/spanien/barcelona/forum/6326.aspx/spanien/barcelona/forum/6326.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar N11
2013-09-24 19:59
neymarrrrrrrrrrrrrrrr
Barcelona Vampíro
Goooool Neymar! Vilket mål!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mansour
Hahaha. Fint mål
Barcelona NoGo™
Neymar!!! härligt!
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-24 19:58
Fan sysslar Busquets med? Dags och vakna nu!
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-09-24 19:57
Vår älskade backlinje! Usch vad jag inte längtar till stormatcherna i CL.
Barcelona Vampíro
2013-09-24 19:57
Sergio stämplar Mascherano i knät, härligt!
Barcelona NoGo™
2013-09-24 19:56
SPELA tills domaren blåser förfan!
Barcelona Barca_Fan_87
2013-09-24 19:54
Veetle funkar till iphone.Funkar den inte så prova en annan veetle stream.@Hyder:
Barcelona Glaubrana
2013-09-24 19:53
Ni som gnällde att pique hade sin son med sig ut, ska ni gnälla på Messi nu också ?
Barcelona NoGo™
2013-09-24 19:51
För er som har Telia digital tv så är det frivisning av alla Cmore kanaler.
Barcelona Diar Shekha
2013-09-24 19:50
The Master #16 Kolla Wizwig!
Barcelona Baronen
2013-09-24 19:44
Hur Pedro petas kan man ju fråga sig. Även om förhoppningarna är större på Alexis.

Nu gäller det, Neymar! Blir världens lyckligaste om han får sätta en balja.

/ Baronen
Barcelona The Master#16
2013-09-24 19:44
Någon som har någon bra strem sida ??
Barcelona Hyder
2013-09-24 19:43
Jag har aldrig i mitt liv frågat någon annan om ett stream men jag har PANIK. Letar efter ett iPhone-kompatibelt stream och skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig att hitta ett sådant. Visca!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-24 19:43
Seriöst, ska man mäta en spelares skicklighet i antalet mål? Blir så trött på amatörer som påstår det men även de som tar dem på allvar. Hur många mål/assist har Iniesta eller Xavi gjort de senaste åren och hur viktiga har dem varit för vårt spel? Svaren på dessa är väldigt få och väldigt mycket. Neymar behöver inte göra mål eller assist så länge han bidrar till att laget vinner vilket han gjort bättre än väl. Om Neymar drar 3 gubbar, fristället Cesc som passar Pedro vid målinjen och han touchar in den, då är det det MVG från Neymars sida. Det kan vilken expert som helst hålla med om men det kommer inte registreras i mål eller assist-protokollet vilket kvittar för mig och Barcas segrar.
Barcelona SupremeMan
2013-09-24 19:38
jag vet inte ifall någon har lagt ut startelvan så här är den

Valdés, Piqué, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar, Mascherano, Sergio, Adriano, Dani Alves.

och idag hoppas jag verklligen att Neymar gör 2 mål och 1 assist så Troll Football kan hållakäften och tycka att både Isco o Neymar är enormt skickliga
den där sidan går mig på nerverna ibland.

jag gillar sidan för att de lägger ut några roliga saker ibland :)
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-09-24 19:35
LAM Nr10

Man visste väl innan att Cesc skulle vilas hade jag för mig, kan ha fel på den punkten.

Frågan är väl mer om hur fan Pedro kan bänkas? Killen kommer i form för första gången sedan 2011 och han bänkas...
Barcelona Bàckis
2013-09-24 19:33
2 gols av Neymar ikväll!
Barcelona Andresito
2013-09-24 19:23
Cesc och Capi på dejt innan matchen!
Barcelona Barcelona10Messi
2013-09-24 19:19
Att det finns folk som fortfarande är shockade över förlorad bollinnehav. Det enda som fattas nu är att Obama ska förklara krig mot utomjordningarna..
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-09-24 19:14
Otroligt att Cesc blir bänkad. Säger väl en del om konkurrensen på vårt mittfält också, men han har varit en av våra absolut bästa spelare och han är alltjämnt utanför startelvan. Annars en fin startelva. Anfallsstrio i form. Jag är en av dem som inte ser det som något problem att vi förlorade bollinehavet men idag hoppas jag inte vi spelar Sociedads spel. Det jag vill säga med är att blir det en match som böljar så får vi det svårt. La Real gillar tempot och omställningarna och deras offensiva lirare kan skapa stora problem för vår backlinje. Hoppas vi tar kontroll på händelserna, de lär sätta en hög press i början och då är det ju inte fel att kontra när man får lägen, men dras vi in i deras sätt att spela så blir det jobbigt, gäller att hålla oss till vår idé.
Barcelona LeoMessi
2013-09-24 19:11
Tänk er om xavi och iniesta hade orkat springa och pressa lika mycket som Alexis och pedro? Haha då hade vi nästan inte behövt en mittback:P
Barcelona Diar Shekha
2013-09-24 19:09
@barcastuff: Bench Barcelona: Pinto, Montoya, Bartra, Song, Sergi Roberto, Pedro, Tello #fcblive @barcastuff: Dos Santos doesn't make the final match squad and will watch the game from the stands #fcblive Oier and Cesc already left out yesterday @barcastuff: Line-up Real Sociedad (official): Bravo - Estrada Cadamuro Inigo DeLaBella - Bergara Ros XabiPrieto Sangalli - Seferovic Griezmann #fcblive Bra elva av Tata Martino. Hoppas av hela mitt hjärta att Neymar Jr kan gör sitt första ligamål!:)
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-24 19:01
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Alexis Messi Neymar #fcblive
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-09-24 18:56
Inget roterande idag. Vi har fem raka vinster men vi möter Real Sociedad, inget lag att leka med och jag vill gärna inte ha några poängtapp nu. Vi vet alla hur otroligt viktigt det är att ta så många poäng som möjligt i La Liga och när nu Real tappat två så är det viktigt att behålla avståndet. Vill ha Cesc från start, om det är på bekostnad av Iniesta eller Xavi vet jag inte men faktum är att katalanen vrit nummer ett bland våra mittfältare den här säsongen. Neymar-Messi-Pedro/Alexis på topp. Pedro har visserligen ett bra målfacit och ett hattrick senast men Alexis har varit bra i år och tycker han har en högre högstanivå, en nivå han varit betydligt närmare nu än förra säsongen.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-24 18:26
Typiskt kommer missa matchen ikväll...
Barcelona påfågeln
2013-09-24 18:13
Liten detalj i införrapporten, Pedro är inte förste Barcaspelaren förutom Messi som gör ett hattrick sen 2008, Keita gjorde ett 2011 (?) och Cesc gjorde ju ett i våras när Messi var skadad. Vill se att Pedro får fortsatt förtroende idag, ska någon roteras är det Neymar, Alexis eller Tello kan få starta istället. Klarar Adriano två matcher så tätt på varandra? Kanske man bör starta Montoya på vänsterbacken?
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2013-09-24 18:11
Cesc vilas ju idag. Blir iniesta och xavi som startar. Iaf så förgyller denna tisdagsmatchen min Tisdag. viktigt!
Barcelona Bàckis
2013-09-24 17:35
Längesedan jag själv ville se Pedro från start på Alexis bekostnad, idag hoppas jag verkligen det! En trio med Neymar, Pedro och Messi längst fram med Cesc och Iniesta bakom är det jag vill se, samtidigt som Bartra luftas som mittback!
Annons: