/spanien/barcelona/forum/6241.aspx/spanien/barcelona/forum/6241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Siempre Barça
2013-10-11 01:34
Äntligen så har man fixat el clasico biljett till den 26e oktober.
Är det nån här på forumet som ska ner o kolla på matchen?

Är det nån som vet ett bra hotell/vandra hem nära camp nou? PMa!!

Ni som vill åka ner så finns det biljetter för 2300 kr.
Www.viagogo.se
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-11 00:59
Manchester United goalkeeper David de Gea (22) has asked his agent to be open to a possible future offer of Barcelona. [mundo deportivo]

Förmodligen bullshit. Men hade INTE tackat nej.
Jeffson
2013-10-10 23:14
Fan jag vill ha Mangala. Han känns perfekt för oss förutom priset. Puyol - Har nog max denna säsong kvar som startspelare. Skulle dock bli oändligt glad om han håller ett två år extra. Pique - Hög högstanivå, låg lägstanivå. Behöver konkurrens. Bartra - Hög potential men har mer att bevisa innan jag ser honom som regelbunden startspelare. Mascherano - Grym inställning. Helt ok som mittback men alldeles för kort. Om 3-4 år kan jag definitivt se Mangala, Bartra, Pique, Mascherano och Bagnack i vår backuppsättning. Där de tre förstnämnda konkurrerar om startplatserna, Bagnack är lite som Bartra nu och Mascherano som börjar bli till åren bara finns där ifall ifall.
Barcelona koeman92
2013-10-10 22:51
Bara jag som tänkt på vilket sjukt spännande mittlås Frankrike har i Varane och Mangala? Ska bli intressant att följa dem i VM
Barcelona LeoMessi
2013-10-10 21:52
Assist av Roberto och mål av Morata
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCB_Messi
2013-10-10 21:45
Barcelonista Ändå så är han näst bäst i världen . Starkt av honom måste jag säga . Kan inte vara lätt att spela med 10kg gelé på håret .
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-10 21:33
Barcelonistas

Jag tror nog att vi alla skulle uppskatta om du kunde trappa ner på ditt tjat om Real Madrid. Helt seriöst, vem fan bryr sig?
Barcelona Barcelonistas
2013-10-10 20:28
" Cristiano Ronaldo in everyday life" Haha den är så jävla klockren, filmare, rakar sina ben och smörjan in sig själv i baby olja, tar 10 kilo gelé på håret, gråter över att han är den eviga 2an osv. Detta mima damer och herrar, detta är la Barbie!.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-10 20:13
El clasicor är i ett trångt läge. De här landskamperna tar aldrig slut. Hoppas att inget händer spelarna.
Barcelona LeoMessi
2013-10-10 19:58
Jag tror många blandar ihop Albas kvalité med Albas attityd. Håller med om att hans attityd kan vara för jävlig stundtals men jag tycker att han är en riktigt grym spelare. Jag föredrar en Alba i form för en Adriano i form. Tycker att han är kvickare och är bättre i kombinationsspelet. Visst, han är inte lika fysisk stark som Adriano, eller har samma bössa. Inget illa om Adriano, blir inte direkt ledsen över att han får spela men jag tycker inte att Alba är så kass som det verkar framstå här ibland.
Barcelona NoGo™
2013-10-10 19:39
Det var ju själva fan att Alba skulle bli skadad igen. Tur att Adriano är skadefri och i bra form. Det gäller att han skärper till sig på fasta situationer bara. Det kommer blir jobbigt mot Madrid annars.

Det måste ju vara någons slags rekord att Adriano gått skadefri så länge haha :P
Barcelona .Andreas
2013-10-10 19:35
Låter sjukt att säga men jag är nästan glad att Alba är skadad.
Föredrar Adriano som jag tycker är bättre och så slipper man alla dessa filmningar och trista förstärkningar som Alba pysslar med.

Barcelona L.A.M Nr 10
2013-10-10 19:15
Synd om Alba men som många varit inne på, inget jätteavbräck. Det enda är ju om Adriano skadar sig, för även om han har spelat flera raka matcher nu så finns alltid risken kring brassen. Jag ser gärna att Montoya får lira vänsterback både mot Osasuna och Milan. Fast sedan kan det ju vara större risk att bli skadad om Adriano inte spelar något på ett par veckor och sedan startar Clásicot, det måste man också tänka på. Men jag litar på att läkarna har koll på det där.
Barcelona DM1982
2013-10-10 19:04
@El capitano[Culee:

Expressen är bra sega, det är inga problem med Neymar.

barcastuff ?@barcastuff 4h

Neymar, who got a knock on training today, will be able to train normally tomorrow and could play with BRA against KOR on Saturday. [rac1]
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-10-10 18:58
Nu är tydligen Neymar också skadad!
Barcelona B-Guden
2013-10-10 18:40
Jag kan inte säga att jag blir glad att Alba skadat sig, men jag ser Adriano som NR1 och vill att han spelar El clasico, nu får vi se ifall han klarar att hålla sig skade fri fram till el clasico, förvånar mig inte ifall, Puyol/Montoya får lira vänsterback mot Real, eftersom Adriano drar på sg en bristning på TRÄNING sån otur kan vi ha

Konstigt också att Montoya fått lira så lite
Barcelona Deulofeu
2013-10-10 18:23
Albas skada suger det enda man nu kan hoppas på är att det i slutändan ger Montoya chansen!

Nu hoppas jag verkligen att Mobtoya får spela en del till vänster men det följer tuffa matcher nu.

De 5 närmsta matcherna är riktigt tunga, tar vi oss igenom dom ser det riktigt bra ut.

Hoppas på ett snabbt kurerande på Alba
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-10 18:18
@barcastuff: Official: Jordi Alba, who was recovering from a thigh injury, suffered a new thigh injury on training today and is out for another 6 weeks VAD FAN?!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-10-10 17:54
[Le10Sport] : Chelsea have reached an agreement to sign Victor Valdes next summer

Man vill inte se Valdés gå till Chelsea, men om detta stämmer betyder väl det förmodligen att Courtois kommer till Barca.
Barcelona Mido
2013-10-10 17:23
Hur kom tata till att vi behöver en till anfallare,, det känns att det är mer snack om anfallare än mittback,, antar att de har missat att Porsches motor ligger där bak å inte fram
Barcelona LeoMessi
2013-10-10 17:15
Herregud, hur lyckades Alba skada så ordentligt? Sex veckor är väldigt länge
Barcelona zick9
2013-10-10 16:55
DM1982 Dags att börja lira med Montoya mer frekvent fram till El Clasico så att glaset kan vila. Annars finns risken att vi står utan vänsterbackar mot Real Madrid med ett redan nu darrigt försvar. Jag förstår för övrigt inte varför Montoya bara fått lira en enda match. Inte konstigt att han kanske inte vill skriva på nytt kontrakt.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-10 16:54
Vi får hoppas på att Adrianos lår klarar av matcherna nu. Han har en tendens att gå sönder varje gång han kommer upp i form.

Även Raphael Varane kan missa el Clasico. Backen har bekymmer med samma skada som har plågat honom de senaste månaderna.
Barcelona DM1982
2013-10-10 16:37
Jordi Alba is injured again. He is expected to be out for six weeks. He will miss the game against Real Madrid.

Tur att Adriano är i så bra form.
Barcelona -SAMI-
2013-10-10 16:19
Gonzalez_Barca
Du har Pm
Barcelona Deulofeu
2013-10-10 16:18
Lite stjärnor som deltar de flesta är födda 96.

Halilovic Kroatien
Gabi Brasilien
Mendez Uruguay
Habib MAKANJUOLA NIgeria Chelsea född 99!
Isak SSEWANKAMBO Sverige också ägd av Chelsea tyvärr...

Några exempel bara Italien har jag ingen kol på förljer inte serie a!

Turneringen sänds på eurosport!
Barcelona Deulofeu
2013-10-10 15:57
17 Oktober börjar u-17 vm någon som hört mer om Mendez från Uruguay hur går det med den värvningen?

Han har fått tröja nummer 10 till vm och inte alls omöjligft att de vinner hela turneringen då lär vi inte kunna värva honom.

Lite kul Sverige är med.

Både Argentina och Brasilien deltar i Brasilien deltar bla Gabigol som vi har option på tack vare Neymar dealen ifall någon var intresserad ; )
Barcelona Deulofeu
2013-10-10 15:49
Gonzalez_Barca Inte helt omöjligt att du får se han på plan just denna kväll då han alltid haft en förkärlek till Milan och Maldini.

Startar han inte så kanske han får ett bejublat inhopp mot just Milan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-10-10 15:39
Beställt biljetter till Milan - barca på San siro, ska bli grymt kul att se grabbarnai lira live, var ett tag sen sist (el clásico 2011). Hoppas alla är i bra form och spelklara, tänker främst på Messi och Puyi även fast det inte är så troligt att den sistnämnda medverkar, eller?
Barcelona Deulofeu
2013-10-10 15:23
el Flaco - Me, Myself and I

Om du hörde det är det ju fantastiskt ; )

Courtois har kontrakt till slutet sommaren 2016 tyvärr.

Han har ett värde av 220 miljoner enligt transfermarkt.

Annons: