/spanien/barcelona/forum/6164.aspx/spanien/barcelona/forum/6164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 20:12
Haha var det inte en svensk kommentator som tyckte Neymar borde hålla sig uppe efter att ha blivit grovt stämplad?
Meanwhile, Ronaldo ska få straff efter lite kroppskontakt. Fyfan vad han sökte den straffen dock, den kategorin är han definitivt kandidat #1:)

Oh sa mir me qenë Culé, Culé! :D:D
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:11
Barca imponerade på mig, vi har åtminstone 4 solklara målchanser till som vi kunde gjort mål på. Real har inget första halvlek.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
@årets badpojke:

Gå och bada. IQ badboll på dig.
Real Madrid victors
Barca King - Messi i hjärtat (Barcelona) vilket land kommer du ifrån? Är bara lite nyfiken :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Hahaha, snubben i Puertan som sa att Neymar var lika bra som Tello. Snarare Bale som är lika bra som Tello.
Barcelona Rambla~
2013-10-26 20:10
Förresten så blev Cesc kapad av Pepe i straffområdet. Det var ingen som skrek efter straff då?

Jag är så trött på detta klagande på uteblivna straffar. Det samma gäller från oss cules. Vi fick inte en straff på Bernabeu fast vi borde haft det och då gnällde vi. Det är bara att gå vidare. Det var surt då minns jag men i ärlighetens namn så kanske vi inte förtjänade mer i den matchen för vi var inte bättre då. Precis som Barca var bättre i den här matchen. Madrid ska inte påstå att de blir rånade, man kan inte ta alla situationer för självklara och räkna med att alltid få straff som man brukar få lite väl lätt annars. De var inte bättre i den här matchen och förjtänade heller inte att vinna eller ens få oavgjort.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-26 20:10
@årets badpojke:

Sant men svårt att kräva det av fans,,, men som sagt dumt att jämföra oss som är fans med en kommentator som bör vara objektiv
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:09
På Puertan har man ju en omröstning om Varane och om han är mänsklig. Idag fick vi svaret... Han är absolut ingen Cule- slaktare...
Barcelona Júnior.
Backlinjen måste hyllas idag. Real Madrids anfallstrio kostade klubben över 200M Euro men ändå lyckades vi hålla nollan till 90:e minuten med vår backlinje som ofta kritiseras.

Lyckan är, som vanligt, obeskrivlig!

Visca Barca!!!
Barcelona Barca-nist
tycker inte ni Cristiano borde gör reklam för servetter istället för Nike ?

det blir Kanske perez´s nästa investering!
Barcelona årets badpojke
2013-10-26 20:08
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Men för det kan du väl tänka med skallen istället för hjärtat?
Barcelona Acrobat
Jag tycker att vi vinner matchen relativt enkelt och stundtals rullar vi ut Real, vilka ser ut som ett bottengäng... visserligen ingenting nytt. Det jag tycker mest om med den här matchen är att vi, TROTS deras tre mittbackar och defensiva uppställning, klarar av att ha ett rakare anfallsspel med många genomskärningar. När var det liksom senast man såg Messi komma fri med målvakten?
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
@westinho - Sergio #16:

Pique då? Fyfan vilken speluppfattning och teknik kryddat med en jävla anamma han visar idag! Stod rätt på i princip allt, vilket inte kan sägas om hans kollega som var lite överallt men ändå ignestans i backlinjen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-26 20:07
@årets badpojke:

Vi är dock inte kommentatorer, vi är barcafans. Idiotisk kommentar
Barcelona jawwa
2013-10-26 20:07
Pique har fått mycket ris, idag var han dock en gigant i mina ögon. Han vann fler nickdueller än han gjort på 1 hel säsong. Hoppas han fortsätter så.
Barcelona årets badpojke
2013-10-26 20:06
Cmore kommentatorerna må vara usla sådana Real fans, men ni är ju fan likadana fast ni är barca fans istället. Försök att inte vara så subjektiva... Edit: kunde lika gärna varit straff åt Cristiano men det var ingen hands på alexis
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-10-26 20:04
Innan jag börjar med matchen ... Kaljic, Ibric och resten av Madrid-redaktionen ... gå ned på knä och halsa min bajskorv. Höjdpunkter: 1. Alves tunnel på primadonnan 2. Alexis chip 3. Neymars mål som svar till alla kritiker och skräpvärvningen Bale 4. Primadonnans gråt efter Ballon D'or som denne aldrig kommer få se igen 5. Messi och Xavi maskar iväg en hel minut som svar på Madrids tidigare maskande á la Xabi Alonso/Ramos/Pepe/Marcelo/Arbeloa Rättvisan vann ikväll! Visca Barca y Visca Catalunya! Ut och fira! Håll er inne maränger ... ikväll är det vi som haffar guzzar B-)
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-10-26 20:03
Seriöst, bara 3% som röstat på Valdés som matchens lirare? Han var vital idag, vilka räddningar han gjorde! Som vi kommer sakna honom nästa säsong.
Barcelona Grande Barca
2013-10-26 20:02
Någon mer än jag som märkte att kommentatorerna var real fans? wtf typ "vadå jag förstår honom helt " typ när ronaldo föll " aje efterblivna ibland
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:01
Förra året skulle Adriano ha straff. Då njöt Reafansen av det inte blev något! Jag njuter så mycket idag! Tycker visserligen inte att Real skulle haft någon straff, men älskar att de klagar på domaren. Idag var vi bättre än Real. De kanske borde köra med sitt B- lag? Har hört att de är sååååå bra! Hahahaha!
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:00
Snälla vad gnäller pundaren i puertan på? Skandal straffen som Pepe fick? eller matchen mot Juventus som ni vann tack vare domarna?.

Herregud om det inte vore för domarna hade ni varit 12 poäng bakom efter 9 matcher...
Barcelona The Master#16
Ja är i sjunde himlen :)
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
HAHAHHAHAHHAHAHHAHA JAG VISSTE. ALLA NI SOM SNACKA SKIT OM STARTELVAN!!!!!! GÖR DET EFTER MATCHEB OCH INTE INNAN HAHAHHAHA. VISCAAAAAAAA BARCAAAAAA!!!!!!!
Barcelona elbraco - CP5
att det finns en ny duell mellan Bale och Neymar är ju ett skämt. Som någon skrev där nere: Tottenham borde anmälas för bedrägeri för en miljard för den jävla sopan är ett rån. Tänk att dom ersatte Özil med honom :S det får man tacka för Florentino.

Fortsätter Real att köra med ett mittfält bestående av Khedira och Illara så är det inte bara vi som kommer pissa på Real, ALLA storlag har bättre mittfält än så.

Och jag håller med realfansen om att domaren var dålig - Ramos borde ha fått sitt andra gula nånstans där i andra halvlek. En riktig domarskandal vill jag påstå.

Ronaldo hade kunnat få ett kort att torka sina tårar med...
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-10-26 19:59
Vill bara säga att jag älskar er cules. Några red bull vodka senare! Nu blir de fira i stan!
Barcelona barasfsdg
2013-10-26 19:58
Bara jag som tyckte pique var grym idag?
Barcelona Barca-nist
2013-10-26 19:58
@the cameroonians:
det är en sak att vara opartisk men det är så hemskt tråkigt att se på en match där svenska kommentatorn bara hackar på Barca! Fy va dåliga kommentarer. " om han gör så så gör han så, nu när han gör så sågör vi så?" WTF Om jag hade hört kommentatorn via radio så hade jag trott det är curling han kommenterar!
Barcelona Lionel Messi n10
2013-10-26 19:57
Visca Barca! Ronaldo kan fortsätta gråta först så ser han till att ge chiellini rött kort helt felaktigt sen så bölar han på Camp Nou, rätt åt han. Barca var det bättre laget fira segren och skit i vad Puertan skriver.
Barcelona Alan Harper
2013-10-26 19:57
Puyol till Ronaldo efter avblåsningen: "Madcuzbad?"
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-26 19:56
Haha, såg ni intervjun som Ramos gjorde precis efter slutsignalen? SAMTLIGA bollkallar stod bakom honom med kameror, papper och pennor.
Annons: