/spanien/barcelona/forum/6274.aspx/spanien/barcelona/forum/6274.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-10-05 20:38
La Boca (Barcelona) När vi snackar domarfördelar så snackar vi om straffarna dom får till sin fördel när dom håller på att torska eller kryssa. Vi får mer straffar emot oss än med oss typ.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 20:35
Undrar hur Madrid ska klara av större lag i CL på bortaplan? För iår har dom verkligen varit svaga på bortaplan. Höjer inte dom sig så kan dom nog åka i 8.dels redan.
AndreD -
2013-10-05 20:33
Hahahaha Penaldo kan inte ens passa en enkel sidledspassning på 2 meter
Barcelona La Boca
2013-10-05 20:32
Mogna klubben här?? Dags för er att hoppa i säng snart... Kommer ni ihåg hur vårt spel sett ut 2 senaste säsongerna? Vi får EXAKT lika mycket hjälp av den spanska domarkåren. Det är fakta, bara att gilla läget. Det är vi o Real. Mellan och småklubbarna får inget gratis. 40% av det här forumet är ju ungar till Kaljic kan man tro:(

Visa respekt, dom är en stor rival och jag avskyr dom oxå men hur kul vore La Liga utan dom?? Ni är Cules och har därmed oxå skyldigheter att uppvisa stil o klass! Förstått?

Nu kör vi över Valla ikväll!!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-10-05 20:27
Barca slog ju Levante med 7-0! Då var Levante världens sämsta lag enligt puertan...Undra om det blir 7-0 till Real ikväll...
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 20:26
Herregud hur blåser han offside där? Hahahah
Barcelona B-Guden
2013-10-05 20:26
förlåt men måste

Namn: Mesut Özil10 Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2013-10-05 20:23
Pep till madrid!!

Spelar ingen roll om han verkligen vill ha pep eller inte, men det visar hur dålig hela real varit hittils och nu börjar man tröttna
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 20:24
Nu börjar gratis frisparkarna och hjälper inte det då kommer straffen.
Barcelona MessiyoyO 10
2013-10-05 20:24
Världens bästa handbollspelare. Fabio Coentrao
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 20:22
Ronaldo är sämre passningsspelare än Khedira och då är det inte riktigt ok..
SoN_Un
2013-10-05 20:19
Messiyoy0 10

Dagens domare letar o kmr säkert hitta honom så fort d krisar för francos gäng
Barcelona MessiyoyO 10
2013-10-05 20:17
Har dem inte hittat Ronaldo på Spårlöst försvunnen än? Hur länge ska han vara borta fan... :p
Barcelona B-Guden
2013-10-05 20:10
Real ser verkligen ut som ett bottenlag, har jävligt svårt att hålla i bollen och skapa något.
Och då har man mycket mer namnkunniga spelare än Levante
Barcelona LeoMessi
2013-10-05 20:07
KarmaIsAKaranka (Barcelona) Är Januzaj en ytter eller kan han spela som CM och CAM?
Barcelona zick9
2013-10-05 20:07
@KarmaIsAKaranka:

Den enda spelaren jag sett som träffar en motståndare på benet med dobbarna och inte får gult/rött.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-10-05 20:02
Det är ett mirakel att Coentrao går obestraffad efter två tydliga fouls. Eller vänta: det är det inte alls. Real Madrid är hemmalag på alla planer i Spanien.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-05 20:02
FCB_Messi - herregud gör en liten research först innan du postar dina inlägg.
2013-10-05 20:00
SupremeMan = troll
2013-10-05 19:58
Hoppas att vi plockar till oss Januzaj i framtiden. Observerade den speltid han fick av Sir Alex i slutet av förra säsongen och han imponerade stort. Han har utmärkt teknik och respekterar inte sina motståndare. Barcelona har jagat Januzaj sedan flera år tillbaka och jakten kanske skördar frukt i framtiden. Det är bara bra att han får fortsatt speltid och kan fortsätta utvecklas. Sedan blir det en övergång till Camp Nou om några år var så säkra ;)
Barcelona Lion24
2013-10-05 19:56
Herregud, att vi fortfarande diskuterar Messi & Ronaldo. För mänsklighetens skull så lägger vi ner det ämnet. 90% av fotbollens elit säger att Messi är bättre medans vi lägger ner tid på någon okunnig inom fotboll här på svenskafans?
Barcelona Canaletes
2013-10-05 19:54
@FCB_Messi:

?_? Han har visst vunnit Ballon d'Or.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-05 19:40
Ah okej, har inte läst på forumet på någon dag eller två. Jag borde ha kollat först.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-05 19:39
Rambla

Aa, jag tror att det var Barca King som länkade den tidigare. En mycket lärorik video och man får se att det skett många detaljändringar! Tack för att du länka igen så att fler kan se den :)
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-05 19:36
Någon som har sett den här videon? Handlar om Martinos nya Barça, en taktisk analys som är riktigt intressant att både se och läsa. Det tas upp saker man inte tänkt på men som ändå är så självklara när de väl tas upp. Jag rekommenderar verkligen er att titta på den.
Barcelona koeman92
2013-10-05 19:29
Fan vad PL är tråkigt...
Barcelona Himne del Barcelona
2013-10-05 19:28
Varför är det så viktigt vem av Messi och Ronaldo som är bäst? Och framförallt, varför är det så viktigt att alla andra tycker precis som ni gällande vem som är världens bäste fotbollsspelare?

Min åsikt är att Messi är världens bäste, men om någon annan anser att Ronaldo är bättre så stör inte det mig det minsta.

För mig har Messi haft ganska långt kvar till sin storform den här säsongen. Ändå avgör han fotbollsmatcher på löpande band och spottar in mål. Det borde egentligen inte vara möjligt.
Barcelona Júnior.
2013-10-05 19:26
SupremeMan Säsongen har precis börjat. Lionel Messi leder skytteligan trots att han har missat ett par matcher eller blivit utbytt pga skador. Barcelona har dessutom vunnit samtliga 7 ligamatcher då Messi har varit den största anledningen. Jag förstår inte vad du menar med att han har gått ner sig. Du får vara mer specifik. Edit: Kom på att Costa också har 8 mål i sitt facit. Men med tanke på att Messi har snittar ett mål i varje 56:e minut så håller han ledningen.
Barcelona FCB_Messi
2013-10-05 19:18
Modric säger att C.Ronaldo är ett fenomen . Ok det chockar mig inte , lagkamrat o.s.v. Men att ett fenomen inte har vunnit en endaste ballon D'or är lite konstigt för mig . Undra vad han tycker om Messi då...........
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-05 18:57
Messi kommer vinna skytteligan igen och se till att Barca vinner ligan, men gör Ronaldo inget mer än att komma tvåa i skytteligan och bidrar inte med bra spel som leder till titlar för Madrid så kan han glömma någon guldboll. Messi gör mer mål än någon på denna planet men det är absolut inte allt, när en spelare blir matchens bästa spelare utan att göra mål då är det riktigt bra men hur många gånger har Ronaldo blivit matchens spelare utan att göra mål? Orka ens ta denna diskussion mer.
Barcelona SupremeMan
2013-10-05 18:34
den här säsongen
Annons: