/spanien/barcelona/forum/6321.aspx/spanien/barcelona/forum/6321.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2013-09-28 17:55
ZlatanisDaMannn

Du är pinsam, försvinn från forumet.
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-28 17:53
jävla skit vare neymar ja skiter i om vi vinner denna match sålänge neynar inte spelar skitskitskit
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-28 17:51
Rotation igen, men jag vill se mer av Song, Roberto och Montoya. Kanske inte samtidigt men
Barcelona Blaugrana91
2013-09-28 17:48
Trevlig elva, vinner vi ikväll så har vi gjort den bästa ligastarten någonsin.
Barcelona Zamboza
2013-09-28 17:47
@Barcelonistas:

Haha, fick också ett meddelande efter att jag kommenterat CR:s frånvaro från senaste uefa galan.

Ronaldo spelar match mot Deportivo, han kan inte vara på 2 ställen samtidigt idiot.
Barcelona EL Corazon
2013-09-28 17:24
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ (Barcelona) Det är väl snarare så att Barca lockar flest läsare och därför gör dom fler artiklar om Barca än andra lag. Dom kollar ju statistik på vad för ämnen som ger mest läsare och producerar artiklar efter det. Varför tror du dom skriver om Zlatan så mycket som de gör?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-28 17:14
Vad hände med Tello och Montoya? En perfekt match för dem att lira i. Dessutom borde det väl vara dags för Robertos första start...
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-09-28 17:14
Jag hoppas verkligen att Atletico kör över miljardbygget idag. Det skulle vara bra för spanska ligan och ännu bättre för oss. Tänk er om Real skulle ta tredje plats i ligan denna säsong efter ännu en storsatsning?
Jag tror ändå att Real vinner för dom har hemma plan och vet att dom måste spela på liv och död idag. Däremot om Atletico gör det första målet så kommer nog Real få stora problem då tror jag dom högst får med sig 1 poäng och det skulle inte va fel det heller.
Barcelona La Croqueta
2013-09-28 17:04
Är det bara jag eller är det inte så att man har över romantiserat D. Luiz lite för mycket? Han är en fantastisk mittback i offensiven och viker inte ner sig i dueller. Men han kan dock vara väldigt nonchalant och slarvig i sitt försvar spel. För mig är han en bra mittback men inte bland världens bästa.
Barcelona Acrobat
2013-09-28 17:02
Vilket resultat mellan Real - Atletico tror ni är bäst för Barcelonas del? Ett kryss med poängtapp för båda lagen känns ju inte helt fel, men samtidigt älskar man ju att se Real förlora. Det känns dock som att Atletico är starkare än någonsin tidigare och de kan mycket väl utmana om ligatiteln i år.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-09-28 16:58
Hoppas Neymar får hoppa in med 30 min kvar :)
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-28 16:57
En elva utan Neymar idag asså.. Lite tråkigt men förståeligt att han borde vilas lite. Kul att se Cesc! Nu MÅSTE Bartra leverera. Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Bartra Adriano - Cesc Busquets Iniesta - Alexis Messi Pedro #fcblive
Barcelona The Octopus of Badia
2013-09-28 16:56
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Bartra Adriano - Cesc Busquets Iniesta - Alexis Messi Pedro
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 16:51
Barcelonistas (Barcelona) Vi vann i sista sekund medan dom fuskade till sig en vinst i sista sekund.
Barcelona Illusionista
2013-09-28 16:27
3-0 Till Juvenil
Barcelona Barcelonistas
2013-09-28 16:27
Fick precis ett sjukt PM från en snubbe i Puertan...

"Var det du som njöt åt Reals forum när ni vann med 3-2 mot Sevilla i sista sec.

Här har du, nu skrattar vi åt er.

By the way, LITE mindre steroider skulle inte skada."

Det där sista tar jag som en komplimang...
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-28 15:55
Tack för tipset, tänkte också på dom men skrev in några snabbt bara. Gillar Hummels skarpt, han och Subotic är riktigt porriga ur ett defensivt perspektiv :) Men håller ändå Luiz liiiiite högre. Tog med Rooney i mitten för att skapa lite balans för ville verkligen ha med Ribery där uppe. Självklart finns det bubblare som Hummels, Cech, Cavani mm mm. Martinez eller Ribery beroende på om man föredrar offensivt eller defensivt, men hade vart kul att se dessa möte de bästa från Barca och Real. Har riktigt svårt att bestämma offensiven så där får ni gärna rätta mig. Ramos-Varane i mittlåset flankerat av Alves och Adriano. Mittfältarna är redan bestämda av naturliga skäl så Casillas får täppa till mellan stolparna. Europe All-star Neuer Lahm - D.Luiz - T.Silva - Alaba Rooney - Schweini - Ribery Zlatan - Silva Falcao
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-28 15:41
Massimo Tiki Tata

Om man tar ämnet Barca och låt oss säga byter det till någon av de stora religionerna så får man samma resultat. Människor påstår att världens farligaste vapen är kärnvapen e.t.c. Historian vittnar om annat. Median är och kommer vara den farligaste påfund människor har kommit över. De kan ta sanningen och vrider det till falskt. Sen kan de ta lögnerna och vrider det till sanning.

Ett annat ämne nu. Vilken spelare tycker du är den mest underskattade spelare senaste 2 år? För mig är det Dembelle från Tottenham. Han dominerar varje varje match båda offensivt och defensivt mot varje lag. Han själv käkade upp Chelseas mittfältare. Jag skulle lätt om Busquets var inte hos oss ha honom stället. Vilken Beast!

Barcelona LeoMessi
2013-09-28 15:35
Massimo Tiki Tata (Barcelona) Haha ja härligast är när någon medelåldersman eller någon högutbildad(Om man ska tro fb) skriver Uefalona och bajselona haha! Man tycker mest synd om dom
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 15:33
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Från Tyskland hade jag tagit med: Martinez, Hummels och alaba:P
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-09-28 15:29
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Hahaha det är sjukt hur mycket som skrivs om Barca senaste tiden, det mesta är negativt för att kunna gynnar alla läsare här i sverige och alla kan sitta tillsammans och kommentera skit om våran klubb och 90% håller med. Droppa en negativ kommentar om Barca i sverige och du får 100 likes, vilket gör att flera "likes jägare" sitter och väntar på sin chans att få skina bland kommentarerna, spelar ingen roll hur idiotiskt kommentaren är bara det är någon slags smutskastning.
Jag bara sitter och garvar när jag läser vissa kommentarer men samtidigt blir man lite rädd om vart mänskligheten här i Sverige är på väg när man ser pappor och äldre folk skriva massa skit som inte ens är logiskt.
Barca fortsätter och vinner och vinner och alla blir helt skogstokiga det ända vi kan göra är att ge ett gott skratt och rada upp våra titlar. Det är vi mot hela landet just nu!
Visca Barca!!!
Barcelona Vampíro
2013-09-28 15:19
Torres alltså, så himla usel.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-28 14:58
Skriv om * barca =$$$$$$$$$$$

Aftonbladet skriver 2 gånger om dan om Barca? Är människor så intresserade av vad barca-spelarna gör varje dag? Jaa!! allt tyder ju på det.

Det ser ut som att cheferna för aftonbladet har bestämt var hälften av intäkterna ska komma in för 2013. Bara skriv någonting om barca då får vi större utdelning till våra aktier (annonser). Bäst att vi börjar vänja oss.

För att motarbeta dem. klicka inte på artiklarna. De föregående åren var det Patrik Sjögren som skrev nåt varannan vecka. Nu har de anställt 10 personer till för Barca-avldelningen. Skriv om * barca =$$$$$$$$$$$
2013-09-28 13:56
@LeoMessi:

Rooney, Aguero, Silva, Cech från. PL. Tyska och franska ligan: Neuer, Lahm, Thiago Silva, Falcao, Zlatan, Ribery. Fyll gärna på så kanske vi kommer up till en all star elva utanför la liga :D
2013-09-28 13:52
Canaletes; haha f*n vad tattigt att försöka göra det till en grej. Media är verkligen som ett gäng termiter, de lever på minsta lilla grej och försöker förstora upp eller måla upp saker till mycket större än vad de är. Det värsta är att de inte vet till 100 och garderar sig genom att kalla sådant för teorier etc. Det är inte bara lågt utan lurar också läsare. Jag drömmer om en värld där media får ta stå för allt skit de skriver och ta konsekvenserna. Som liten blev man lärd att inte skvallra och ljuga, samtidigt som det finns en "respekterad" bransch som livnär sig på just detta.
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 13:51
Arsenal (Barcelona) Det hade varit ett lag med stjärnor från la liga i båda lagen då:P
Barcelona Arsenal
2013-09-28 13:49
vad sägs om en match mellan ett all star lag mellan pl o la liga? vore kul med en sådan
Barcelona koeman92
2013-09-28 13:42
Ursäkta för felstavningar, skriver som en mongolid när jag skriver från mobilen
Barcelona LeoMessi
2013-09-28 13:42
Aftonbladet är mer efterblivna än vanligt. Dom tror sig ha insiderinformation om allt som sker i Barcelona. Varit mer skitsnack än vanligt! Hoppas Messi gör ett hattrick idag:P
Barcelona koeman92
2013-09-28 13:41
Min startelva till idag:

Valded

Alves Bartra Piqué Adriano

Song
S.Roberto Cesc

Pedro Messi Tello

Vsd tycker ni? Tycker själv att det bör roteras så mycket som möjligt, speciellt i en match som denna där motståndet heter Almería.
Annons: