/spanien/barcelona/forum/6330.aspx/spanien/barcelona/forum/6330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona .Andreas
2013-09-26 00:20
@zigazaga:
Hehe, lycka till..
Barcelona Barcelonistas
Gulu - så du reagerade inte efter skandalen? Sluta lek som om du vore ett helgon. Klart som faaaaan att man blir frustrerad, sen att psykopaten är den som ligger bakom Allt gör det hela bara sämre.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
Andreas. Är du själv medlem? Vet du kanske när det släpps för ickemedlemmar? edit: Såg det nyss, några dar innan. Oj vad jag vill åka i år.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-26 00:19
Vem bryr sig om vad ett gäng finniga svenska madridfans säger? Snart kommer de vita näsdukarna fram på Bernabeu igen, det har de gjort rätt ofta senaste åren, Tror absolut inte majoriteten uppskattar scenariot för tillfället: Barca vinner med Joga Bonito och Real vinner knappt med.... ah.. vi kan väl kalla deras metod för Real-metoden med tanke på hur det sett ut senaste år :) Kan inte vara lätt att vara madridista, snart kommer El Clasico också och Kaptenen tillbaka, jag har aldrig sett fram emot den så mycket :)
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:18
En sak är säker och det är att Real inte är ett hot, vårt hot är oss själva och Atletico.
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:18
Hade jag vart spelaren som drogs ner av Pepe, hade jag efter slutsignalen gått fram till Pepe, gett han en fet jävla smäll, gått vidare till domaren och gett honom en fin vänster också, sen en till Ramos också, bara för att! Hade skitit i konsekvenserna! :)
Barcelona gulu
2013-09-26 00:16
Inte ofta jag skriver här men följer forumet dagligen. Tycker det oftast sker en bra diskussion här inne men ibland undrar man ju om hälften här inne har tourettes eller nåt. Oavsett hur billiga straffar Real får finns det väl inget som rättfärdigar våld mot domaren eller andra. Sjukt jävla tråkigt att se vad folk skriver här inne och det bidrar knappast till ett bättre forum!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-09-26 00:15
Florentinos senaste värvning
Barcelona Andreas-
2013-09-26 00:15
Idag klockan 10:00 släpps biljetteran för medlemmar utan säsongskort. Lär vara skapligt tryck efter rånet idag. Alla vill våldta horungar i vitt nu.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-26 00:14
Pepe & Ramos = världens vidrigaste fotbollsspelare

Vidriga representanter för fotbollen. Ni ser ju själva hur skadade Madrid-supportrarna är efter matchen? Det här var pricken över i:et. #realmadref
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-09-26 00:14
Att realfansen ens jämför detta med 10 sekunders övertid som vi fick är ett SKÄMT!!!! Barca gjorde ett spelmål....Real fick en feldömd straff.........................De kan inte ens stava till spelmål i det skitlaget....
Barcelona zigazaga
2013-09-26 00:12
Hade jag vart Real supporter hade jag ba lagt mig i sängen och sovit.
Barcelona barca!54
2013-09-26 00:12
Det är pepe vi snackar om, vad förväntar du dig"
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:11
*Messi
Barcelona Barcelonistas
2013-09-26 00:11
CarlettoPresser "Pepe told me the penalty was clear" Pepe säger att straffen var solklar.
Barcelona barca!54
2013-09-26 00:10
Det sjuka är att domaren ger gult kort till elche spelaren som filmar i straffområden och sen dömer straff på en liknande sekvens
Barcelona Blaugrana91
2013-09-26 00:09
Trots uruselt spel ser man Realfans som längtar till el clasico samtidgt som man nämner vårt försvar.. . Ursäkta men kolla på ert egna usla försvar, Mees, Neymar och Iniesta mfl kommer ha kul!
Barcelona Leo y Cesc
Tw Pique: "Watching a comedy on Canal+ Liga... Always a good thing this time of the night!" [@3gerardpique]

HAHAHAHAHA
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Minns ni sista säsongen med pep när ligan var avgjord och helt plötsligt fick vi alla straffar med oss :S.............. Precis som i en maffia film då de ger tillåtelse att döma rättvist efter att grisarna i madrid hade vunnit ligan. Snacka om att Perez betalt dyrt inte för alla mutor men för Penaldos nya klackar som han catwalkar på hemma bakom stängda persienner.
Barcelona .Andreas
2013-09-26 00:08
Jag tror bestämt att sportbladets artikel kommer spåra ur en aning.. :)
Barcelona westinho - Sergio #16
Jag vet att vi kommer vinna ligan ändå, det är inte därför jag kokar. Jag kokar för att detta är skandal och ska inte få hända.
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
Nu fick vi bevisat det vi har vetat väldigt länge, spanska fotbollsförbundet är korrupt. Är så glad att Barca är laget som etsa sig fast i mitt hjärta, för fyyy faaan vad jag hade skämts över att hålla på ett lag som Real, igen heder eller moral i dem.
Finns inge själ i den främlingslegionen!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-09-26 00:07
Frisparksmålet....skulle inte ens varit frispark...
Straffen var inte straff, utan gult kort på Pepe...
Ramos skulle ha rött...

...och så säger de att Barca har domarna med sig HAHAHAHAHA.
Jaja, Reals resa ner i tabellen har ändå börjat! De ligger 2 poäng efter och till helgen har det vuxit till 5 poäng! Real är sämre än på MYCKET länge! NOLL fantasi i spelet och riktigt sömnpiller till fotboll!
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
2013-09-26 00:06

Folk som klagade när Barca fick NIO sekunder extra övertid mot Sevilla (när Sevilla firade ett mål i en minut under övertid, precis som Elche gjorde mot Real idag) med Uefalona kommentarer, skäms ni inte alls?
Nio sekunder är skandal. 1 minut för Real är helt ok?
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-26 00:06
@Carles Puyol y Jean Marie Dongou:
Haha om det är Piques riktiga så var det rätt klyftigt sagt :) Hoppas verkligen på konsekvenser, men det har väl inte hänt tidigare, inte ens när pepe stämplade Messis hand, och då är det fan illa. Man vill verkligen att huvudstadslaget ska vinna i år.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-26 00:05
Vart är Cristina med sitt j*vla SOLO ROBAR nu då!!?? Största rånet i spansk fotbollshistoria! Stackars Elche som blir bestraffat på detta vis efter en väldigt pigg match. EN STOR FÖRLUST FÖR FOTBOLLEN IKVÄLL. SCANDALOSO!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Grabbar jag dör av garv, era kommentarer är döds roliga, LOL! Vad fan ska man göra? I Katalonien har man alltid vetat vad smutsen i Madrid går för och det gör man nog i resten av spanien med. Madrid må vinna 3 poäng men de förlorar där vi vinner och det är i folkets hjärtan. Tror inte att deras vidriga beteende går obemärkt.
Barcelona Barcelonistas
#CarlettoPresser "Pepe told me the penalty was clear" herregud hahaha
Barcelona basaric - "el guaje"
Straffen är den mest felaktiga jag sett på många många år. Påminner väldigt mycket om den i något arabland där spelaren tar tag i motståndarens hand och drämmer till sig själv. Den diskuterar vi inte ens.

Vi får håller inte glömma bort att frisparken som Ronaldo gör 1-0 på är också en grov dommartabbe, något som herrarna i Sky Sports också nämner.
xaviiniesta
2013-09-26 00:04
Kommer ihåg Marca skrev direkt efter matchen mot Sevilla att domaren inte blåste av när matchen var slut och det handlade bara om 3sek men undra vad Marca skriver imorgon? Ronaldo hjälte för Real? Madrid gav aldrig upp?
Annons: