/spanien/barcelona/forum/6285.aspx/spanien/barcelona/forum/6285.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2013-10-05 19:54
@FCB_Messi:

?_? Han har visst vunnit Ballon d'Or.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-05 19:40
Ah okej, har inte läst på forumet på någon dag eller två. Jag borde ha kollat först.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-05 19:39
Rambla

Aa, jag tror att det var Barca King som länkade den tidigare. En mycket lärorik video och man får se att det skett många detaljändringar! Tack för att du länka igen så att fler kan se den :)
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-05 19:36
Någon som har sett den här videon? Handlar om Martinos nya Barça, en taktisk analys som är riktigt intressant att både se och läsa. Det tas upp saker man inte tänkt på men som ändå är så självklara när de väl tas upp. Jag rekommenderar verkligen er att titta på den.
Barcelona koeman92
2013-10-05 19:29
Fan vad PL är tråkigt...
Barcelona Himne del Barcelona
2013-10-05 19:28
Varför är det så viktigt vem av Messi och Ronaldo som är bäst? Och framförallt, varför är det så viktigt att alla andra tycker precis som ni gällande vem som är världens bäste fotbollsspelare?

Min åsikt är att Messi är världens bäste, men om någon annan anser att Ronaldo är bättre så stör inte det mig det minsta.

För mig har Messi haft ganska långt kvar till sin storform den här säsongen. Ändå avgör han fotbollsmatcher på löpande band och spottar in mål. Det borde egentligen inte vara möjligt.
Barcelona Júnior.
2013-10-05 19:26
SupremeMan Säsongen har precis börjat. Lionel Messi leder skytteligan trots att han har missat ett par matcher eller blivit utbytt pga skador. Barcelona har dessutom vunnit samtliga 7 ligamatcher då Messi har varit den största anledningen. Jag förstår inte vad du menar med att han har gått ner sig. Du får vara mer specifik. Edit: Kom på att Costa också har 8 mål i sitt facit. Men med tanke på att Messi har snittar ett mål i varje 56:e minut så håller han ledningen.
Barcelona FCB_Messi
2013-10-05 19:18
Modric säger att C.Ronaldo är ett fenomen . Ok det chockar mig inte , lagkamrat o.s.v. Men att ett fenomen inte har vunnit en endaste ballon D'or är lite konstigt för mig . Undra vad han tycker om Messi då...........
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 18:57
Messi kommer vinna skytteligan igen och se till att Barca vinner ligan, men gör Ronaldo inget mer än att komma tvåa i skytteligan och bidrar inte med bra spel som leder till titlar för Madrid så kan han glömma någon guldboll. Messi gör mer mål än någon på denna planet men det är absolut inte allt, när en spelare blir matchens bästa spelare utan att göra mål då är det riktigt bra men hur många gånger har Ronaldo blivit matchens spelare utan att göra mål? Orka ens ta denna diskussion mer.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:34
den här säsongen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-05 18:33
SupremeMan Leder tipsligan

Jag förstår inte riktigt va du jämför? Vilken tid? Menar du sen i början av 2013? eller början av den här säsongen ?

Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:26
men skitsamma nu jag tar tbx allt jag sagt.

varför presterar inte Messi lika bra som förr ?
Barcelona Zamboza
2013-10-05 18:25
@SupremeMan:

På vilket sätt har CR varit bättre i år? Har han varit bättre spelmässigt, målmässigt eller gjort fler assist? Nej, nej och åter igen nej, så exakt vad har han varit bättre på, snälla berätta.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:17
Låter som du har högre krav på Messi där... hm varför kan man undra. Messi är bäst i världen, varför presterar han inte lika bra som förr ? någon som kan berätta det ? (ifall Messi är skadad varför låter inte Tata honom vila så han kommer tbx som kungen?)
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-05 18:15
@SupremeMan:

Hahah dina kommentarer blir bara dummare och dummare, skäms för din skull
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-05 18:14
@SupremeMan:

Låter som du har högre krav på Messi där... hm varför kan man undra.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:12
Barcelonistas, kan du säga vad Messi gjort de senaste 5 matcherna ?, i början av säsongen så var Messi bättre än Ronaldo men när matcherna har gått har inte Messi orkat förutom Valencia matchen de sista 10 minuterna. Ronaldo gör ju fortfarande sitt. han kommer länge och längre fram hela tiden. Ifall Messi börjar orka och visar vilja då behöver man inte äns snacka om vem som ska ha ballon d'or.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-05 18:10
@SupremeMan:

Du skämmer ju ut dig med det påståendet. Bevisligen kan du inget om fotboll om du tycker Ronaldo har varit bättre än Messi i år. Barcafan eller inte, du kan tydligen inte mycket om fotboll
Barcelona Barcelonistas
2013-10-05 18:07
Suprememan - jag kan tyvärr inte ta dig seriös när du kommer med sådana påståenden. Jag undrar verkligen vilka matcher du sett den här säsongen?. Ronaldo kanske har gjort sin sämsta inledning på en säsong.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:05
vah ?! vadå tror ni att jag är en Madrid fan för att att jag tycker att Ronaldo vart bättre än Messi iår ? vad är det för fel med er ?
Messi har vart "på en helt annan nivå än Ronaldo" de senaste 4 åren men inte iår ! herregud får man inte säga sin jävla åsikt ?!

Leo y Cesc skriver du sånt skit för att få "thubs up / likes" ?
Barcelona LeoMessi
2013-10-05 18:00
Finns det något forum attackeras av troll så frekvent som vårt?
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 17:57
Suprememan

Hur har Ronaldo varit bättre? Genom att nicka från 1 meter och flera tap-ins?

Gå tillbaka till puertan så gör du dig själv en tjänst och kör ditt skitsnack där inne.
Barcelona Frodo
2013-10-05 17:56
SupremeMan

Det räcker nu. Sluta trolla.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 17:54
allt jag säger är att Ronaldo har vart bättre än Messi iår...
Barcelona filosofen21
2013-10-05 17:23
Hur såg det ut för deulofeu idag? Vet att han fick drygt 30 minuter. Fick han till något mot city?
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-05 17:06
@Capitan \(^.^)/:

Undrar om Niva skriver en krönika nu? Nej juste ja, Sterling är ju engelsman och de filmar aldrig minsann.
Barcelona KPB
2013-10-05 16:50
@Barcelonistas:

Tror Inter vinner tyvärr!
Barcelona Barcelonistas
2013-10-05 16:50
Danne Cule - mm det var lite så jag tänkte, tog dock Roma dom hade 3 i odds vilket e sjukt.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-05 16:35
Det måste vara den billigaste straffen någonsin Liverpool precis fick. Klassen på Sterlings filmning var värre än Di Maria. Nåväl, kul att Gerrard fick göra mål.
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-10-05 16:31
Roma eller kryss
Annons: