/spanien/barcelona/forum/6310.aspx/spanien/barcelona/forum/6310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD -
2013-09-27 12:12
Carles Puyol y Jean Marie Dongou

Borde vara livstidsavstängning på honom och nerflyttning på den korrupta smutsklubben han dömer för.
Barcelona Zamboza
2013-09-27 12:06
barcastuff ?@barcastuff 5h
Penalties for/against since Perez returned to Real Madrid presidency in 2009: Barcelona 25/15 (+10), Real Madrid 44/10 (+34) #fcblive [md]

Ganska talande statistik. Dem har fått fler med sig och färre emot sig.
Barcelona CuleAK
2013-09-27 11:59
Detta är varför det var rätt av domaren att döma bort Sevillas ''felfria'' mål. Kolla länktips.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-09-27 11:57
Rambla// Minns att du skrev om Dreambox för inte allt för länge sen, jag tänkte bara fråga om du köpte boxen och vad du i så fall tycker om den?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-27 11:53
@LeoMessi:

Exakt, på aftonbladet.. Allt som skrivs där om fotboll är bullshit!
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 11:50
På Aftonbladet står det att Muniz gynnade Barca och real hahaha!!! Herrejävla Gud! Snackar dom om Sevillas bortdömda mål? För det kan ha varit det enda korrekta domslutet han har haft. Förresten var det inte han som dömde matchen mellan Barcelona och Sevilla för något år sedan då abidal skallade bort bollen liggandes i gräset? Har för mig att han var totalt värdelös den matchen! Att Busquets sparkandes ner totalt när han hade bollen men han valde att inte blåsa och det slutade med att sevillaspelaren fick friläge men missade.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-27 11:41
Muniz Fernandez stängs nu av i 2 matcher efter att förstört för Elche.

Tycker ni det är tillräckligt?
Barcelona Diar Shekha
2013-09-27 11:37
Messi & Farsan Jorge är på rättegång nu, Barcastuff la upp en bild nyss. Vi får hoppas på det bästa!
Barcelona filosofen21
2013-09-27 11:34
Nogo Skön nyhet du kom med! Hoppas det är bra med vår kapten, han är otroligt Saknad!
Barcelona NoGo™
2013-09-27 11:16
Puyol completed yesterday's training game against the B-team. They will now see how his knee reacts to having played for 90 minutes. [as]

PUYI!!! Hoppas man får se han mot Valladolid.
Barcelona Neymar N11
2013-09-27 10:42
Inlägg som jag skrev riktas bara till individer som blir förbannad varje gång real vinner. De skriver massa onödiga inlägg här på forum där man beskriver real som fusk lag domaren är köpt osv. Nu vet man inte hur gamla dessa individer är men man bör ha kontroll över sig och tänker innan man skriver onödiga inlägg och sänker nivån på forum. Hoppas ni har förstått mitt syfte. Ha en bra fortsättning på dagen cules.
2013-09-27 08:58
Dinho the artist (Barcelona) +1
Barcelona Dinho the artist
2013-09-27 08:50
Löjligt att säga att man inte ska se Real bara för att. Jag älskar fotboll och tycker det är intressant att se rivalerna spela. Hur formen ser ut, hur de presterar etc.

Och ni som inte ser deras matcher, hur har ni mage att, vecka in och vecka ut, påpeka deras prestationer, tex. att Ronaldo är kass? Gissar ni eller vad?
Barcelona ElTriplete
2013-09-27 08:00
Annars kan man göra såsom jag gör, kolla på Reals match fram tills de gör 1-0. Eller så kollar man inte alls i början men sätter på när dem är i underläge och håller på att tappa poäng. :) Hjälper mycket! Haha
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-09-27 01:16
Neymar N11 (Barcelona) Om jag ska vara ärligt ända gången jag kollar Real spela i ligan är när vi mötet de. Kommer inte ihåg senast jag såg Real spela en liga match mot annat lag, Champions league bruka jag kolla när de mötet stora lag bara.
Barcelona Neymar N11
2013-09-27 00:44
Till er som följer reals matcher varje vecka och hoppas på att de tappar poäng. Ett tips så länge vi vinner våra matcher så är det inga problem och det är bara slöseri med tiden att sitta i 90 min och hoppas på att det blir poängtapp för real. Tänk på eran hälsa, njut av barcas matcher och skit i real helt enkelt.
Barcelona zigazaga
2013-09-27 00:09
Treyh

I feel ya brother. Jag var likadan, var så arg, tom när grannen lät lite så hade jag lust gå ner o ge han en örfil för o va tyst. That type of mad is not good. Det är bara fotboll.
Barcelona Treyh
2013-09-26 23:48
Jag vill bara säga förlåt till alla att jag var så aggressiv igår. Nu i efterhand så skrattar man mest åt det. Det är ju "bara" fotboll trots allt. Man ska inte hata, det är bara kul med rivalitet. Till en lagom nivå. Puss och kram.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-26 23:40
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

3 hörnor = 1 straff? :P
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-26 23:12
Där tog han ut Rafinha vilket gör att man inte längre behöver se matchen och kan gå och lägga sig istället. God natt!
2013-09-26 23:07
Jo hon har en små jobbig röst, hade hon inte låtit som en kråka när hon skriker hade det kunnat bli bra :P
2013-09-26 23:07
Gerafe tillåts klättra på varje försvarare på alla hörnor. Inte konstigt båda målen kommer på hörnor. Getafe, ligans tråkigaste klubb. Varje säsong hoppas man de ska åka ner i Segundan. Hörnor borde tas bort ur spelet eller så borde man ändra reglerna så att de måste slås utanför straffområdet. :P
2013-09-26 22:58
Hon är extremt jobbig att lyssna på. Inte för att hon är kvinna utan för hennes konstanta skrikande. Hon skriker i falsett så fort något av lagen närmar sig straffområdet. Byt ut fanskapet. :)
2013-09-26 22:32
Kolla TV4 sport, en kvinnlig kommentator
Barcelona LeoMessi
2013-09-26 22:24
Fruktansvärt tomt getafes läktare, som vanligt:/
Barcelona Lion24
2013-09-26 21:51
Capitan \(^.^)/

Det är ren komedi när jag läste det du skrev. Allvarligt, jag fick mig ett gott skratt. Det är väl Reals matcher han ej ska få döma. Domaren brydde och bryr sig inte om hur det går för Elche utan ville påverka Reals resultat men det samtidigt påverkar Elche. Spanska domare, bara i Spanien...
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-26 21:42
Att man säger att Muñiz får inte döma Elches matcher, men inte nämner något om real visar väl deras ståndpunkt. Bankia vill väl ha tillbaka de pengar som man lånade ut.....
Barcelona Diar Shekha
2013-09-26 21:39
Rambla Det var jag, Tack så jättemycket!:)
Barcelona Federer - köp en back, tack
2013-09-26 21:21
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

Tack för länken!
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-26 21:09
According to 'Cope', the refereeing committee is determined to keep him away from any Elche games for the rest of the season. Och inte Real Madrids matcher?! Åt helvete med spanska fotbollsförbundet! EDIT: Syftar på inlägget nedan.
Annons: