/spanien/barcelona/forum/6162.aspx/spanien/barcelona/forum/6162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:01
Förra året skulle Adriano ha straff. Då njöt Reafansen av det inte blev något! Jag njuter så mycket idag! Tycker visserligen inte att Real skulle haft någon straff, men älskar att de klagar på domaren. Idag var vi bättre än Real. De kanske borde köra med sitt B- lag? Har hört att de är sååååå bra! Hahahaha!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:00
Snälla vad gnäller pundaren i puertan på? Skandal straffen som Pepe fick? eller matchen mot Juventus som ni vann tack vare domarna?.

Herregud om det inte vore för domarna hade ni varit 12 poäng bakom efter 9 matcher...
Barcelona The Master#16
Ja är i sjunde himlen :)
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
HAHAHHAHAHHAHAHHAHA JAG VISSTE. ALLA NI SOM SNACKA SKIT OM STARTELVAN!!!!!! GÖR DET EFTER MATCHEB OCH INTE INNAN HAHAHHAHA. VISCAAAAAAAA BARCAAAAAA!!!!!!!
Barcelona elbraco - CP5
att det finns en ny duell mellan Bale och Neymar är ju ett skämt. Som någon skrev där nere: Tottenham borde anmälas för bedrägeri för en miljard för den jävla sopan är ett rån. Tänk att dom ersatte Özil med honom :S det får man tacka för Florentino.

Fortsätter Real att köra med ett mittfält bestående av Khedira och Illara så är det inte bara vi som kommer pissa på Real, ALLA storlag har bättre mittfält än så.

Och jag håller med realfansen om att domaren var dålig - Ramos borde ha fått sitt andra gula nånstans där i andra halvlek. En riktig domarskandal vill jag påstå.

Ronaldo hade kunnat få ett kort att torka sina tårar med...
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-10-26 19:59
Vill bara säga att jag älskar er cules. Några red bull vodka senare! Nu blir de fira i stan!
Barcelona barasfsdg
2013-10-26 19:58
Bara jag som tyckte pique var grym idag?
Barcelona Barca-nist
2013-10-26 19:58
@the cameroonians:
det är en sak att vara opartisk men det är så hemskt tråkigt att se på en match där svenska kommentatorn bara hackar på Barca! Fy va dåliga kommentarer. " om han gör så så gör han så, nu när han gör så sågör vi så?" WTF Om jag hade hört kommentatorn via radio så hade jag trott det är curling han kommenterar!
Barcelona Lionel Messi n10
2013-10-26 19:57
Visca Barca! Ronaldo kan fortsätta gråta först så ser han till att ge chiellini rött kort helt felaktigt sen så bölar han på Camp Nou, rätt åt han. Barca var det bättre laget fira segren och skit i vad Puertan skriver.
Barcelona Alan Harper
2013-10-26 19:57
Puyol till Ronaldo efter avblåsningen: "Madcuzbad?"
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-26 19:56
Haha, såg ni intervjun som Ramos gjorde precis efter slutsignalen? SAMTLIGA bollkallar stod bakom honom med kameror, papper och pennor.
xaviiniesta
2013-10-26 19:55
Jag blir lycklig när Alexis spelar som han gör!
Han kommer in, gör mål, öppnar ytor och vinner tillbaka många bollar, kul o se!
Barcelona Bästelona
Mascherano.... Snälla sälj snubben vid nästa fönster.
Barcelona Smogen
Hade Neymar fallit som Ronaldo gjorde i straffområdet hade alla i Sverige skrikit "Filmning", men nu ropas det efter straff istället. Och visst har man ändrat den där handsregeln i Spanien? Det är numera inte straff om den nuddar handen ofrivilligt....
Barcelona B-Guden
Har vi nånsin fått straff när pepe tacklar ner Messi/alexis gång på gång som masken gjorde idag ? svar nej och enligt äckel puertan skulle det inte va nån straffdå heller, nu när barbien går omkull så ska det va solklar straff.
samma med Adrianos hands där 10/10 säger att det inte ska va straff om man inte räknar med realfans och barcahatare så var den också solklar, gå och vakna till verkligheten realfansen
Barcelona Andresito
2013-10-26 19:54
Någon som fick full pott på frågesporten? Fråga 6 är ju spikad, beviset finns i Puertan
Barcelona elbraco - CP5
2013-10-26 19:54
underbart underbart underbart

bästa: alves tunnel och när cristiano lipar efter uteblivna straffen. love it.
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 19:53
Joachim Björklund - sparka dig själv som expertkommentator.

En ofrivillig hands (inte ens i Spanien dömer de för detta) och lite kroppskontakt är definitivt inte straff i den sport som kallas fotboll.

Avgå hela Cmore.
Barcelona MessiyoyO 10
Man måste ju ändå ge Adriano jävla mycket cred! Fy fan, vilken spelare!
Barcelona Rambla~
Vi blev rånade på en mycket mer solklar straff på Bernabeu så de kan lipa ända till helvetet om de vill. :P
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-10-26 19:52
Ronaldo kommer få mardrömmar ikväll. Bale har ännu inte setts. Går rykten om att han är i Madrid och missade flyget. Well...JAAAAAAAA! Till alla Ronaldo-fans, gråt.
Barcelona Liatzo
"Fråga 6. Vad kommer Real Madrid och deras fans skylla på om Barcelona vinner matchen?

1. Domaren.
X. Domaren.
2. Domaren."

Enough said.
Barcelona Rambla~
Ronaldos vädjan efter straff är ju direkt löjlig och pinsam? Hur fan kan han tycka att det ska vara straff där?
Barcelona Blaugrana91
2013-10-26 19:51
Underbar match där vi vinner helt rättvist!!!

Sett över hela matchen är vi det klart bättre laget, Real hade en period där dem hotade oss och var värda ett mål helt klart, men som sagt sett över hela matchen är den här vinst så välförtjänt.

Antar att Realfans kommer skylla på uteblivna straffen, well ni har fått massa felaktiga straffar hittills denna säsong och borde varit ännu längre bakom oss, antar att det finns en rättvisa trots allt!
Barcelona Sentuary
Tottenham borde anmälas för bedrägeri, 1 miljard för den sopan hahaha
Barcelona H.Alavi - Magico!
Kom igen nu! Glöm inte bort Victor Valdes som gjorde den svettigaste räddningen på länge i första halvlek.
Barcelona Acrobat
2013-10-26 19:50
Alltså man är så glad att Özil är borta! Bale är faktiskt medioker... Han duger i PL...
Barcelona Rambla~
2013-10-26 19:50
Valdes bör ju ta Jeses markskott kan jag tycka?
Barcelona Occi
2013-10-26 19:49
Så jävla rättvist, Ronaldo jävla bebis hade Ramos fått rött så hade Real fått i sig 4-5 BBCs
Barcelona Rambla~
2013-10-26 19:48
För en gångs skull tyckte jag att laget hade bra fokus och skärpa efter 2-0 och gick inte bort sig. Självklart ska man aldrig få njuta fullt av när Messi tappar boll när de envisas med att spela el rondo. Slå ner bollen till backlinjen på mittplan för helvete. Tänk om det hade stått 1-0 istället när de bjuder på den omställningen? Så jävla onödigt, jag hoppas Tata tar ett snack med Messi och tar honom i örat.
Annons: