/spanien/barcelona/forum/6234.aspx/spanien/barcelona/forum/6234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElRaval
2013-10-19 14:27
@koeman92:
Haha, vad vet någon av er om det egentligen? Du måste inse att fotboll är ett spel och mycket handlar om att ligga bra till hos sina egna supportrar. Många kan nog argumentera för att Barcelonas spelare inte heller är sympatiska då vi har spelare som slänger sig på planen och dessutom ett par som uttalar sig i Media om saker som egentligen inte berör dem. I grund och botten menar jag att den Messi, Ronaldo, Xavi, Diego Costa, Zlatan osv inte alltid är samma spelare i media och på planen som i omklädningsrummet eller bland sina vänner.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 14:25
Barcelonistas (Barcelona) Självklart känner jag han inte. Som jag skrivit tidigare så går jag efter vad tidigare och nuvarande lagkamrater säger. Jag går efter det än att tro på allt media skriver . Skulle man göra det så är ju Messi skattefuskare t ex. Vilket han inte är om man läser mellan raderna. Sen vet jag också att Madrids supportar är kaxiga, men helt ärligt skiter jag i det. Men bara för att dem är kaxiga och dryga ? Ska man vara det tillbaka? Varför inte förgå med grymt exempel på mognad och och bara ignorera? Så svårt är det inte.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCB_Messi
2013-10-19 14:25
Är helt och hållet på din sida dussel . Messi vs Ronaldo diskussionerna är så tröttsamma. Och jag tror precis som dig att Ronaldo är en väldigt ödmjuk människa . folk verkar tro att han inte är det för sitt beteende på plan . Utanför är det heeeelt annat kan jag lova er .
Barcelona Barcelonistas
2013-10-19 14:21
Dussel - fast du känner ju inte Ronaldo som person elr hur? Då kan du ju verkligen inte avgöra hur vida han är ödmjuk elr inte?.

Du som har följt Barcelona ett tag borde ju också veta att Real Madrid som institution och deras spelare samt anhängare är otroligt kaxiga. Real Madrids spelare definierar supportrarna väldigt bra, arroganta,kaxiga,respektlösa,vidriga osv.

För att ta Barcelona som klubb så är det tvärtemot allt det Real Madrid står för.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 14:06
koeman92 (Barcelona) På vilket sätt är han inte ödmjuk? Varför ska jag sticka till puertan? Har följt Barca sedan kluvert tiden. Väx ur din blöja innan du pratar med någon vuxen tack.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 14:04
Jeffson (Barcelona) Jag har inget mot Ronaldo alls. Finns vissa spelare jag ogillar mer. Saker och ting går bara till överdrift. Vissa måste tillfredställa sig själv med att skriva skit om Madrid och Ronaldo. Givetvis är det vise versa också . Men väldigt patetiskt är det.
Barcelona koeman92
2013-10-19 14:04
Dussel

Ronaldo en väldigt ödmjuk person? Haha där avslöjade du dig själv. Stick tillbaka till Puertan!
Barcelona DM1982
2013-10-19 14:00
@Dûssel:

Mina åsikter om en spelare grundas om dem som fotbollsspelare, inte hur de är som privatpersoner eftersom jag inte känner dem. Enkelt.

Eller menar du att Ronaldo är ödmjuk på fotbollsplanen?
Jeffson
2013-10-19 14:00
Dûssel

Jag tycker du har en poäng med det du skriver. Men historien har visat gång på gång att när det kommer in nya medlemmar som omedelbart har börjat "försvara" Real Madrid och Ronaldo så har det i 99% av fallen handlat om troll. Därför reagerar folk, jag med.

Sen kan jag också tycka att det är låg nivå på att skriva tex Penaldo, Uefadrid eller Mourinhoe osv men ett visst häcklande hör rivaltiteten till. Och folk häcklar på sitt egna sätt så det får man försöka respektera.

Men att Ronaldo skulle vara väldigt ödmjuk? Njae...
Barcelona DM1982
2013-10-19 13:59
@Andresito:

Jag har aldrig sagt något om Ronaldo så bevisbördan ligger inte hos mig. Eller hur?

Eftersom jag aldrig har träffat honom eller känner honom på något sätt så skulle jag aldrig få för mig att påstå något om honom som person.

Sedan förstår jag inte alls vad du pratar om angående hans hår och tröjor.

Ett tips, läs det jag skriver. Jag skriver inte att grabben INTE är ödmjuk, det jag skrev var att jag inte vet det och kan därför inte säga att han ÄR det. Men jag säger inte heller att han inte är det. Förstår du?
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:59
DM1982 (Barcelona) Nej jag går efter vad jag läst om tidigare lagkamrater sagt om honom. Säg mig. När du har en åsikt av spelare. Går du efter hur du bra kompis du är med dom då?
Barcelona DM1982
2013-10-19 13:56
@Dûssel:

Det var du som påstod att Ronaldo är ödmjuk men tydligen kunde du ge några belägg för det påstående. Du vet lika lite som Barca King - Messi i hjärtat om hur Ronaldo är som person, löjligt av dig.

Du får väldigt gärna läsa mina inlägg, det är helt upp till dig. Jag brukar inte kommentera spelares beteende eller hur de är som person utanför planen då jag inte har en aning och oftast inte bryr mig ett dugg heller. Kanske något för dig att prova?
Barcelona Andresito
2013-10-19 13:56
DM1982

Låt oss göra detta mer intressant och vända på det

Hur vet du att han INTE är en ödmjuk person? Har du träffat honom? Har han sagt fula saker till dig?
Eller utgår du ifrån att han fixar sitt hår innan matcherna, gärna tar av sig tröjan och visar upp sig när han gör mål och att han filmar?

Ödmjukhet behöver inte ha något med ovanstående att göra.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:51
DM1982 (Barcelona) Okej du kör den nivån . Hur gammal är du? Nej jag känner inte inte honom alls. Går efter vad jag läst om spelare sagt om honom. Så jag kan inte svara på din fråga. Kommer läsa varje inlägg nu i fortsättningen om spelare du har åsikter om.
Barcelona DM1982
2013-10-19 13:45
@Dûssel:

Återigen, kan du svara mig hur du vet att Ronaldo är en ödmjuk person? Du skriver ju själv att han är en ödmjuk person, jag vill bara veta hur du vet det. Jag personligen har ingen aning, han kanske är den mest ödmjuka personen i Spanien.

Den stora frågan är hur du vet att han är en ödmjuk person. Kan du inte vara snäll och svara på den frågan?
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:44
DM1982 (Barcelona) Självklart känner jag han inte. Men om flera spelare och vänner till Ronaldo säger det så bör man väl gå efter det? Eller ska man gå efter vad media försöker måla upp? Då är Messi skattefuskare, sergio kan bara filma, neymar lika så. Tycker man får läsa lite mellan raderna .. Hur svårt ska det vara?
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:42
DM1982 (Barcelona) Säg mig en sak. Är detta fel forum för mig för jag tycker dessa patetiska personer häcklar o Madrid ich hela tiden ska jämnföra Messi med Ronaldo hela tiden måste ha bekräftelse ? Vad får man ut av att häckla Madrid ? Eller prata illa om Ronaldo? Måste man göra de för att kalla sig support ? Jag tycker inte illa om Ronaldo , vad har han gjort mig? Han kanske faller lätt ibland.. Men och? Finns några i Barca som gör det också.
Barcelona DM1982
2013-10-19 13:39
@Dûssel:

Så vill du svara på min fråga? Hur vet du att Ronaldo är ödmjuk? Känner du honom personligen?
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:36
DM1982 (Barcelona) Följt Barca sedan kluvert tiden. Sen att jag jag inte pratar skit om Ronaldo och Madrid i varje inlägg gör inte mig till mindre support.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:35
Finns de några mogna typer här som inte diskuterar o jämnför Ronaldo /Messi och häcklar Madrid? Förstår att antalet är få.
Barcelona DM1982
2013-10-19 13:34
@Dûssel:

Inte för att jag bryr mig ett dugg men hur vet du att Ronaldo är en ödmjuk person? Känner du honom? Är du släkt med honom? Pratar ni med varandra på Skype?

Sedan är det uppenbart att du inte är Barcelona-fan, är det här verkligen rätt ställe för dig? Bara undrar.
Barcelona Dûssel
2013-10-19 13:32
Barca King - Messi i hjärtat (Barcelona) Ronaldo är faktiskt en väldigt ödmjuk person. Om du går på allt som felvinklas av media är de tragiskt. Ronaldo har garanterat inte försökt casillias karriär. Tror du är rätt ensam att tro de det.
Barcelona Barca Barca
2013-10-19 13:16
Barca King - Messi i hjärtat

Ronaldo kan göra precis vad han vill och lipa hur mkt han vill. Cristiano har en titel som Casillas aldrig kommer ens ha chansen att få och det är Fifas världens bästa spelare priset. Casillas har vunnit allt som går att vinna. Bara det att Casillas har vunnit, EM sen VM och sen EM och vara en av matchhjälten i VM finalen mot Holland då han räddade några frilägen kan Ronaldo och Mou stoppa upp det i sin Portugisiska ars*e. Casillas är i mina ögon större än båda två tillsammans. Otroligt ödemjuk och respektfull rival.
Barcelona Golden Barca
2013-10-19 13:14
Kvällens startelva ser ut som följer.

Valdes

Montoya, Puyol, Bartra, Adriano

Iniesta, Sergio, Xavi

Pedro, Fabregas och Neymar Jr
Barcelona LeoMessi
2013-10-19 13:00
Kan ni tänka er Puyol lika lång som Pique? Haha med den styrkan och kroppsformen så hade ingen vunnit en nickeduell eller en närkamp:P han ser bara så jävla råstark ut vårt lejon:P
Barcelona MQUC
2013-10-19 12:39
Barca King - Messi i hjärtat

haha, Crille o mourre, fantastisk spelare och bra tränare men ack vilket smutsfolk...
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-19 12:17
Glömde att säga att C Ronaldo har förstört Casillas karriär. Det hela började med att Casillas mycket vackra flickvän gick ut i media och sa att Messi är bättre än Ronaldo och mer ödmjuk på plan. Hon är en professionell journalist så hon har rätt till sin åsikt. Dock satte det här inte bra hos den ego trippade Cristiano och han konfronterade Casillas om sitt missnöje. Det slutade inte bra och då fick råttan Mou sin chans att trycka ner Casillas för att Casillas ville inte hänga på hans vi mot världen skit taktik då Madrid är en klubb med stolthet och bättre ideal än så. Det pinsammaste var när Mou tog kaptensbindeln från Casillas för att ge det till Ronaldo. Än idag har jag aldrig hört Ronaldo säga något positivt om Casillas.
Barcelona MQUC
2013-10-19 12:06
grande Puyol, så älskad o så saknad, vilken fighter, vilken kille. Välkommen tillbaka el capitan!
Barcelona Dûssel
2013-10-19 11:57
FCBlaugrana (Barcelona) Världsklass på honom. Men vem tror man så kanske försvinner från start 11an ?
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-19 11:52
Barcelona are interested in Man City forward Sergio Aguero (25). He could be an option next summer. Player wants to return to Spain. [sport]
Annons: