/spanien/barcelona/forum/6282.aspx/spanien/barcelona/forum/6282.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abirey
2/18/2014 22:44
Så jävla stark insats!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2/18/2014 22:43
Det är en match kvar boys, gäller att ha fokus! Vi vann första slaget.

Visca!
Barcelona FC Tiki-Taka
2/18/2014 22:42
Vi åkte till Etihad och släppte inte in ett ända mål. Är fan en av de största bedrifter ett lag kan göra, till och med Bayern Munchen släppte in ett!

WE ARE BARCELONA WE COME WE SEE CONQUER!!!!!
Barcelona KarmaIsAKaranka
Kaljic, Ibric och El Pasillo:

Popusi te moj debeli kurac picka vam materina usrana. :D
Barcelona Illusionista
Jag var glad att vi höll en hyfsad bra nivå här inne under matchen.. men när jag läser här inne nu.. herregud vad nivån är låg! Antingen börjar moderator att spärra folk eller så kommer detta forum bli ett dagis.. ju mer sånt här desto fler seriösa medlemmar försvinner.
Barcelona Illusionista
Jag var glad att vi höll en hyfsad bra nivå här inne under matchen.. men när jag läser här inne nu.. herregud vad nivån är låg! Antingen börjar moderator att spärra folk eller så kommer detta forum bli ett dagis.. ju mer sånt här desto fler seriösa medlemmar försvinner.
Barcelona Andresito
Vad fan, var det teparty på läktaren eller? Hörde bara massa galna katalaner som skrek!
Barcelona Canaletes
2/18/2014 22:41
Gillar inte kopiera inlägg men den här var guld

"Vi var värda mer, synd att demi ska förstöra matchen! Nu kan vi fokusera på dem andra riktiga turneringar iaf"

Notera " riktiga turneringar" Ja, satsa på League Cup.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
@EAbidalOfficial: Felicidades!! Gran victoria!! #sempreFCB
Barcelona Neymessi
Vi hade världens bästa fans på plats 3
Barcelona NoGo™
2/18/2014 22:40
Tw Eric Abidal: "Congratulations!! Great win!! #alwaysFCB" [@eabidalofficial]

Legenden! 3
Barcelona KarmaIsAKaranka
Härligt med vinst culés! Otroligt bra resultat inför returen. Nu gäller det bara att vara lagom på tårna när City gästar Camp Nou.

Otroligt härligt att tysta alla kritiker och dessutom spela stundtals stabilt under matchen - en match jag bara såg 65 minuter utav då parabolen strulade. Är det någon som vet vart man kan hitta hela matchen (i hög kvalitet) nu så här i efterhand? Vore väldigt tacksam!

Extra glad att Messi och Dani Alves (assist av Neymar) fick måla. Pricken över i:et verkligen :D Vi visar att pengar inte är allt och att ett oerfaret lag som City skiter ned sig mot en klubb av vår historia och vår filosofi.

Visca Barca y Visca Catalunya!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Illusionista

hehe, Jag fick allergichock mot Roberto.. där av jag skrev och misshandlade Caps locken det gick över nu när Alves gav mig medicinen.
Barcelona FCBlaugrana
Är otroligt nöjd. Taktisk perfektion. Kunde gått framåt mer när vi hade 1-0 och en man mer. MEN det hade varit korkat att sätta en ledning på spel. Nu kommer vi till CAMP NOU med en 2-0 ledning och TVÅ BORTAMÅL. Ett helt fantastiskt utgångsläge. Vi ska vara stolta över vårt lag och hylla de. De går och vinner på Etihad mot ett lag som har pulvriserat allt i sin väg där. Detta i årets viktigaste match. Det är bara att lyfta på hatten! Fantastiskt. Är helt lyrisk. Visca Barca! (Vi hade ett tredje regelrätt mål inne också)
Barcelona Illusionista
2/18/2014 22:39
Överallt kan man se folk lysa fram att det inte bör vara straff vid Messis situationen.. ingen pratar om handsen.. ingen pratar om det bortdömda målet.. ingen pratar om IDIOT tacklingen från Demi.. alltså seriöst, när ska detta Barcelona hat sluta? Kolla fotbollskanalen.. messi ger barca ledningen efter feldömd straff och Dani alves utökar.. Klart som f*n att det finns ett otroligt stort Barcelona hat i Sverige. Jag kolla Aftonbladets chat under matchen och där var MÅNGA snabba med att skriva att det ej bör vara straff.. men BARA EN! Bara EN person som lyckades få fram att det inte var offside vid Piques mål. Helt sjukt.

Kollar inte någonting som har med TV4 och fotbollskanalen att göra längre.. mkt tack vare Hussfeldt och Lundh.. Speciellt Lundh.. oherregud! Hur kan man fylla en sån position med en så inkompotent person. Går inte att beskriva!
Barcelona Leo y Cesc
Svordomar är inte tolererade på något språk.

Välkommen tillbaka om en vecka med en inställning till att faktiskt bidra med något till.

/red
Barcelona Força Barça
Barcelona Força Barça
Masken skötte sig jävligt bra idag
Barcelona Neymessi
Kan inte fatta att vi höll nollan mot CITY det är helt SJUKT!
Barcelona Canaletes
2/18/2014 22:38
"Francos lag" (en Cityfan skrev det innan matchstart) vann mot oljelaget!
Skön-t med rättvisa!
Barcelona Messidinho_10
2/18/2014 22:38
Fyfan vad vi ägde dem!!! 0-2 på bortaplan!!!!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2/18/2014 22:37
@LaPulgaNr1 * Tata Martino:

Hur gammal är du egentligen??

Visa respekt! De var en man mindre en hel halvlek och de bjöd upp till dans skillnad från alla lag vi har mött..
Barcelona Força Barça
Är hes och väckt grannarna men vad bryr vi oss om de? Underbar vinst!
Barcelona Acrobat
Fram med chipsen och in på Puertan! Till Pasillo: Vad hände med våldtäkten City skulle ge oss? Vi har ju världens sämsta försvar... och Messi gör inga mål i stormatcher... HAHA!
Barcelona Canaletes
Asså kan inte fatta att Messi missar det där?! lol.
Barcelona Vampíro
Kom ihåg en sak, allt går inte att köpa.
Barcelona Sentuary
HAHAHAHAHAHAHHH en tyst minut för måns i Citys forum Hahahaha
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2/18/2014 22:36
Man mår sååå bra njuter :D jag svävar på moln :D vilket spel! Vi knäckte dem så fint ;) med Tiki-Tata :d
Barcelona I.Cuenca
Jaaaaaa Jag bettade 500 kr på Barca seger!!! Bra jobb,,alla Visca Barca
Barcelona the cameroonians
Härligt. 2-0 på bortaplan var långt mycket bättre än vad jag trodde från början.

Halva jobbet gjort, 12 mars säkrar vi avancemanget va?!?!!!!

Bäst på plan för Barca idag tycker jag laget var.
Ingen som stod ut på nåt håll, vilket är ett nog så gott betyg.
Annons: