/spanien/barcelona/forum/6243.aspx/spanien/barcelona/forum/6243.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-29 19:38
hahahahahaha, har ni sett vad Ronaldo har gjort? Han har satt upp Blatters video på sin Facebook och tagit tillfället i akt att besvara honom :P
Barcelona Canaletes
2013-10-29 18:58
@barasfsdg:

Klockan tjugoett noll noll!
Barcelona B-Guden
2013-10-29 18:55
@Gabriel:

Är väl bara för han inte bjudit på samma showfinter som i Santos, det är vad jag fått fram när jag ställt dom mot vägen och frågat på vilket sätt han vart dålig
Barcelona barasfsdg
2013-10-29 18:52
När börjar matchen spansk tid? Är på gran canaria
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2013-10-29 18:51
Är det bara jag som fått höra, bland utomstående fans, att Neymar inte varit bra för oss än så länge? Är lika chockad varje gång jag hört det här, enligt mig har Neymar ofta varit vår bästa spelare de matcher som han spelat. Stirrar de sig blinda på Milan matchen eller?

Konstigt.
Barcelona Frodo
2013-10-29 18:35
Barca King - Messi i hjärtat

Blatter är hedersmedlem i Real Madrid. Han är Real Madrid-anhängare.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-29 18:32
Kan vi inte göra Blatter till hederspresident till marängernas förtjusning? Vi låter honom göra framträdanden och underhålla oss.

Kom igen Zubi, Call Blatter!!!!!!!!!!!!
Barcelona Canaletes
2013-10-29 18:25
Min inside-information tyder på att Puyol, Iniesta, Messi och Alexis startar ikväll.

Resten av start11:an fick han inte tillgång till...
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
2013-10-29 17:57
Dem klagar fortfarande, men dem vet inte att allt började 2011 i Copa Del Rey matchen, där Real körde jättefult och men fick inte en enda röda kort .. Undiano var domaren också i den matchen.. då klagade ingen att Pepe och Arbeloa, Ramos, Alonso förtjänar rött ... sen matchen därpå efter filmade några Barca spelare, så Mourinho och Real började allt..
Barcelona Shanghai
2013-10-29 17:55
Jag gick in på Sportbladet för att kolla lite sportnyheter och jag ser nåt intressant där de har Valdés bild bland andra stjärnor som inte kom med i slutliga listan av världens bästa spelare. Och gissa vad jag hitta för toppkommentar, jag visste direkt att det skulle vara något med just Valdés också...

"Att du har med Victor Valdes på denna lista är ett hån mot de 20-30 målvakter i Europa som han har före sig!"

Haha, orka att de ska hålla på så varje gång tillfället ges!
Barcelona zick9
2013-10-29 17:36
@Blaugrana són els colors!:
4 mål och 7 assists. Edit: Tror att de flesta är nöjda med vad han har presterat hittills. :)
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-10-29 17:28
Hur många mål och assist har Neymar gjort i sina officiella matcher för oss, är det någon som kan svara på det på rak arm. Tacksam för svar.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-10-29 17:22
Spola fram till 1,20 då får förklaring till varför Messi är bäst. Och varför Penaldo är NR 2. Blatter ger svar på tal :) http://m.youtube.com/watch?v=5sRa9tmU9Yk&sns=em&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D5sRa9tmU9Yk%26sns%3Dem#
Barcelona Puyol El Capitano 5
2013-10-29 16:56
Märkligt, praktiserar Bagdad Bob hos Real med tanke på videon som lades upp på den officiella hemsidan?

Hoppas verkligen att Montoya, Puyol, Batra och S.Roberto får speltid ikväll!
Barcelona Barcaholic
2013-10-29 15:42
@Capitan \(^.^)/:

Jag hoppas han kan visa det i alla andra matcher, förutom just ikväll! haha :)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-29 15:40
En kul sak som ingen har nämnt är att Rafinha är nominerad till Golden Boy! Mycket kul för honom och jag hoppas att han kan visa idag varför han är det.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-29 15:31
Bagnack & Dongou

Precis vad jag tänkte! De visar Bales raketavfyrningar mot rymden men utelämnar helt Barcas & Nyemars show utanför deras straffområde. Gällande Alves panna på Serre Siete och den grova miss han följde upp med vs Lopes så känns det som lte jedi-mindtrick över det hela:P

Reporter: "You didnt see Alves's show, Alves did not humiliate Ronaldo"
Fans: "We didnt see Alves's show, Alves did not humiliate Ronaldo"
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-10-29 15:25
BAGNACK & DONGOU (Barcelona) 2013-10-29 15:24 *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat (Barcelona) Det sjuka är att DE visar chanserna real Madrid hade i början av klippet för att sedan visa Neymars mål, för någon som inte har sett matchen kan det se ut som om real har missat många mål chanser och att Barca sedan gjorde mål på sin första mål chans
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-10-29 15:24
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat (Barcelona) Det sjuka är att du visar chanserna real Madrid hade i början av klippet för att sedan visa Neymars mål, för någon som inte har sett matchen kan det se ut som om real har missat många mål chanser och att Barca sedan gjorde mål på sin första mål chans
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-29 15:21
Westinho Helt sjukt vilka paralleller man kan dra till en fejkvideo om N.Korea och en helt seriös en från R.Madrids ledning. -Bortklippta sekvenser -Lögner -Påhittade stats -Avbrutna klipp -Visa samma anfall om och om igen för att understryka sitt lags dominans, ignorerar motståndarens etc :P "Tomorrow's news, our great Leader Flo visits the Chocolate factory"
Barcelona zick9
2013-10-29 15:19
Kanske dags att låta Sergi Roberto få spela? Han har bara gjort ett kort inhopp den här säsongen. Även Neymar och Adriano bör vila då de har startat alla matcher de senaste 2 månaderna. Busquets kan också sparas så att vi för en gångs skull låter Song spela. Många spelare är slitna efter El Clasico och dessutom är det derby på fredag. Vi vinner fortfarande med följande elva. Neymar, Xavi, Busquets och co finns på bänken i nödfall. Valdés Alves - Bartra - Puyol - Montoya Roberto - Song - Fabregas/Iniesta Alexis - Messi - Pedro
Barcelona Hyder
2013-10-29 15:05
Utan att gå in på vad den här artikeln handlar om (vem orkar bry sig?) så måste jag konstatera ett remarkabelt faktum:

Människor skickar alltså fortfarande brev till varandra!
Barcelona B-Guden
2013-10-29 14:56
Även om Bale presterar på sin arla hösta nivå kommer pengarna han köptes för ändå inte vara värd honom, så låt han spela kvar för jag tror inte han kommer bli bra i real han gjorde världens flopp av att gå till spanien, alla vet hur det går för engelsmän som försöker sig på teknisk fotboll
Barcelona ardan
2013-10-29 14:24
Cedqvist
Nej jag tror inte heller det är någon sanning i detta.. Det är ju trots allt Aftonbladet men lite roligt är det iaf:) Lugn nu:)
Barcelona LeoMessi
2013-10-29 14:15
Haha lite löjligt att det ryktas att bale kan byta klubb till sommaren. Han har inte ens hunnit spela 90 min under en match. Tror inte Madrid ens funderar på att sälja sin rekordvärvning efter 2 månader då han inte har kunnat spela pga skador. Han är ju inte som vår käre Neymar;)
Barcelona Cedqvist
2013-10-29 14:14
@ardan:

I call bullshit!

Det där är lika patetiskt som påhoppen på Neymar, killen är ny i klubben och har skadeproblem, det finns ingen stabilt fungerade människa som tror att han skulle vara på väg någonstans bara för det. Finns det verkligen folk som tror på sånt här, eller varför "lockar" man med såna rubriker?
Barcelona ardan
2013-10-29 14:09
Vet inte om någon har lagt upp den men jag gör det iaf :)
Komiskt!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-10-29 13:51
Jobbigt med spelschemat nu. Match idag igen och på fredag också. Matcherna precis efter El Clásico brukar vara svårspelade, speciellt när det nu bara är tre dagar efter. Många av spelarna är förmodligen tröttkörda och jag hoppas verkligen Tata har med detta i tankarna när han pusslar ihop kvällens startelva.

Valdés;
Alves, Bartra, Puyol, Montoya;
Cesc, Busquets, Song/Sergi;
Pedro/Tello, Messi/Neymar, Alexis

På ett liknande sätt skulle jag formera laget ikväll. En blandning mellan ordinarie nyckelspelare och spelare som oftast får nöta bänk. Möjligt att Messi behöver vila men jag misstänker att han gärna vill spela sig i form. I så fall får Neymar vila efter den fina insatsen senast och två av Alexis, Tello och Pedro får chansen från start.

Jag förväntar mig ingen jätteprestation idag och heller ingen målkavalkad men det viktigaste är att få med sig tre poäng och behålla ligaledningen. Det är sådana här matcher man måste vinna för att ta hem ligan brukar man ju säga och jag tycker det passar perfekt in på matchen idag. Med Lucho så kommer förmodligen Celta ha en del boll, mer än andra lag som spelar mot oss och då finns även chansen att straffa de i kontringarna.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2013-10-29 13:10
@Golden Barca:

Håller med dig här, samma startelva som jag vill se, och som Shanghai skrev Montoya istället för alves.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-29 13:09
Idag vill jag se många ynglingar i startelvan! Tello, Montoya, Roberto och Bartra (han börjar nästan bli självklar) ska få en chans idag. Det kommer att vara nyttigt för deras självförtroende. Messi bör starta tillsammans med Tello och Pedro. Förra årets möte på Celtas hemma slutade i 3-1 vinst för Barca om jag inte minns fel, dessutom är den också känd för att vara en av Cristian Tellos bästa matcher. Kan han upprepa samma prestation igen?

Valdes
Montoya Bartra Puyol Adriano
Cesc Song Iniesta/Roberto
Pedro Messi Tello

Annons: