/spanien/barcelona/forum/6334.aspx/spanien/barcelona/forum/6334.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona gulu
2013-09-26 00:27
@Barcelonistas:

Klart jag gjorde men jag kastade mig inte in på här och önskade att någon skulle våldta domarens familj! Sjukt beteende enligt mig! Pepe är en skithög absolut och i en rättvis värld hade han blivit avstängd på livstid för länge sen.
Barcelona Barcelonistas
2013-09-26 00:26
Liga titeln med Mou va en stöld, skandal domare som visa ut nani föra året. Juste 2011 Perez Lasa som tog Real vidare i CDR semin MIT Sevilla. Begrepps mål blev bortdömt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:25
.Andreas

Jo jag är mycket medveten om det. Det gick segt när jag skulle boka en gång, man var tvungen att va väldigt snabb med att refresha sidan, men det fanns en del platser som man kunde boka.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-26 00:24
Ancelotti (coach Madrid): "Tweet Pique suggests ref favoured Madrid again? Pique should focus on playing. He's better on than off the pitch" Nyheter sprider sig snabbt! Fyfans saknar Mou! Fyllegubbens tryne äcklar mig!
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
2013-09-26 00:24
Kul med alla Real fans som måste hävda sig och jämföra deras äckliga lag med vårat Barca hela tiden! Ser fram emot våran match till helgen och Madrid derbyt. Kryss är bäst för oss men en vill ju gärna se Costa och Villa köra över dem.

Lider med Elche.
Barcelona Júnior ´
2013-09-26 00:23
Det mest underliga denna kvällen var absolut inte domsluten, det är att det endast diskuteras Barcelona i puertan efter deras vinst...
Man kan nästan tro att majoriteten av skribenterna i puertan är madridistas för att de hatar Barcelona och inte för att de älskar klubben.
Barcelona .Andreas
@zigazaga:

Jag är medlem och det brukar gå jääääkligt segt vid släppet. :)
Barcelona barca!54
Jag förstår inte hur domaren hittar den straffen, han står bredvid sekvensen. Elche har också hemma plan, han kan inte falla för trycket?
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:21
Andreas

Haha, det finns en möjlighet faktiskt. Har sett hur det ser ut när det släpps. Är man snabb med musen så kan man faktiskt boka. :)
Barcelona Treyh
2013-09-26 00:20
Fotboll berör. Så är det. Jag var så jävla upprörd. Nu skrattar man mest åt det. Ska mobba en kollega imorgon. Han har fel färg den jäveln!

@gulu:

Barcelona .Andreas
@zigazaga:
Hehe, lycka till..
Barcelona Barcelonistas
Gulu - så du reagerade inte efter skandalen? Sluta lek som om du vore ett helgon. Klart som faaaaan att man blir frustrerad, sen att psykopaten är den som ligger bakom Allt gör det hela bara sämre.
Barcelona zigazaga
Andreas. Är du själv medlem? Vet du kanske när det släpps för ickemedlemmar? edit: Såg det nyss, några dar innan. Oj vad jag vill åka i år.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-26 00:19
Vem bryr sig om vad ett gäng finniga svenska madridfans säger? Snart kommer de vita näsdukarna fram på Bernabeu igen, det har de gjort rätt ofta senaste åren, Tror absolut inte majoriteten uppskattar scenariot för tillfället: Barca vinner med Joga Bonito och Real vinner knappt med.... ah.. vi kan väl kalla deras metod för Real-metoden med tanke på hur det sett ut senaste år :) Kan inte vara lätt att vara madridista, snart kommer El Clasico också och Kaptenen tillbaka, jag har aldrig sett fram emot den så mycket :)
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:18
En sak är säker och det är att Real inte är ett hot, vårt hot är oss själva och Atletico.
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:18
Hade jag vart spelaren som drogs ner av Pepe, hade jag efter slutsignalen gått fram till Pepe, gett han en fet jävla smäll, gått vidare till domaren och gett honom en fin vänster också, sen en till Ramos också, bara för att! Hade skitit i konsekvenserna! :)
Barcelona gulu
2013-09-26 00:16
Inte ofta jag skriver här men följer forumet dagligen. Tycker det oftast sker en bra diskussion här inne men ibland undrar man ju om hälften här inne har tourettes eller nåt. Oavsett hur billiga straffar Real får finns det väl inget som rättfärdigar våld mot domaren eller andra. Sjukt jävla tråkigt att se vad folk skriver här inne och det bidrar knappast till ett bättre forum!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-09-26 00:15
Florentinos senaste värvning
Barcelona Andreas-
2013-09-26 00:15
Idag klockan 10:00 släpps biljetteran för medlemmar utan säsongskort. Lär vara skapligt tryck efter rånet idag. Alla vill våldta horungar i vitt nu.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-26 00:14
Pepe & Ramos = världens vidrigaste fotbollsspelare

Vidriga representanter för fotbollen. Ni ser ju själva hur skadade Madrid-supportrarna är efter matchen? Det här var pricken över i:et. #realmadref
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-09-26 00:14
Att realfansen ens jämför detta med 10 sekunders övertid som vi fick är ett SKÄMT!!!! Barca gjorde ett spelmål....Real fick en feldömd straff.........................De kan inte ens stava till spelmål i det skitlaget....
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:12
Hade jag vart Real supporter hade jag ba lagt mig i sängen och sovit.
Barcelona barca!54
2013-09-26 00:12
Det är pepe vi snackar om, vad förväntar du dig"
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:11
*Messi
Barcelona Barcelonistas
2013-09-26 00:11
CarlettoPresser "Pepe told me the penalty was clear" Pepe säger att straffen var solklar.
Barcelona barca!54
2013-09-26 00:10
Det sjuka är att domaren ger gult kort till elche spelaren som filmar i straffområden och sen dömer straff på en liknande sekvens
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:09
Trots uruselt spel ser man Realfans som längtar till el clasico samtidgt som man nämner vårt försvar.. . Ursäkta men kolla på ert egna usla försvar, Mees, Neymar och Iniesta mfl kommer ha kul!
Barcelona Leo y Cesc
Tw Pique: "Watching a comedy on Canal+ Liga... Always a good thing this time of the night!" [@3gerardpique]

HAHAHAHAHA
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Minns ni sista säsongen med pep när ligan var avgjord och helt plötsligt fick vi alla straffar med oss :S.............. Precis som i en maffia film då de ger tillåtelse att döma rättvist efter att grisarna i madrid hade vunnit ligan. Snacka om att Perez betalt dyrt inte för alla mutor men för Penaldos nya klackar som han catwalkar på hemma bakom stängda persienner.
Barcelona .Andreas
2013-09-26 00:08
Jag tror bestämt att sportbladets artikel kommer spåra ur en aning.. :)
Annons: