/spanien/barcelona/forum/6327.aspx/spanien/barcelona/forum/6327.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MessiyoyO 10
2013-09-25 22:40
Real är riktigt dåliga. Det såg bättre ut med Mourinho. De har ingen spelide och ingen fantasi i sitt spel.
Barcelona LeoMessi
2013-09-25 22:38
Istället för hands på di Maria så får dom frispark med sig
Postat via SvenskaFans-appen
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
2013-09-25 22:38
Nu ska Real fans inte skriva om det var rött eller inte! och så fort Barca får med sig en fördel skriker alla, "SOM VANLIGT KÖPT DOMARE" Jävla Hycklare!
Barcelona zigazaga
2013-09-25 22:33
Smör? Snarare saliv av en kossa fan! Usch för detta, Elche gör det bra, tycker ba synd om de som kommer få nåt felaktigt beslut mot sig när som.
Barcelona Acrobat
2013-09-25 22:31
Som vanligt fegar domaren ur när det gäller Real Madrid. Inget nytt.
Barcelona LeoMessi
2013-09-25 22:31
Snälla, bli inte förvånade när backslicket dömer när real spelar! Han lyckas alltid hitta en straff till dom samtidigt som han inte visar ut deras spelare.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-09-25 22:30
Munis Fernandez frilla består till 90% av smör.
Barcelona zigazaga
2013-09-25 22:29
Men guuuuuuud. Hur fan kan han inte få en utvisning där? Jävla slisk domare!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-09-25 22:28
Otroligt att Ramos inte blir utvisad. 100% gult kort om han inte redan haft ett. Feg domare.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-25 22:26
1.70 Han är så mycket vänster man kan bli. Ingen riktig vänsterback utan mer en winger, ungefär som Adriano.
2013-09-25 22:24
Diar Shekha Jag tror jag har hela avsnittet liggandes någonstans. Även avsnittet med Calderon, som faktiskt också är underhållande. Mycket skit kastas på Perez. :)
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-25 22:24
Rambla Fick för mig att zuniga är högerback? För att någon av alves eller Montoya lämnar känns inte så orimligt. Men lirar han till vänster förändras ju saken
2013-09-25 22:21
Vi har Adriano och Alba, vad ska vi med Zuniga till? Jag kan inte se det hända. I så fall måste ju en av Adriano eller Alba lämna.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-09-25 22:04
Lombán höll nyss på att göra mål mot Real Madrid, haha.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-25 21:57
Zuniga kan komma gratis nästa sommar. Vore ett fynd i mina ögon. Se till att skaffa en mittback i vinter ocksåoch ge samtigt Bartra mer speltid så ska vi nog få ordning på defensiven igen. Tycker bartra har agerat väldigt bra när han väl fått chansen i år och jag vill inte han ska lämna. Han bör vara en del av framtiden - även om en mittback köps in också.
Barcelona NoGo™
2013-09-25 21:41
@Barcelonistas

Sänds på 10an :)
Barcelona Barcelonistas
2013-09-25 21:35
Gubbz, Man United - Liverpool sänds inte den matchen? Kollat viasat och man kan bara se repris?
Barcelona Canaletes
2013-09-25 21:10
Marcas läsare röstade fram det här som Valdés bästa räddning.

Säger bara DAMN!!
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-25 21:07
suarez sturrige englands messi neymar
Barcelona FCB_Messi
2013-09-25 19:47
Zuniga är min favorit i serie a .. Så jävla grym ! Och nej jag överdriver . Han och adriano har så sjukt lika spelstilar
Barcelona Hank Moody
2013-09-25 18:28
Zuniga hade varit en grymt bra värvning, klasspelare i mina ögon.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-25 18:18
Tycker att den nya artikeln som publicerats skriven av forumskribenten Mauwie är riktigt rolig! Skulle vara kul om man fortsatte med den och gjorde den till den nya "veckans awards".
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-09-25 17:53
Håller med många här angående Pique men att han ska säljas är väl lite hårt då det finns potential i honom. Senaste tiden känns det som att han inte har krigat helhjärtat för att förbättra sina brister, anledningen tror jag hänger mycket på att han känner sig stensäker på sin position och att ingen kommer flytta på honom hur än han presterar.
Han behöver verkligen hård konkurrens på sin position så att han arbetar hårdare för att bli bättre och en Puyol som är bredvid honom och skriker på honom när han inte gör sitt jobb. Pique är en bra back men tyvärr är han urusel på en mot en situationer och man blir skitnödig varje gång en anfallare kommer emot han ensam.
Att Masken ibland skiner mer än Pique vissa matcher när han inte ens är en riktig mittback ställer frågan, vad har hänt med Pique senaste tiden? Det känns som att efter han blev tillsammans med Shakira har han inte riktigt haft huvudet på plats, jag hoppas att det inte är så men det är så jag känner.
Pique behöver nån som han vet kan ta hans plats när som helst om han inte presterar enligt förväntningarna.
Barcelona Diar Shekha
2013-09-25 17:36
Är det någon som vet var man kan se Joan Laportas hela intervju med La Liga De Revista? Har letat länge men hittar bara korta klipp. Tacksam för svar!
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-09-25 17:29
Om vi nu ska ta Zuniga-ryktena på allvar, vad har ni då att säga om en sådan potentiell affär?
Barcelona Puyol El Capitano 5
2013-09-25 17:06
Ser att det är mycket diskussioner kring Pique i laget. Det är lite orättvis att jämföras med Puyol som alltid har varit en ledargestalt och kapten. Självklart ska man ha höga förväntningar på Pique men jag tycker att man går lite väl långt när man vill att han ska säljas. Det Pique behöver är känna på bänken och ha en som konkurrerar med honom för platsen i start elvan.

Det är rätt intressant att man vill sälja en spelare som är ordinarie i spanska landslaget och spelat i Barca så länge och ändå på topp nivå. Tror ni verkligen det är så lätt att köpa en mittback och bara lägga in i laget?
Hade vår inkompetenta ledning köpt in en värdig konkurrent hade nog Pique fått svettats lite.

Jag tror inte vi har sett det bästa av Pique ännu!

Visca Barca!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-25 17:03
Det här är inte menat som något försök till reklam, vill bara dela med mig lite info av en underskattad kille. Seriöst, kolla in hans bilder, han ser ut att vara allt annat än en fotbollspelare och han är dessutom en legitimerad och erkänd musikproducent, det står så på hans profil och han har dessutom egna låter. Kan inte annat än älska killen allstå :D

Ps. Hittade Pintos sida från Messi som länkat den på sin egen.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2013-09-25 16:50
Danne - Culé - 26 Facebook har en blå ikon på alla officiella kändisars sidor för att man ska skilja de äkta sidorna från de som är fake. Messis sida har en sån ikon. :)
Barcelona grande jw
2013-09-25 16:36
@Danne - Culé - 26:

Skämtar du eller? Han har 48.5 miljoner följare på sin officiella facebook. Knappast fake.

Såhär skriver han: "I didn't mean to make any gesture when Martino took me off. Nobody likes to be out, but we must accept it because it is the best for our team. What I will not accept is that certain media tell lies about any situation that happens around me"
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-09-25 16:29
Messis såkallade officiella Facebook är fake.
Annons: