/spanien/barcelona/forum/6258.aspx/spanien/barcelona/forum/6258.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-31 15:31
Official: Barcelona announce that youth forward Munir El Haddadi (18) has renewed until 2017, buyout fee 12M at B-team and 35M at first team"
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:19
[Carles Puyol 5] (Barcelona) Hahah måste ju suga ganska ordentligt om man som en spinkig 14 åring får hamna i närkamp med dessa bjässar på en hörna eller få en go tackling:P Lukaku gjorde ju typ 130 mål på typ 40-50 matcher för "ungdomslaget" i anderlecht, eller vad man nu ska kalla det:P
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-31 15:16
LeoMessi (Barcelona) Hahhahahahaha. Kolla bara på Balotelli. Han var 16 år och han deltog i några av Barcas träningspass men shit va han var stor och kraftfull hahahhaha vad äter dessa huliganer :D. Ärligt talat så börjar jag undra vad dessa afrikaner äter för mat kanske äter dem HÄSTAR hahaha. Zouma är kraftfull så när lär nog skrämma många spelare i Barclays hahaha som du säger hehe.
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:12
[Carles Puyol 5] (Barcelona) Marquinhos är väl lite mer rivig i sin spelstil och snabbare, kan ju spela på en kant också. Men zouma är perfekt för engelsk fotboll, där han kan knäcka ben och förstöra karriärer haha :P Alltså man börjar undra vad dessa fansk-afrikaner matas med! Dom är 14 år, 195 cm och 100 kg muskler haha!
Barcelona ElRaval
2014-01-31 15:08
@Dinho the artist:

Källström om någon vet hur man presterar mot Tyskland ;) Glöm inte upphämtningen mot Tyskland där han låg bakom tre mål, typ.
2014-01-31 15:07
LeoMessi (Barcelona) Helt klart Kurt Zouma. Han är snäppet före med hans fysik så vann han några dueller med Zlatan de är merit i sig hehe.
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:06
Vem är bäst mellan marquinhos och zouma tror ni? Samma ålder och två väldigt skilda prislappar
Barcelona NoGo™
2014-01-31 15:03
Atlético lånar in Diego från Wolfsburg.
Barcelona papillon
2014-01-31 14:58
FCBlaugrana

Har Barca varit intresserad av honom?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-31 14:53
Att Chelsea får en supertalang & ett rå-ämne som Zouma. Född 1994 för ca 130 miljoner kronor är en stöld. Ett rån. Det kommer visa sig vara ett fynd. Han kan bli hur bra som helst med sin fysik.
2014-01-31 14:51
Hahahahaha. Mouhoe blev påsatt av Sam :D. Klockren Allardici efter West Hams kryss mot Chelsea: What do you want us to do? Play like Man United get beaten 3-0? I'm not that foolish! -------------------------------------------------- Hemsk nyhet är att Kun Aguero kommer inte kunna spela mot Barca vilket jag tycker är dåligt. Fan också vill så gärna se honom spela för vi ska slå City med deras bästa laget.
Barcelona Abirey
2014-01-31 14:49
Aguero missar matchen på etihad. Brukar sällan bli glad över skador men nu är jag det!
Barcelona NoGo™
2014-01-31 14:40
Neymar tränade ute på plan idag för första gången sen skadan. Härligt!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-31 14:25
Haha Källström, Wenger kan värva vem han vill men chansen e nog större att Real vinner titlar än att dom klår ditt Bayern..
Barcelona Treyh
2014-01-31 14:22
Det är positivt att de gör klart med Ter Stegen tidigt så han kan flytta direkt till Barcelona när säsongen är över. Då hinner han "settle in" och såna grejer i den nya miljön. Jag hoppas också att vår nya mittback bli klar tidigt, men skulle inte förvåna mig om man jagar Thiago Silva igen ;) Nä skämt o sido. Jag önskar mig Vidic, då han är gratis och har mängder med rutin. Han skulle säkert få en nytändning i Barcelona. Och vi vet ju att alla Manchester United spelare drömmer om att spela i Barca då dom blivit asswiped så många gånger av våra spelare ;) Då kan vi satsa på Pique (som blivit galet bra under Tatas ledning) och en Bartra som har framtiden för sig. Vidic kommer säkert sätta eld i baken på deras herrar så det bli en nice situation.
Barcelona Dinho the artist
2014-01-31 14:13
Källström till arsenal alltså. En sak är i alla fall säker; Wenger rustar upp ordentligt inför Bayern.
Barcelona NoGo™
2014-01-31 14:10
Kun borta upp till 1 månad med en hamstring skada..
Barcelona Barcelonistas
2014-01-31 14:10
Bilbao tror jag klarar minst ett kryss på san mames!. Gött 3-4 poäng före mandrill är inte dåligt.
Barcelona Dinho the artist
2014-01-31 13:50
Acrobat
Jag var inne och hörde mig för på citys forum igår angående skadan då jag liksom du finner det underligt att det är så tyst om det. De visste inget heller men sa att de förmodligen skulle veta idag.
2014-01-31 13:35
westinho - Sergio #16 (Barcelona) Precis :). Jag tror också att dem tappar poäng. Bilbao är grymt starka i år och Real utan Ramos är bara negativt. Får hålla tummarna för Bilbao :).
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-31 13:11
@[Carles Puyol 5:

Ja, är det någon match de ska tappa poäng så är det väl denna. Ett starkt Athletic på nya San Mamés där de i ligan är obesegrade. Real Madrid utan sin mittbacksgeneral.
Barcelona The Reporter
2014-01-31 12:51
Jag tror att Luiz kommer till sommaren. Om han kommer så tror jag att Alves kommer fortsätta en säsong till
2014-01-31 12:42
Perez försökte muta domarkåren för att få Ramos 5 gula kort upphävd men denna gången gick det inte hahahhahaha KARMA säger jag bara. Ramos är nu avstängd borta mot Athletic Bilbao BIG SMILE hehe. Sätter 500 kr på att Real tappar poäng denna omgången och vinner vi vår match ja då är vi minst 3-4 poäng förre dem ligan.
Barcelona Acrobat
2014-01-31 12:11
Konstigt att man inte hör något om Aguero och hans skada. Är det någon som vet någonting?
Barcelona el Flaco
2014-01-31 11:57
Rättegången mot Laporta och 16 direktörer för en förlust på mer än 47 miljoner euro, enligt redovisningen av Rosells junta, har spikats till den 15 september.

De anklagade hävdar i sitt försvar att ansvaret kan inte enbart ligga hos de direktörerna som avslutade mandatperioden, men även hos de som avgick 2995, Sandro Rosell, Josep Maria Bartomeu, Jordi Moix, Jordi Monés och Javier Faus. Samtliga dessa, förutom Rosell förstås, sitter i den nuvarande ledningen. Man vill också inkludera de som avgick i 2008, bl.a Ferran Soriano, Marc Ingla, Albert Vicens och Evarist Murtra.

Förutspår att hela kommer bli en cirkus. Undrar hur detta kan komma att påverka en eventuell kandidatur från Laportas eller Inglas sida i framtiden.
Barcelona Kricko
2014-01-31 11:55
@KarmaIsAKaranka:
Haha, älskar den hetsiga diskussionen i studion! Mycket mer intressant att titta på jämfört med de otroligt trista vi har i Sverige, då menar jag framförallt Cmore-studion. Behöver väl inte ens nämna FK? Får väl ta tillbaka Sladjan i Viasat-studion så han kan hetsa mot Bosse P :)
Barcelona Bästelona
2014-01-31 11:48
Vill ni verkligen ha Luiz...? Snacka om att ni nöjer er med medelmått. Vi har inte värvat en mittback på flera år, då vill jag att man värvar en stjärnback (Kompany,Hummels) eller någon som har imponerat stort (Benatia). Inte en jävla Luiz som känns osäkrare än Mascherano i backlinjen... Och ja, jag kör hellre på med Masken än Luiz.
Barcelona knoxxx
2014-01-31 09:12
FCBlaugrana

Vi får väl hoppas att Zoumas påskrift för Chelski gör att David Luiz kommer i sommar...
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-31 02:50
Ronaldinho y Neymar aka Buga för Ronaldinho aka El Pasillo från Puertan:

Härjar du här fortfarande? Har inte moderator stängt av dig ännu? Otroligt.

Sök hjälp, grabben. Börja med närmaste vårdcentral. Eller psykhem för den delen.
Barcelona Ronaldinho y Neymar
2014-01-31 02:33
NU räcker det från din sida.
Jag är ingen moderator, men väl redaktionsmedlem.
Ser att din IP-adress spärrats ett antal gånger innan på grund av oseriösa inlägg och byte av nickname.
Dina provocerande inlägg är nu ett minne blott. Färdigtrollat.

//Redaktionen
Annons: