/spanien/barcelona/forum/6315.aspx/spanien/barcelona/forum/6315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona
2014-01-08 23:01
Messi värmer upp och folk skanderar hans namn! Visar bara hur stor han är.
Jeffson
2014-01-08 23:01
Snälla svara inte trollen.
Barcelona Vampíro
2014-01-08 23:00
Kvällens i särklass största jubel: kungen värmer upp!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-01-08 22:59
Ååh nära där!!
Barcelona Baronen
2014-01-08 22:59
Buga för Ronaldinho

Din attityd är högst anskrämlig och du låter exakt som en viss karaktär inne hos marängerna.

Ville bara säga det.
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-08 22:57
Tänker på alla spelare som är skadade typ 3-6 månader och är sjukt taggade på att spela och sedan blir skadade igen i "debut" matchen efter skadan. Måste ju vara otroligt knäckande.

Kommer vara livrädd över att Messi ska skada sig igen nu inom den närmsta framtiden.
Barcelona Júnior.
2014-01-08 22:57
@Buga för Ronaldinho:

Då kan jag säga dig att du kommer bli väldigt besviken vid matchens slutskede. Att förvänta sig vinna med 6-0 är oerhört optimistiskt. Vi spelar endast med tre ordinariespelare och vi har dessutom kanske den viktigaste matchen vi kommer spela i ligan till helgen. Låt oss bara hoppas på att samtliga klarar sig utan att skada sig och att vi fortsätter spela på samma sätt som vi gjort under första halvlek, dvs "safe" men ändå underhållande.

Jag kan förstå att man förväntar sig en vinst men jag förstår mig inte riktigt på när vissa kräver att man just ska vinna med ett x antal bollar. Vad spelar det för roll liksom när man bjuds på ren underhållning?

Barcelona Zamboza
2014-01-08 22:55
När det gäller S Roberto märks det att han inte spelar med självförtroende bland alla stjärnor i laget.Han behöver antingen mer speltid, vilket blir svårt eller bli utlånad för att hitta tillbaka till sitt spel. Spelar man inte utvecklas man inte.
Barcelona DM1982
@enkos:

Med tanke på att det är andra matchen för i år så är det garanterat så, ser väldigt tomt ut på sina ställetn.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
@Brassekonst Haha på vilket sätt överdriver jag? Allt jag skrev är fakta, saker som har hänt under matchens gång. Hur första halvlek såg ut! Även att flera ordinarie spelare saknas. Kom med något vettigt istället. För inget av det jag har läst, som du har skrivit, har varit vettigt. Att du sen kallar dem för midgets säger en hel del om dig.
Barcelona enkos
2014-01-08 22:54
Årets sämsta publiksiffra?
Barcelona DM1982
2014-01-08 22:53
@LeoMessi:

Finns nog rätt många fler växlar en bara en, känns som om laget kör på tvåan och max trean ibland. De säkrar helt enkelt.
Barcelona Buga för Ronaldinho
2014-01-08 22:53
Barca King

Alla är väll troll så länge dom inte runkar till Barcas spel och har dom största Barca glasögonen? Enligt vissa i alla fall. Vilket är löjligt.

Vad ska man runka till? Har vi gjort fler än 6 riktigt bra och imponerande insatser dom senaste två åren där man verkligen njutiti. (ska ha varit mot någorlunda bra motstånd med) i så fall. Säg dom matcherna, jag är nyfiken.

Folk är alldeles för glada för att ha blivit våldtagna utav Bayern. Hos mig sitter den i än i alla fall.
Barcelona LeoMessi
2014-01-08 22:52
Buga för Ronaldinho (Barcelona) Har du sett Alba spela? Han är världsklass och du måste vara blind som inte ser det.
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-08 22:51
Alla kan ju ramsan som man körde när man var liten vid bästa kompisens köksbord med besticken i högsta hugg. (Vi vill ha mat, vi vill ha mat) Tänkte gå tillbaka till barndomen och köra den igen men ändrar texten lite - vi vill ha Leo, vi vill ha Leo. Kom igen nu Tata, in med kungen.
Barcelona Buga för Ronaldinho
2014-01-08 22:50
Förväntar mig att vi vinner denna match med 6-0 minst då vi startar med ett väldigt bra lag och Getafe har ett korpen försvar. Helt otroligt att vi inte kan göra fler mål eller spela bättre än såhär mot ett sånt här gäng, dessutom var dom nära på att göra 1-1.

Sergi Roberto är totalt värdelös och har varit det i varje match han spelat. Folk tror att det ska komma nya Xavis direkt men faktum kvarstår att vi kommer få lägga ner miljarder på nya spelare till klubben för just nu har vi inte en enda talang som ens förtjänar eller är tillräckligt bra för att ens få 30 minuter med A Laget. Vi hade en, men han lirar i Bayern nu.

Iniesta har varit bra. Busquets lika bra som vanligt. Sanchez och Pedro är osynliga.

Måste sätta ett frågetecken för truppen också, när det gäller mittfältet och backlinjen. Vi har Adriano som back up till Alba? För dålig är han och ändå är Alba inte direkt världens bästa vänsterback.

Alves håller verkligen inte och har gått ner sig flera snäpp. Sen har vi Montoya som back up till honom, Montoya ger mig huvudvärk varje gång jag ser honom.

Mittbackarna behöver jag inte ens gå in på och sen Song och Sergi Roberto som back ups till Busquets och Xavi? Ett stort skämt.
Barcelona ElTriplete
2014-01-08 22:49
Snart kommer Kungen in!
Barcelona Zamboza
2014-01-08 22:47
Iniesta har varit riktigt dominant, synd bara att han så sällan slår bollen över motståndarnas försvar mot löpande barca spelare. Barca har dominerat spelet. men Getafe hade 2 farliga lägen på fasta situationer. Jag hoppas på fler mål i andra halvlek och att få se Messi.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-08 22:46
Brassekonst luktar troll...............
Barcelona LeoMessi
2014-01-08 22:46
Märks att spelarna inte vill ta ut sig, dom kan lägga i en extra växel
Barcelona Barcaholic
2014-01-08 22:45
Helt seriöst vad tänkte ni som påstod att Adriano skulle vara första valet precis när Alba kom? Det enda Adriano gör bra är när han får in sina tur skott i mål, för han har väldigt dåligt skott annars trots att han testar väldigt ofta (vilket är sjukt irriterande). Hans inlägg är fan värre än Alves alltså. Skönt att man slipper se honom i viktiga matcher och bara förstöra vårt spel nu när Alba är tillbaka, nästan glömt hur mycket man saknat honom.
Barcelona ElTriplete
2014-01-08 22:43
Spelet har varit bra, men saknar farliga chanser för oss. Märks att startspelare saknas. Man verkar ha ett öga på Atletico-matchen och vill inte anstränga sig för mycket tippar jag på.
Barcelona Baronen
2014-01-08 22:43
Vilken fotboll vi spelar. Med så många ordinarie borta.

Vi är bäst helt enkelt. Det är bara så.
Barcelona DM1982
2014-01-08 22:42
Sitter bara och väntar på att Messi ska komma in, matchen i sig är inte mycket att hurra för. Två snabba mål så att returen inte blir så spännande.
Barcelona Brassekonst
2014-01-08 22:42
Folk som tycker det är roligt att se folk springa Cooper-testet uppskattar säkert denna halvleken. Barca passar och Getafe jagar, några enstaka halvchanser som ni överhypar.

"Färskingar".
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-08 22:41
Att spanska domarkåren har så dåliga domare shitt. Önskar bara en sak, hit med Premier League domare tack.
Barcelona Corazon
2014-01-08 22:40
ger denna halvlek 1 av 10 och dom som tycker det är underhållande 0 av 10
Barcelona Blaugrana91
2014-01-08 22:40
Brassekonst

Har du överhuvudtaget sett matchen??
Barcelona Brassekonst
2014-01-08 22:39
@Blaugrana91:
Beror la på vad man tycker är underhållande med. Personligen så är väl inte sidleds-
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-08 22:38
Nästa gång spelar vi utan målvakt hahaha! Roliga vissa är
Annons: