chans hemma, skulle vara mycket bra att börja med en vinst. Dock känns det även här inte som någon högoddsare att det blir kryss. United är annars såklart favoriter hemma mot Leverkusen men tyskarna är riktigt bra, kom trea i Bundesliga ifjol och har knappast blivit sämre i år. United har inte gått igenom PL utan problem utan man har redan tappat en del poäng, dock mot tufft motstånd. Tror ändå de grejar segern främst pga rutin och hemmaplan.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-17 20:13
Kung Iniesta

Formulera om frågan ,tack?
Kung Iniesta
2013-09-17 20:12
En fråga till er alla här: Vilken match är det som ni kommer titta på i första hand ikväll? Jag själv ska titta på Uniteds match mot Leverkusen, tror nog att tyskarna kan ta en poäng.
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 20:09
Lär bli en väldigt rolig match mellan Barca och Ajax, deras ungomdslag brukar vara riktigt bra.
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 19:44
Munir vår egen Di Maria...mittfältet lite trist...bara en riktigt kul i Enguene.
Barcelona Deulofeu
2013-09-17 19:43
barca!54 kan bara instämma!

Såklart Sanabria och Adama också.

I backlinjen är Quintilla största talangen.Kul att se Ondoa också!
Barcelona barca!54
2013-09-17 19:34
the cameroonians

Vilket Anfall! Håll ett extra öga på Enguene!
Barcelona the cameroonians
2013-09-17 19:31
Uppställningen lagdel för lagdel;

Ondoa

Campins, Goodswill, Quintilla, Juanma

Enguene, Ortega, Huertas

Adama, Sanabria, Munir
Barcelona zigazaga
2013-09-17 19:30
Är det bara jag som inte kommer åt Fantasy Leauge på uefa.com?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-17 19:29
Most Champions League goals (including qualifiers): Raul 71 - Van Nistelrooy 60 - Messi 59 - Shevchenko 59 #fcblvie #ucl [via @barcastat]

Fyfan tänk att vår lille Messi idag för 13 år sedankom till Barcelona och hoppades på en lyckad provspelning hos FC Barcelona. Idag är han 12 mål ifrån Rauls målrekord i ett av världens finaste fotbollsturneringar.
Barcelona the cameroonians
2013-09-17 19:25
Jevenil A ställer upp med följande elva mot Ajax i Youth League

Ondoa, Godswill, Quintillà, Ortega, Enguene, Munir, Huertas, Juanma, Campins, Adama och Sanabria

Stream från BarcaTV på Youtube i länktips. matchen startar 20:00.
Barcelona zigazaga
2013-09-17 19:03
Försökte gå med i er liga på Uefa men det gick inte så bra. Kom upp en fel ruta när jag sökte.
Barcelona LeoMessi
2013-09-17 18:22
!Sergio_ Busquets! (Barcelona) Det var en spelare i Sevilla som hånade Barcelona genom att göra så som montoya gjorde, det grabbarna gjorde var att jävlas tbx när Messi avgjorde. Det var någon i Sevilla som började.
Barcelona Dinho the artist
2013-09-17 18:20
!!!!PÅMINNELSE!!!!

Tänkte bara påminna om att 19.45 stänger dörrarna för de som inte anmält sig till forumets fantasy football liga. Det rör sig om champions leaguefotboll och mer info står att finna i inlägg längre ner! Vi är en del som är med men ju fler desto bättre som man säger :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-09-17 18:15
Efter att ha tittat på länktipset VizzlA la upp av slutminuterna mellan Barca och Sevilla kom jag och tänka på Dos Santos, Montoya och Pintos reaktion mot Sevilla bänken igen och jag vet inte om de har nämnts tidigare här inne men

Vi har alla sett Barca vinna sista-minuts matcher men aldrig har bänken varit orespektfulla mot motståndarnas bänk. Jag ANTAR och jag kan ha helt fel, att Sevilla bänken hånade våran bänk när de kvitterade i 90:e och när Alexis målade i slutet så sa hånade Pinto och grabbarna tillbaka och det fångades på tv-kameran.

Är det någon som vet vad som egentligen hände?
Annons: