/spanien/barcelona/forum/634.aspx/spanien/barcelona/forum/634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Messi
2017-04-10 22:28
Soko Tror du Alves skulle provocera Neymar och riskera att dom blir ovänner i landslaget ? Tror inte det va. Däremot tror jag Juve kommer starta med lichsteiner . Och han om någon kan vara en riktig gris. Så hellre att Alves spelar faktiskt .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona jefecito
2017-04-10 22:28
@El Pistolero #9:

Du märkte inte alls att domaren dömde till Malagas fördel eller? Troligen för att Barca inte skulle knappa in på Real..
Barcelona Visca el Barca 17
2017-04-10 22:27
Oj Golden child försvarar så bra två mål till nu blir verkligen en minnesvärd säsong för Arsenal.
Barcelona Pep - El Míster
2017-04-10 22:21
Soko, Kan du snälla bespara oss dina barnsliga, dåligt uppbyggda och fullständigt innehållslösa inlägg. Tack på förhand. Visca!
Barcelona Visca el Barca 17
2017-04-10 22:16
Kollar på golden child han är iallafall med om en historisk säsong i Arsenal
Barcelona the cameroonians
2017-04-10 22:15
En spansk bruttotrupp till U17-EM i Kroatien togs ut idag till ett träningsläger under påskhelgen. Barcelona kommer representeras av fem spelare; Mateu Bauçà, försvarare Juan Miranda, försvarare Sergio Gómez, anfallare Alejandro Orellana, mittfältare Eric Garcia, försvarare Alla utom den sistnämnda håller till i Juvenil B till vardags, Eric är 01:a och spelar än så länge för Cadete A.
Barcelona Soko
2017-04-10 21:51
Cyle4life Du vet inte ett skit . Finns bara en person jag nu hatar och det är LE. Men tråkigt för dig att du inte har förmåga att läsa innehållet i mina i lägg. Min senaste inlägg är helt relevant. En oseriös tränare och då blir inte spelarna helt seriösa. Det vet alla som spelar/spelat fotboll. ps..Och att jag låtsas att jag varit i Barcelona. skicka mejl så ska jag mejla dig lite bilder , både från 2014 och 17. Men du då, du är en inbiten Barca fan på vilket sätt?
Barcelona Cule4life
2017-04-10 21:36
Soko

Gå och kamma dig snälla. Du hatar Barca vi vet. Du behöver inte dölja det genom på ett destruktivt sätt lr att låtsas att du åker och kollar på Barca matcher på Camp nou. Att få ser att du är ett vältränat troll gör mig överraskad.
Barcelona Soko
2017-04-10 21:33
Varje gång jag ser bilder från Barcas träning så ser jag LE hånflina och skratta . Idag var det ingen undantag. Är det verkligen seriöst och lämpligt av en tränare ?! Speciellt efter matcher man torskar, matcher alla Barca fans blir extra arga och besvikna.
Detta är något som stör mig så mycket, att se en oseriös tränare stå där och bara skratta. Han är otroligt arrogant människa .
Spelarna ska ha en seriös och allvarlig tränare och då ger man tillbaka allt på plan och på träning. Nu gör spelarna istället som sin tränare, beter sig oseriösa både på matcher och på träningarna och skämtar och skrattar mera än visar professionalism. Se bilder från idag. Visst ska man fokusera på Juve men att verka helt oberörda av senaste torsken, hmm. För mig är bilderna från dagens träning en oseriöst beteende som ger mig dåliga vibbar och känslan att vi imorgon går in med samma inställning som mot Malaga senast och bortamatch mot PSG . Spelarna måste skärpa sig och visa full respekt för Juve.
Barcelona Soko
2017-04-10 21:09
Alves kommer se till att få Neymar ur balans imorgon. Han kommer definitivt att få gult och bli avstängd i returen men den evige pojken med barnsligt beteende borde blivit uppläxad av någon i klubben , kanske Messi eller presidenten då LE har inga pungor. Neymar får skärpa sig och inte förstöra för Barca. Det blir svårt med 11 mot 11 så med en man mindre blir det extra jobbigt.
Barcelona Reymar
2017-04-10 21:09
Ser bara fördelar med att Neymar blir avstängd i tre matcher nu slipper han slösa energi på onödiga ligamatcher och satsar för fullt på CL, utan honom hade vi varit ute ur CL. Ven ska ersätta honom i Clasicot? Denis? Då har vi redan förlorat matchen.
Barcelona FCB_Messi
2017-04-10 20:47
Visst , Neymar ska klara av att bli provocerad. Han måste hålla sig i skinnet . Men då ska fan domarna göra sitt jobb och försvara honom. Jag säger inte att domarna ska ge frispark till honom vid varje situation, men dom borde åtminstone ge hårda tillsägelser tilll dom som provocerar honom. Neymar tappar det när han har både domaren och provokationer emot sig. Och det är mänskligt i mitt tycke.
Barcelona FCB-1899
2017-04-10 20:44
Vi körde över real utan Messi med 4 mål i deras bak så jag tror på det här laget mot real även utan Neymar ( vilket i nuläget inte är säkert ifall han inte får vara med ) Vi borde börja prata upp mötet mot Juventus som är riktigt starka. Den här säsongen föredrar jag CL före ligan. Spelar vi bra och vinner alternativ oavgjort imorgon så är mycket förlåtet . Taggad!!!! GO BARCAAA!!!
Barcelona FCB-1899
2017-04-10 20:41
Vi körde över real utan Messi med 4 mål i deras bak så jag tror på det här laget mot real även utan Neymar ( vilket i nuläget inte är säkert ifall han inte får vara med ) Vi borde börja prata upp mötet mot Juventus som är riktigt starka. Den här säsongen föredrar jag CL före ligan. Spelar vi bra och vinner alternativ oavgjort så är mycket förlåtet. Taggad imorgon GO BARCAAA!!!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2017-04-10 20:33
Vare sig 3 matcher är för mycket eller lite spelar ingen roll. Våra spelare ska inte behöva dra på sig ett rött kort och sätta sig i den situationen. Självklart händer det ibland alla spelare att man tappar huvudet, men i Neymars fall är det inte en engångsföreteelse. Hans temperament är alldeles för dåligt, något som jag ofta tycker hämnar hans prestationer titt som tätt. Exempelvis ta Paris-matchen, hans enda fokus var att vinna matchen och försöka vända allting. Han var helt magisk under hela matchen och man såg från MINUT 1 att hans attityd och hunger var helt makalöst.

Det är den Neymar jag vill se imorgon, inte den som faller ner som yttermittfältare och tjafsar med allt och alla. Fokusera på att vinna och spela din bästa fotboll. Då är du på samma nivå som Messi !
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-04-10 20:00
En för att han beter sig som en idiot när han har ett gult kort och när han får ett rött. Detta är ju inte direkt första gången han håller på, nu får han lära sig den hårda vägen.
Barcelona DM1982
2017-04-10 19:43
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Dm1982 Nej tycker 3 matcher är helt rätt (om det gäller för alla andra med), han förtjänar det när han sätter i laget i den sitsen som han gjorde. Just när man tror att han äntligen har mognat så kommer detta. [/QUOTE] Två matcher för att klappa händerna? Snälla, kraftigt överdrivet. En för det röda och en för att han klappade händerna. Det ska vara allt.
Barcelona wallmannen
2017-04-10 19:38
Det blir väl lätt så att spelarna fokuserar på fel saker när spelet inte stämmer. Spelarna kanske också känner sig förfördelade i år?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2017-04-10 19:37
Dm1982 Nej tycker 3 matcher är helt rätt (om det gäller för alla andra med), han förtjänar det när han sätter i laget i den sitsen som han gjorde. Just när man tror att han äntligen har mognat så kommer detta.
Barcelona El Pistolero #9
2017-04-10 19:32
Känns som det bildats en slags offermentalitet i Barçatruppen som jag inre sett innan. Massa onödigt gnäll på domaren i matcher som ger gult kort. Neymar som applåderar domaren efter utvsining. Suarez brukar gnälla o hånlee mot domaren efter offsidebeslut. Busquets är alltid på domaren o får gula kort. Känns som fokuset är för mycket på domarna från våra egna spelare i La Liga.
Barcelona DM1982
2017-04-10 19:29
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Neymar's suspension news will be officially released on Tuesday morning. He'll most probably receive a 3 game suspension. [marca] Bara för att störa Barca innan Juve matchen, Neymar är ett gult kort ifrån att bli avstängd även i cl. Han kommer bli provocerad som satan. [/QUOTE] Tre matcher, om det stämmer, är iofs helt jäkla löjligt. En match för det röda och en för klapparna, det ska absolut vara allt. Om det nu blir mer än ett.
2017-04-10 19:13
Neymar's suspension news will be officially released on Tuesday morning. He'll most probably receive a 3 game suspension. [marca] Bara för att störa Barca innan Juve matchen, Neymar är ett gult kort ifrån att bli avstängd även i cl. Han kommer bli provocerad som satan.
Barcelona DM1982
2017-04-10 19:12
Hur det än blir med Neymar så får ha ta på sig det. Först att bli utvisad och sedan att klappa händerna. Barnsligt och väldigt orutinerat. Sedan lär nog inte förbundet tveka allt för länge med att stänga av Neymar till clasico. Det är Reals tur att vinna ligan, lite hjälp skadar aldrig.
Barcelona El_Jefe
2017-04-10 19:09
Läser lite om att Neymar medvetet kan ha gjort sin lilla "knyta-skorna-demonstration" som en marknadsföring för Nike. Precis som att han ska byta skorna i var och varannan match. Om det stämmer så vet jag knappt vart jag ska ta vägen. Han är väl mer eller mindre miljardär och kan alltså ha förlorat oss ligan för några slantar till? Hoppas verkligen inte det stämmer och att det bara är rykten.
Barcelona FCB_Messi
2017-04-10 19:01
Är det officiellt att Neymar missa el clasico ? Då är det riktigt kört för oss kan jag säga direkt. Han om någon behövs verkligen i såna matcher. Varför ska alltid sån här tur falla på real jag förstår inte det . Jävla äckliga smutsklubb fy fan vad jag hatar dom och deras trångsynta fans som tror att Uefa och la liga ledningen ständigt hjälper Barca. Era blinda hjärndöda smutsungar.
Barcelona wallmannen
2017-04-10 18:55
Jasså, har Real trollfabriker? ;-)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona the cameroonians
2017-04-10 18:36
Angående media och Madrid så kan jag ju flika in att det förekommer väldigt många fejkade konton på Twitter som smutskastar vissa klubbar o spelare medan de tystar ner och bortförklarar nyheter gällande andra. Det har framförts klagomål på detta från olika håll med krav om att stänga ner de fejkade kontona. Problemet är bara att chefen för Twitter i Spanien råkar vara en frekvent VIP-gäst på Bernabeu... Känns det igen...
Barcelona Lion24
2017-04-10 18:21
Soko

Enligt Marca (länktips), som är en välkänd Madrid tidning så skrevs det ingenting om det i domarens matchrapport. Det är förbundet som har tittat 'närmare' på saken och förmodligen kommer dela ut avstängningen. Välförtjänt? Ja, men som jag skrev, jag kan skicka länkar på hur våra rivaler sparkar och boxar sönder motståndare när bollen inte är i närheten. Har då förbundet zoomat in händelserna och gett påföljder för det? Som sagt, det är en välförtjänt avstängning men regeln gäller inte lika för alla.
Barcelona Krabban94
2017-04-10 18:17
Gabriel:

Tror det har mycket också att göra med att inget görs/uppmärksammas i Spanien och därför skriver inte ex. AB om det för det når inte ut. Man är väldigt bra på att hålla det inom klubben och direkt det kommer ut så tystar man ner medierna eller säger att man ska stämma dem.
Barcelona Soko
2017-04-10 18:17
Lion24

En del medier hävdar att domarna visst skrivit det i sin rapport. Annars hade han inte riskerar straff.
Annons: