/spanien/barcelona/forum/6163.aspx/spanien/barcelona/forum/6163.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-26 01:25
Kaktus blev medlem för 1 vecka sedan på Rambles. Sedan dess har han skrivit 8 inlägg med pessimistiska inslag om hur Barca är i kris och på nedgång samt hur vi saknar spelare som Cristiano Ronaldo (när vi har Messi som målat 334 gånger på 400 matcher och hämtat hem 4 guldbollar).

Då är frågan: troll ELLER guldfiskminne blandat med enorm pessimism?

Eller bägge är också en möjlighet = Madridista ;)
Barcelona zick9
2014-01-26 01:11
@B-Guden:

Kolla länktips. Där kan du se alla detaljer!
Barcelona B-Guden
2014-01-26 01:05
Hur var det med Neymar är affären var den laglig eller ? läst massa om sign on bonus osv
Ronaldinho the original
2014-01-26 01:04
Vet inte om någon har skrivit men skriver ändå Elsewhere, Martinez revealed his delight at the progress Gerard Deulofeu has been making from his hamstring injury. The Barcelona winger sustained the injury against Fulham in December and was expected to be fit by the end of the month. Martinez didn't put a timeframe on the youngster's return, though the Liverpool Echo said the end of February, suggesting the injury was more serious than first thought. Despite that rather gloomy prediction, the boss is pleased with his progress after one of the medical team flew out to Spain to check on him. "He’s doing really well. One of our physios, Richard Porter, went across last week to spend a day with him. Gerard is desperate to come back and is working twice a day doing really well. He’s fighting hard to get fully fit. "At the moment he’s bang on schedule and is healing really well. We’re pleased. His cans have reaffirmed he’s on the right track." Den är 4-6 dagar gammal.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-01-26 00:53
@Kaktus:

om bara vi hade såna spelare.. våra spelare är oftast ute ur spelet men kan inte göra som cristiano, från ingenstans så gör han mål för att sen vara osynlig igen

Barcelona NoGo™
2014-01-26 00:51
English Premier League club Tottenham want to sign Barcelona attacker Ibrahim Afellay (27) on loan for the rest of the season. [metro]

Tycks?

Gör han det bra ifrån sig så kanske vi kan få en slant för han i sommar. Eller ska vi behålla han o skeppa iväg Tello kanske? Eller båda stanna. Kan tyvärr inte se att Ibi kommer få speciellt mycket speltid.
Barcelona Neymessi
2014-01-26 00:10
Jobbigt att så många av våra spelare är/ har varit/ skadade.
Vi har knappast spelat många matcher med vår starkaste 11. Hur är det med Iniesta, är han snart tillbaka?
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-25 23:00
Har tröttnat på att nästan alla skriver om Rosell och hans avgång. För mig är det vikigaste att han fick hit Neymar som en dag kommer bli världens bästa spelare. Malaga imorgon. Jag hoppas på en bra match. 3 poäng är dock viktigast! Längtar som bara den!!!!!!
Jeffson
2014-01-25 22:35
När ska folk fatta att majoriteten har varit missnöjda med Rosell låååångt innan Neymargate? Och hur kan det gå ihop att alla som har önskat att Rosell ska ut ur klubben är backstabbers och bara sprider dynga samtidigt som det tydligen är mer än ok att undra varför i helvete Mascherano är kvar i klubben?

Tycker iofs inte heller att Mascherano håller måttet på den position han spelas på. Men det gjorde absolut inte Rosell heller.

BONA NIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!! haha ;)

(ps. Undra ifall man inte ska önska alla hemska Mascheranohatare hans monsterk*k nästa gång han gör en grym tackling?)
Barcelona LeoMessi
2014-01-25 22:32
Vad vet ni om Diao Keita som spelar i Lazio? Tydligen en barcatalang, han är bara 18 år men nu spelar han för lazio. Var det ännu en svikare med hybris eller?
2014-01-25 20:21
DM1982:

Bara fortsätt strö salt på såren ... :(
Barcelona kompol
2014-01-25 20:19
skador FC Barcelona - Malaga
Barcelona DM1982
2014-01-25 20:09
@KarmaIsAKaranka:

I princip var han inte ens b-lagsspelare, han flyttades upp vid nyår.
Barcelona the cameroonians
2014-01-25 19:55
Stream till B-lagets bortamatch mot Lugo.
2014-01-25 19:54
@the cameroonians:

Dyrare än David Villa :(
Barcelona the cameroonians
2014-01-25 19:36
€4,5 miljoner för Sanabria + bonus för uppnådda mål och vidareförsäljning.

Helt okej för en B-lagsspelare.
2014-01-25 19:32
@LeoMessi:

Han spelar i Real Madrid. Case closed.
Barcelona el Flaco
2014-01-25 18:10
Ibland kan denna klubbens storhet, det faktumet att det är demokratiskt och medlemmarna kan ställas de styrande tills svars, även vara kontraproduktiv. Trots det kan jag inte föreställa mig FC Barcelona på något annat sätt. Vi har sett hur plattformen Elefant Blau spelade en nyckelroll i deras kamp not Nuñez. Något jag är väldigt tacksam för.

Det jag gillar med el barcelonismo är mångfalden i åsikter. Att diskutera med tre culés som alla har olika åsikter är det bästa finns. Vore en mardröm om vi hade förvandlats till ett flock hjärntvättade får som alla tycker samma sak och blint tror på det makthavarna säger.

Jag har alltid ogillat att folk anser att man är illojala bara för att man kritiserar de som sitter i styrelsen. Precis som om juntan är synonymt med Barça. Det borde alltid vara tillåtet att kritisera presidenten, oavsett vem det är. Naturligtvis finns det folk som kommer ha sina personliga intressen och den berömda "entorno" som cirkulerar kring klubben kan orsaka huvudvärk, men det är inget man som supporter kan påverka.
Barcelona LeoMessi
2014-01-25 17:54
Självklart spelar vi kl 21 imorgon, vi kan aldrig spela på eftermiddan. Vad fan är problemet liksom?
Barcelona LeoMessi
2014-01-25 17:53
En sak jag inte förstår är att Alonso kan stå för riktigt fult spel, sena kapningar och obstruktion, men han kommer undan varningar hela tiden.
Barcelona Zamboza
2014-01-25 17:52
@Bästelona:
När en spelare ligger ner brukar man slå ut bollen, vilket real inte gjorde. Jag kanske tog i med fuskmål men osportsligt var det definitivt, men det förvånar inte när det kommer till real.
Real Madrid Kaktus
2014-01-25 17:51
Jävla skit, trodde på kryss efter första halvlek, men alltid skall Ronaldo dyka upp från ingenstans och göra mål. Det är sjukt hur han kan var ur spelet så länge man likt förbannad är det han som gör mål eller ligger bakom målen för dom.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-25 17:46
Granda får skylla sig själva då dem ligger ner sedan kontrar Real in 1 mål. Inget fel med det. Lite tråkigt är ju att dessa lag inte har chans mot dem stora giganterna. La Liga är så tråkig tyvärr.
Jordialba!! 3
2014-01-25 17:44
4-2, Aguero med ett hattrick.
Barcelona Bästelona
2014-01-25 17:43
Nivån här inne är bara för rolig... ''Fuskmål'' hahaha jisses...
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-25 17:36
Agüero 2-2
Barcelona Zamboza
2014-01-25 17:36
Jag tycker att Granada gjorde det bra tills fuskmålet. Dem skapade inget framåt, men defensivt gjorde dem ett bra jobb.
Ronaldinho the original
2014-01-25 17:33
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) Vi vann dom 4-0 hemmaplan utan Messi , Alba och Valdes.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-25 17:28
2-0 där är matchen helt död. Granada hoppas ni åker ut. Jävla vad dessa lag blir mutade i halvlek. Perez har säkert gjort något. Detta är skumt.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-25 17:27
Hej vi är Granada vi har ingen skam och spelar utan heder! Självrespekt vad är det? Vinn ossivh få 3 matcher på köpet. Välkommen tillbaka! Obs! Om det är Barca ger vi vårt liv.
Annons: