/spanien/barcelona/forum/6185.aspx/spanien/barcelona/forum/6185.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2013-10-26 17:45
söker sopcast streamar finns bara 1 bra på wiziwig
AndreD -
2013-10-26 17:43
VAAMOOOOONOOOOS, ber till gud att inte Pique och Mascherano är lika dåliga som alltid
Barcelona B-Guden
2013-10-26 17:43
Jag som en riktig amatör fotbolls supporter har sett Batra, göra det bättre än både Pique och Mascherano, men ingen tränare ser det.

Hatar folk som går på rutin före form/skicklighet, här där jag bor har vi ett bandylag i elitserien där målvakten var 35 skadad i 1,5 år ungdom som tog över var riktigt grym, när målvakten kom tillbaks gick han före, men efter 5 matcher exakt bänkade han sig själv, för tränarna inte våga/ville köra på rutin

hatar att folk kan lira på sitt namn så länge och dom som tar ut dom
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 17:41
@Gonzalez_Barca:

Hahaha allstå är hon på riktigt? Hur kan en så okunnig person representera spansk fotboll? Crackovia driver med allt, från Rosell girighet till Busquets dåliga talförmåga! Skämten är inte heller baserade på fakta, utan mer hur supportrar ser på personerna i fråga. Glimten i ögat dessutom. Pedrerol visade ju klipp från Crackovia i sitt Punto Pelota och Roncero brast ut i skratt. Dessutom har Guti, Pique och Puyi gästat programmet
Barcelona I.Cuenca
2013-10-26 17:38
Kom igen!!! NU krossar vi skiten
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2013-10-26 17:36
idag får alla hummels älskare veta hur mkt vi behöver en snabb mittback...sjukt asså. hoppas mittfältet hjälper till. alexis o pedro borde startat för att hjälpa på kanterna fan...

visca barca!!!!
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 17:36
Ancelotti ställer upp med en liknande startelva som den han använde i PSG i vårens CL-kvartsfinal.

Då funkade det bra med tre inre mittfältare, snabba kantspelare och en powerforward längst fram. Han hoppas säkert på samma effekt nu.

Precis som jag hoppades på väljer Tata att spela med Cesc i stället för Alexis för att inte bli så statisk i positionerna. Nu kommer vi se Neymar röra sig mer inåt mitten och Messi hittar förhoppningsvis fina kombinationer med Alves på högerkanten där han säkert kommer droppa ner mer än en gång.

Cesc i sin tur kommer ta en hyfsat central roll på mittfältet medan Xavi kommer erbjuda defensiv balans och Iniesta kommer driva ut mot vänster i speluppbyggnaden.

Hoppas nu detta får samma effekt som på Bernabéu när Pep körde samma taktik och lyckades vinna.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-10-26 17:35
Asså Johanna gårå, kan inte hon bara lägga ner sin karriär som journalist?! Hur fan kan hon säga att det skulle bli tjafs om en Madridproducerad program skulle driva med barca på samma sätt som crackovia driver med madridspelarna? Crackovia driver om allt och alla, lika mkt om barca som med real.. Herregud hon borde gå runt med en Madridista tatuering på pannan..
Barcelona NoGo™
2013-10-26 17:35
Cesc som falsk nia!?? Wtf tata!!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 17:34
testa någon av dom, 2 av dessa kräver dock program Visca Barca Y VISCA CATALUNYA!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-26 17:33
Tello? Jag vill inte ens se honom i startelvan. han är så en dimensionell att det gör ont när man ser honom missa solklara lägen.
2013-10-26 17:31
Neymar, måste ta för sig med sin kvickhet kan han lämna madrids mittfält i spillror.
Barcelona Riiio!!
2013-10-26 17:24
snarare Pepe som kör på mitten och tätar till. Kommer bli fysiskt det här. Speciellt på mitten!
Real Madrid victors
2013-10-26 17:23
Hur kan Bartra och tello inte ens komma till bänken?
Barcelona Bästelona
2013-10-26 17:22
@zick9:

Yes
Barcelona Afellay y Thiago
2013-10-26 17:22
Barca King - Messi i hjärtat

Jag är helt med dig!
Synd att inte Puyol spelar, synd att inte Neymar är i mitten och jättesynd att Bartra inte känns nära startelvan nu.

Men fortfarande ska vi komma ihåg ni som redan nu försöker analysera att detta är en katastrof: Det är Tata Martino som är tränaren för laget, och inte ni som gnäller... Visca!!!! Jag tror på en grym match!!
Barcelona Força Barça
2013-10-26 17:21
Har ni någon bra stream till mig?
Barcelona Sentuary
2013-10-26 17:19
Stor chansning med denna elvan Tata, går det inte vägen är detta mycket hans fel, Cesc har aldrig funkat på den positionen och endå om Puyol är ur form ska han spela, han är 5 gånger bättre än både Pique och Mascherano med form och utan form, Bartra borde också ha startat tycker jag, men aja vi får se hur det går
2013-10-26 17:18
Kan ni som skrattsr hånfullt bara hålla tyst? Lita på vår elva och lita på Tata!!!!!!! Madrid fegisarna kör med Ramos på mitten!!!! De ska köra långbollar!!! Skratta åt det. VIIIIIIISCA EL BAAAAAAARCAAAAAAAAA!!!!
Barcelona jawwa
2013-10-26 17:17
Tror på en jämn match där messi och samtliga mittfältare bör lägga in ytterligare en växel. Vi måste undvika fasta situationer till max då vi är extremt svaga där. Hoppas på en intensiv öppning från barca då det allt som.oftast känns som första 5min speglar resten av matchen.
Barcelona Andreas-
2013-10-26 17:16
Puyol är alltid i form, Pique har spelat konstant i 2 år och snubben är mer virrig än Janne Långben. Katastrofal elva.
Ronaldinho the original
Barca King - Messi i hjärtat (Barcelona) 2013-10-26 12:05 Forca tito. Hoppas han besegrar cancern. Vill verkligen inte att hans tid ska sluta så. Jag kommer aldrig glömma honom<3 Drömde att Neymar åt upp Madrid och stänkte in bollen i målet, hahaha. Första målet i Clasico. Svär hade exakt samma dröm!!! Drömde om att han först tunnlade Varane sen gjorde en 360 på Lopez innan han enkelt rullade in bollen i mål. Vi vann med 4-0 Neymar 2 mål och Messi 2 mål!!!
AndreD -
Cesc i mitten e ju bäst
Barcelona zick9
@Bästelona:

Vad menar du med diamant?

Valdés
Alves - Piqué - Mascherano - Adriano
Busquets
Xavi - Iniesta
Fabregas
Messi - ingen - Neymar

Såhär?
Barcelona Bästelona
2013-10-26 17:13
Tata säger själv att det är viktigt att behålla bollen och inte tappa bort den, så smart som han är sätter han in ytterligare en duktig passningsspelare och tar ut en som är mindre bra. Vi kommer inte spela 4-3-3 idag utan det kommer bli en diamant i mittfältet.

Xavi - '' Vad har Tata gjort hittills? Vi har bland annat bytt taktik''
Barcelona Amo0227
2013-10-26 17:12
Carles Puyol Håller med ! Känns som att dom på förhand kommer mosa oss på fasta..
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-26 17:12
Ancellotti kommer att satsa mycket på kanterna iom att han startar med Carvajal

Ramos Pepe Varane
Carvajal Modric Khedira Marcelo
Bale Ronaldo Di Maria

Då är det viktigt att våra ytterbackar är extra försiktiga med sina offensiva räder och inte synkar dem. Sen är det bara att be till högre makter att våra spelare är fokuserade och taggade. ÅÅÅHHH så nervös man är!!
Barcelona Bästelona
2013-10-26 17:11
Är folk fucking dumma i huvudet eller? Puyol har precis kommit tillbaka från en långtidsskada, klart som fan att han inte spelar från start! Ni som undrar vart Alexis är, förmodligen i Barcelona, han lär också förmodligen sitta på bänken i dagens match. Jag tror på vår elva, borde ni fan också göra!
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-10-26 17:09
Ville inte säga detta och jag hoppas verkligen att jag har fel efter matchen men REAL vinner idag pga dem har för många spelare som är starka på huvet. Fasta situationer och hörnor där är nyckel för Real vinst. Hoppas Barca spelar smart. Hade vi haft någon som är stark med huvet så hade vi inte behövt oroa oss så mkt men jag hoppas Barca Hjärtat säger 3-2 till Barca men magkänslan säger 2-1 till Real pga av deras starka uppställning.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-10-26 17:08
Hahaha 5 backar hos Real...Fega as!
Annons: