/spanien/barcelona/forum/6270.aspx/spanien/barcelona/forum/6270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-02 13:43
Här 12st högupplösta foton från Celtic-Barca.
2013-10-02 13:29
Något beslut om att det nu krävs 15% är inte ens taget,så de kan fan inte stoppa något.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-02 13:26
@barcastuff: Members who wanted to trigger Vote of No Confidence against board stop their actions as they'd need signatures of 15% (not 5%) Patetiskt att dom ändrade det till 15% så här lägligt
Postat via SvenskaFans-appen
2013-10-02 13:23
Här är det senaste jag läst om Afellay och även lite om Cuenca, för ca en månad sen. Där står det att Afellay beräknas vara tillbaka i december.
2013-10-02 13:15
Diar Sheka Tack. Det är egentligen inga anklagelser, allt de tar upp är sant. De vill avsätta honom från posten som president, de nämner allt som de är missnöjda med.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-02 13:14
Diar Shekha

Jag har försökt hitta nyheter om hur det går med hans rehabilitering men det finns ingen info om det. Vilket jag finner lite konstigt. Är det samma knä som innan eller var det någon ny skada? Vet du det?

Vad spelar det för roll. Han kommer hamna på soptippen av Rosell och hans hyenor ändå. Det är det att jag har set bilder på Cuenca träna sidan vid laget sen kom jag ihåg Afellay. Vad lätt man glömmer bort spelare..
Barcelona Diar Shekha
2013-10-02 13:05
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ Han är ju tyvärr fortfarande skadad och lär bli borta några månader till.. Oerhört tragisk, han har haft otur med skador ganska länge nu.. :(
Barcelona Diar Shekha
2013-10-02 12:59
Barca-Crema Catalana Här kan du läsa allt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-02 12:46
Någon som vet var Afellay håller hus?? Jag har inte sett några nyheter eller bilder senaste månaderna. Så tråkigt att en bra spelare som honom ska åka på alla dessa hundra skador.
2013-10-02 12:42
Vilka anklagelser syftar du på?
Barcelona Diar Shekha
2013-10-02 12:32
Någon som vet när "anklagelserna" mot roSELL kommer äga rum idag? Skulle vara tacksam för svar!
Barcelona Mäktiga Messi
2013-10-02 12:31
Bartra är strålande Grymt bra
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-02 12:28
@Mäktiga Messi:

Hylla den som hyllas bör. Marc har gjort det strålande men lite cred måste man ändå ge till Tata som inte spelat med Adriano, Song, Busquets eller Pedro i mittbacken, utan han kör faktiskt på en renodlad mittback! Kan du tänka dig?? Och det funkar dessutom! Lite skoj där men detta visar bara hur bra en yngling kan prestera så länge du inte bryter hans självförtroende totalt.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-10-02 12:20
jag måste säga att man blev jävligt imponerad av marc Bartra på dom 2 senaste matcherna . mycket bra kämpat . hoppas det fortsätter . jag gillar bartra mycket mer o mer för varje gång man ser honom
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-02 12:17
Bartra har tilldragit flera blickar till sig och en av de är bleach report så som alltid skriver intressanta artiklar. Ni kan läsa i länktips om deras iakttagelse och beröm över Bartra.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-02 12:16
@koeman92:

My name is X, and I'm a Puyiholist. Ney men, seriöst dags att hedra en annan kille med mitt nick. Fifan vad hans aura kan göra skillnad i tuffa matcher. En krigares lockar
Barcelona Pep, The Creator
2013-10-02 12:15
Vår älskade kapten :')
Barcelona koeman92
2013-10-02 11:55
Jag saknar dig.. :'(
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-02 11:52
1.70 Du behöver inte go all out på Tata på grund av en utebliven hyllning. Vilket Tata gjorde, Xavi, Pique och Deulofeu. Vi har en schysst tränare som gör sitt bästa för klubben. Keep Calm and and love Barca.
Barcelona fraiXCII
2013-10-02 11:39
Kan man få lite tips på olika kanalleverantörer alt. Boxar (dreambox)? Comhem och de andra operatörerna har en väldigt dyr månadskostnad (ca: 500:-).
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-10-02 10:50
Rambla Okej, missade det och trodde inte han nämnde honom eftersom jag inte hittade något sådant citat. Pique hyllade honom dock och sa att bartra kan vara mittback i Barca i decennier framöver. Det hoppas jag med! Älskar hans inställning på plan och hjärta för klubben och hoppad verkligen att detta är början på hans genombrott. Det är viktigt att visa fortsatt förtroende nu framöver, för att han ska fortsätta utvecklas och själv kunna tro på att han har en framtid i klubben. Sedan gäller det att se till att få pennan på det nya kontraktet asap!
Barcelona Mido
2013-10-02 10:04
Dinho the artist (Barcelona) Jag skrev om de som leker experter i sverige.. Det var ca 8 matcher igår å det har hänt massor med skit säkert, som ballotelis tveksamma straff á la pepe,, men nej så skriver niva om neymar å hur han "filmade",,, varför hatar alla barça i sverige aa det är å förblir ett mysterium
2013-10-02 09:57
@1.70-ligan - köp en back, tack:

Vad är detta om inte hyllningar från Martino? Allt som oftast får vi inte se eller höra allt från presskonferensen.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-10-02 09:52
Stör mig litegrann på att Tata inte tog tillfället i akt att hylla bartra på presskonferensen igår. Han var fantastiskt och behöver få höra det nu också. Allt för att ge det positiva hjulet en extra skjuts!
Barcelona Dinho the artist
2013-10-02 08:57
Tycker för övrigt att utvisningen igår var solklar i och med intentionen. Med det sagt så tycker jag Neymars agerande är motbjudande. Blev rasande på Alves som jag gillar oerhört men faktum kvarstår; får man sådana smärtor som Alves verkar få i var och varannan duell ska man knappast vara kapabel att fortsätta spela. Tycker det är trist.
Barcelona Dinho the artist
2013-10-02 08:50
Mido
Med din logik finns det alltså inga experter som är engelskspråkiga. Experterna finns alltså bara i Italien, Spanien, Tyskland och något land till. Lustigt.
Barcelona Mido
2013-10-02 07:44
God morgon mina cules Matchen igår kväll, aa vad ska man säga.. Vi visste att det skulle bli tufft som deg visade sig. Jag gissade 1-0 till barça å att cesc skulle göra målet, men det är inte poängen med min text stycke. Det var andra saker som var vackert att skåda. BARTRA! hans enda problem var matchtempo. Han är vår framtida ledare, shit va grym han är, orädd modig å respektlös, till och med han fick Pique att se ut som en färsking hhh. Neymar. Han var en av de som va bäst igår MEN jag väntar att han ska explodera, tar för sig och inte tänka på stjärnorna, som typ skjut istället för att passa till Messi eller iniesta. Jag börjar bli verkligen trött på "experter" som snackar fotboll här i sverige. En sak ska ni veta, ni kan inget om fotboll, det här landet är ett vinter land med andra ord bra på vinter sport, när Sverige har ett landslag som utmanar världen om em/VM guld då kan ni prata som experter. Så till alla experter i detta vackra land, håll er till spriten å att ni längtar till helgen bara för att supa det är ni bäst på.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-10-02 07:41
Jag har sjukt mycket respekt för Niva,finns ingen annan som honom i Sverige. Men där gjorde han bort sig enligt mig. Nerdragen i kontringen och sparkad i ryggen, visst det var inte en livshotande spark men det är klart att det känns. Bra att han nämner att Brown är den största boven i dramat trots allt, men då undrar man ju inte varför han fokuserar på det istället.

Verkligen töntigt hur det alltid blir så uppförstorat varje gång det är Barcelona som är inblandat. Den här gången behövde Neymar inte ens göra något fel, han blir ändå anklagad för att vara filmare. När det finns så väldigt många andra spelare som faller lätt och spelar vårdslöst.

Niva är fortfarande Sveriges överlägset bästa sportjournalist. Men nej, det där var bara en konstig artikel.
Barcelona grande jw
2013-10-02 04:32
Jag tycker Neymar får lite väl mycket kritik då han tar extremt mycket stryk.. Han är väldigt "ettrig" i sin spelstil och det verkar irritera motståndarna rejält. Han jobbar stenhårt både framåt och bakåt på vänsterkanten och bildar i princip en hatrelation med varje motståndare han möter på den kanten. När han väl lyckas med finterna och kommer förbi så väljer motståndarna 8 av 10 gånger att foula honom.

Att han faller lätt och förstärker situationer kanske är trist i mångas ögon men i den rollen han fått på vänsterkanten så tycker jag det passar honom ganska bra sålänge han inte förstör sitt rykte och tappar sin trovärdighet. Han är ju ganska tunn i kroppen och tar väldigt mycket stryk för sin storlek.

Tycker det är värre när en "casanova" som Ronaldo står och spänner sina muskler så fort det finns tillfälle, men när han är på fotbollsplan så faller han som ett litet höstlöv och kollar på domaren med sina hundögon. Eller muskelberget Drogba som låg på marken i sammanlagt 10 minuter utav matchen mot oss i CL-semin. Då gjorde närkamperna med lilla Iniesta på 150 cm VÄLDIGT ont.

Tycker det är löjligt att Niva fokuserar på just Neymars filmningar när dom förekommer överallt. Men det är därför Neymar var en så extremt bra värvning. Han är ett stort varumärke och en stor profil som lyckas beröra alla, både på gott och ont.
Barcelona LeoMessi
2013-10-02 02:58
Mer än jag som tycker att tacklingen på bartra kunde ha blivit rött? Tacklingen var vårdslös och han kom in väldigt sent i tacklingen! Tror att han som tacklade honom hette emilio eller något sånt
Annons: