/spanien/barcelona/forum/6220.aspx/spanien/barcelona/forum/6220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Corazon
2013-10-22 20:47
Måste bara säga att jag redan ser en dålig inställning å intensitet diva inställning på många press spelet är borta d Lilla raka spelet också
Barcelona barca show
2013-10-22 20:43
kan ej se den på tv6 finns de tv6 online
Barcelona Júnior.
2013-10-22 20:40
Barca Barca

Haha härlig inställning!
Barcelona zick9
2013-10-22 20:39
Vet någon vart man kan ladda ner matcherna eller titta på dem i efterhand? Jag missar dagens match och vill gärna se den klockan 11 ikväll.
Barcelona Bästelona
2013-10-22 20:39
Första matchen neymar inte byter frilla i hahaha...

VISCA BARCA!!!!!!!
Barcelona Vampíro
2013-10-22 20:38
Visca el Fútbol Club Barcelona!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca Barca
2013-10-22 20:34
@Júnior.:

Inget dödar CL stämning :D Måste ba säga att det blev lite gåshud när Lasse lagerbäck fick stående ovationer i hotellet. Stort!!
Barcelona Júnior.
2013-10-22 20:32
ElTriplete Instämmer. Dödade Champions League stämningen något med det j*vla VM-kval reportaget.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2013-10-22 20:32
@barca show:

Sänds på TV6 ;)
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-10-22 20:29
Snälla låt oss slippa se Messi gå och ta sig för baksida lår ikväll!!!!!!! Låt han vara hel nu!
Barcelona barca show
2013-10-22 20:28
Tjena någon som har en bra stream akuuttt snälla
Barcelona ElTriplete
2013-10-22 20:26
Måste bara säga att Viasat-studion floppade ikväll med sitt reportage om Lagerbäck. Det är Champions League-studio och det är två stormatcher ikväll. Arsenal - Dortmund och Milan - Barcelona men kolla vad dem ödslar tio minuter på.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-22 20:18
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

Tja du.. om inte Tata vill bygga upp en framtida mittbacksgigant i Barca, så kan du ge dig fan på att Puyi vill det! Nu när Marc är en i gänget lär mer och mer tid spenderas ihop med Capi, som är en större Culé än någon av oss här, som inte vill annat än att säkra Barcas framtid. Han kommer drilla Marc tills hans öron blöder och detta är bara början av vad vi fått se av Bartra, Tata kan inte blunda för alltid. ;)
2013-10-22 20:13
@Barcelonistas:

Fyfan vad trött man blir på dessa kommentarer. Soffpotatisar som dömer spelare efter deras utseende. Lär er att alla människor har olika ansiktsuttryck och rörelsemönster och bara för att en person har pokerface så betyder det inte att känslorna inte svallar inombords. Benz och Pique må se loja ut och inte röra sig på samma sätt som en ettrig Dani Alves eller ett lejon som Puyol, men kom inte och säg här att de inte bryr sig efter dina observationer i TV-rutan. Tata vet precis vad han gör, sakta men säkert spelas en nyfödd Bartra in i elvan och Pique lär känna hans flås om inte han presterar. Men att komma och säga att Pique och Benz inte vill vara på plan är inget annat än soffpotatis-snack. Tror nog att tränare som Tata, Mou och nu Ancelotti har bättre koll på hur motiverade de är och om de förtjänar startplats eller inte.

FYI, Karim och Gerard har sett likadana ut under hela deras karriärer, detta är inget nytt och jag har sagt detta förr och säger det igen, Pique har inte haft en kontinuerlig mittbackspartner i över 2 år. Underskatta inte samarbetet mellan ett mittbackspar.
Barcelona The Master#16
2013-10-22 20:13
Barca Barca (Barcelona) Verkligen ett plus i kanten till spelarna där:)
Barcelona Barca Barca
2013-10-22 20:11
@The Master#16:

Haha fick också samma reaktion när jag såg dom i kostymer. Snyggt var det iaf...
Barcelona Leo y Cesc
2013-10-22 20:11
Känns som Bartra borde fått starta före masken, tråkigt att Tata gör såhär för jag tror som alla andra att Bartra hade klarat det minst lika bra om inte bättre. Bartra kan verkligen bli en stabil ordinarie mittback om han får fortsätta spela och hans potential ser väldigt stor ut.
Barcelona .Andreas
2013-10-22 20:08
@Ronaldinho the original:
Jag vet inte hur det står till med dig och om du har några kompisar? Kallas face-rape i facebook sammanhang. Barcelonistas // Du är den mest patetiska människan på detta forum och har varit under otroligt många år. Hur mycket pengar/tid har du lagt ner på FC Barcelona som klubb? Antal matcher? Har du ens varit på en jävla hemmamatch? Kom tillbaka och snacka när du varit på minst ett tiotal hemmamatcher och ett par borta och har säsongskort. Trolololl
Barcelona SupremeMan
2013-10-22 20:06
Varför spelar inte Puyol och Bartra för ? de gjorde ju det så bra förra matchen !
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-22 20:05
*hjärta* Puyis krull Det resonemanget köper jag. Puyol spelade 90 min i helgen och ska inte spela den här matchen. Jag är bara rädd för att Bartra ställs åt sidan bara för att matcherna är viktiga. Hoppas jag har fel på den punkten.
Barcelona The Master#16
2013-10-22 20:04
Wtf Barcelona kommer till Sansiro klädda i kostym de va något nytt
Barcelona Barcelonistas
2013-10-22 20:02
Ronaldinho the original - Andreas är en hipster han bryr sig bara om Barca när det går bra för dom.

Snubben har aldrig skrivit ett vettigt inlägg på SF, det enda han gör är att skriva om sitt hus och hur jävla rik han är, eller att han har tippat dittan och dattan.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-10-22 20:01
Bartra förtjänar verkligen att spela en av dessa två stormatcher. Åtminstone.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-22 19:58
FCB_Messi - jag anser att det är ett hån mot Bartra att Shakiraboy går före i en match av den här digniteten.

Pique påminner mig om Benzema, han kämpar inte för laget och ser allmänt loj ut.
2013-10-22 19:57
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

För att Tata roterar, Bartra har spelat ett par matcher i rad och antagligen behöver han vila, kanske inför Clasico, vem vet? Dessutom, denna regel gäller även Messi. Har ni missat det? Puyol ska skyndas varsamt, med tanke på skadan han nyss gått igenom. Perfekt att sätta in Pique och Masch inför en match som inget avgörs på. Förlust, oavgjort eller vinst, Barca säkrar nog gruppettan förr eller senare.
Barcelona Barcaholic
2013-10-22 19:56
Det enda positiva med att Pique-Mascherano startar är att nu kan man verkligen hoppas på att firma Puyol-Bartra startar i El clasico, för jag tror knappast att Puyol hade fått spela 3 matcher irad när han precis kommit tillbaka från 7 månaders skada. Men visar Tata att han inte litar på Bartra i varken denna matchen eller El Clasico så gör han ett stort misstag och indirekt säger till spelarna att hur ni än presterar så får man starta om man heter Pique, Xavi m.m.
Ronaldinho the original
2013-10-22 19:56
.Andreas (Barcelona) 2013-10-19 21:44 Vinn nu, hoppas ni vinner La Liga. Kööööör! Vi är för dåliga i år och vill inte se Real vinna ligan. :) Tror på 1-2 idag. Espanyol är inte så pjåkiga på hemmaplan. Barcelona kryssar och du vill se Atletico vinna ligan. Såna som dig bör inte ens få kommentera här.
Ronaldinho the original
2013-10-22 19:55
.Andreas (Barcelona) 2013-10-19 21:44 Vinn nu, hoppas ni vinner La Liga. Kööööör! Vi är för dåliga i år och vill inte se Real vinna ligan. :) Tror på 1-2 idag. Espanyol är inte så pjåkiga på hemmaplan. Barcelona kryssar och du vill se Atletico vinna ligan. Såna som dig bör inte ens få kommentera här.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-10-22 19:52
Fan, jag tycker Tata fegar ur. Varför ingen Bartra? Nu när han äntligen kommit igång och fått spela några matcher i rad. Mascherano har har inte spelat match på minst 3v.
Barcelona FCB_Messi
2013-10-22 19:51
Barcelonistas Och det kan vi svara på ? Lägg av med öknamn till våra egna spelare . Du är inte rolig nånstans
Annons: