/spanien/barcelona/forum/6272.aspx/spanien/barcelona/forum/6272.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 21:57
Bra av Robben och värdelöst målvaktsspel från Hart.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-02 21:57
Jag är inte rädd. :P
Barcelona Barcelonistas
2013-10-02 21:56
Jag är rädd, herregud 0-3 Bayern
2013-10-02 21:56
Utspelade nu. :P
2013-10-02 21:54
City är fan chanslösa. Dags att spendera någon miljard till? :P
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 21:53
Det där var extremt värdelöst försvarsspel. Han slutade ju jaga Muller haha
Barcelona Barcelonistas
2013-10-02 21:53
Bayern är mer kompletta i år dom har ett galet presspel kombinerat med ett stort bollinnehav. Vid sidan om detta har dom sina snabba omställningar, löpningar bakom backlinjen. Laget har allt.
Barcelona Blaugrana91
2013-10-02 21:50
Bayern är det enda laget jag är rädd att möta iår, inget av dem andra topplagen imponerar. Men samtidigt så har inte Bayern heller sett lika starka ut överlag den här säsongen.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-02 21:42
Jag hoppas Tata kollar på den här matchen och ser detta sjuka presspel.
Barcelona petersays
2013-10-02 21:42
@KarmaIsAKaranka:

Du är ju bara sur för att jag kallade dig för Kalle Anka i somras när du påstod att religion stod för tolerans och att respektera andras åsikter :P

5,5 år på forumet. 3500 inlägg. Tillfrågad av redaktionen vid flera tillfällen gällande att börja skriva artiklar och moderera forumet. Aldrig en spärr eller en personlig varning. Troll? Jo jo.

Men sedan tänker jag heller inte hyckla med att klubben i dag inte är samma klubb som för 8 år sedan, 5 år sedan eller för 3 år sedan. Märklig värvningstaktik, ett spel som ibland stagnerat, mindre ögongodis då motståndarna bitvis läst sönder spelet, Rosell, Quatar, Zubi. Hur man behandlat Cruyff, Abi, Pep, Eto'o, Henrique m.fl. Jag tillåter mig därför vara en gnutta kritisk i vissa sammanhang. Filmningar (grova förstärkningar, kalla det vad ni vill) anser jag dessutom förstör sporten, och då rinner det över ibland. Inte minst när det försvaras av anhängare till klubben av olika absurda anledningar. Neymar är slutdiskuterat. Kan bara hoppas att han ser och lär av Messi.

Gällande min närvaro här så ja, jag ska nog börja räkna till både tre och tio innan jag postar här. Särskilt när det gäller att posta i affekt. Både för att det det inte går att nyansera en enögd debatt (särskilt i stridens hetta) och för att jag borde ägna min tid åt andra saker än att tjafsa i ett fotbollsforum.

Visca Barca!
Barcelona Barcadinho.
2013-10-02 21:41
City saknar Silva ikväll - de får inte igång spelet. City skulle satsa på snabba kontringar i en sån match, utan Silva.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-02 21:39
Barcelona 4-0 Bayern München 2009 var den bästa halvleken i historien. 4 mål på 1 halvlek mot Bayern.
2013-10-02 21:38
Lasse Lasse, då såg du inte Barcas halvlek mot Arsenal på Emirates under Pep om du tycker det här är bästa halvleken du sett. :P
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-10-02 21:36
Modric*
Barcelona DM1982
2013-10-02 21:35
Bayern spelar verkligen bra, kul att se att Pep vågar röra om i grytan. Laget vann allt förra säsongen men Pep kliver och visar hur han vill att det ska spelas, starkt.

Vinner inte vi så kan Bayern vinna CL, av precis samma anledning som jag tyckte att det var kul att de vann förra säsongen. Helt enkelt för att de spelar sitt spel, vilka de än möter. De har en spelidé och står fast vid den, precis som Barcelona.

Det är ruggigt svårt att vinna CL två gånger i rad men Bayern kan nog fixa det.
2013-10-02 21:35
Köpenhamn hade en nick i ribban när jag slog över. Påväg ner tar bollen på madrig arm ser de ut som. Danska kommentatorerna sa iaf att de va straff!
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 21:32
City slarvar extremt mycket men Bayern pressar väldigt mycket också! Dom är väldigt starka.
Barcelona fiskfot
2013-10-02 21:29
Är ärligt talat rädd för Bayern, vilken jävla press herregud
Just nu sitter iaf alla fotbolls matcher på kupongen :D leverkusen, psg och bayern. Nu ska bara Detroit och Anaheim vinna haha
Barcelona Diar Shekha
Tycker många här inne överdriver lite angående Bayern München. Visst de är ett fantastisk lag, inget snack! Kolla första målet, ännu en tabbe av överskattade Joe Heart! City är verkligen usla ikväll, usel försvar & har inget spel alls. De får Bayern att se ännu bättre ut.. Det är ganska pinsamt för en klubb som spenderade en miljard kronor i somras!
2013-10-02 21:28
City och PSG, dessa plastlag som själva anser sig vara favoriter att vinn CL, haha så skrattretande.
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 21:26
För att vi ska kunna slå Bayern så ska vi orka pressa hela matchen och inte vara rädda att gå in i dueller. Dom har väldigt starka spelare och dom är inte rädda att gå in i närkamper.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-02 21:23
Bayern skrämmer mig verkligen herregud vad bra dom är. Deras presspel är underbart att skåda, City har inte haft ett enda bra anfall på HEMMAPLAN... Bayern är laget att slå helt klart.
Ronaldinho the original
2013-10-02 21:21
Har Man U sjunkit så lågt att dom parkerar bussen???
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 21:21
City har verkligen varit upp och ner i år. Släppt in en hel del mål också
2013-10-02 21:20
Jaha Juve, 0-1 Drogba
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
2013-10-02 21:17
Bayern är riktigt vassa! De syns på deras spel att Pep tränar dem. Hade dem haft en Messi så hade det stått 3-0 till Bayern
Ronaldinho the original
2013-10-02 21:13
@Carles Puyol y Jean Marie Dongou:

Visst glömde lejonet!!

Bayern har 75% bollinnehav!!!!!
2013-10-02 21:11
Bayern kan verkligen rulla boll, få bollinnehav. Och är ett världens bästa lag på att kontra. Snacka om att ha allt. Känns som de vinner CL igen :(
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-10-02 21:07
@Ronaldinho the original:
Puyol är bättre än Varane. Varane är top 3 i Spanien!
Annons: