/spanien/barcelona/forum/6149.aspx/spanien/barcelona/forum/6149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-10-30 12:09
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Jag håller verkligen med dig! Han känns även mycket mindre självisk och mindre divig. Om vi ska satsa på någon så är det honom. Han kan spela på i stort sett alla offensiva positioner.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2013-10-30 12:09
@LeoMessi Är nog beredd på att hålla med om det. Rafinha har utvecklats väldigt mycket. Killen fyller 21 nästa år, han har potential. Sen tycker jag att det är kul att det går bra för GVD hos dem gula ubåtarna. Har alltid gillat honom, i sina bästa stunder påminner han om Ronaldinho :-)
Barcelona LeoMessi
2013-10-30 12:08
Zlatan har varit bra i år men att han har haft några fantastiska veckor så är det att ta i att att han är bäst i världen!! Gjorde inte Messi mål mot alla lag i ligan? Slog inte Messi rekord genom att göra mål typ 20 matcher i följd?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-30 12:08
@LeoMessi:

Dessutom besitter han en enorm beslutsförmåga! Har alltid tyckt att Rafinhas potential och talang är större en Deulofeus.
Barcelona B-Guden
2013-10-30 12:07
Roberto och Dos santos får leta nya klubbar, är man 21 år inte får nå inhopp eller nå speltid, så läre man dra han är inte 18 längre, santos är 24 och jag gillar hans inställning men tyvärr, sen kommer Rafinha tillbaks och då jävlar ska han få mycket speltid annars kan han lika gärna va utlånad
Barcelona Occi
2013-10-30 12:04
Lewandowski satte 4 pärlor mot Real i semin och vad jag vet vart det inget prat alls om ballon d'or för honom i svensk media. Han hade en fantastisk säsong och förtjänar att ligga högre än Zlatan sett till förra säsongen.
Barcelona LeoMessi
2013-10-30 12:03
Om ni frågar mig så är han en större talang än Deulofeu! Rafinha har en bra teknik, fint passningsspel sen får vi inte glömma att han sliter som ett djur!
Barcelona -SAMI-
2013-10-30 12:01
Rafinha får gärna komma tillbaka till Barca:)
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2013-10-30 11:56
Vad tyckte ni om Rafinha igår? Han imponerade på mig. Snabb, stark och bra teknik. Slet som fan. Han kan bli en joker i barcas trupp nästa säsong.
Barcelona LeoMessi
2013-10-30 11:52
Barca Barca (Barcelona) Du vet väl att det är så Sverige funkar? Efter några veckor av bra spel från Zlatan så är han världens bäste spelare och han förtjänar guldbollen. Barcahatet började när dom gjorde sig av med Zlatan. Sedan dess så kastar dom skit så fort tillfälle ges.
Ronaldinho the original
2013-10-30 11:51
Någon som vet när Afellay kommer tillbaka
Barcelona Barca Barca
2013-10-30 11:48
Ja kommer framöver bojkotta aftonbladet. Otrolig pratisk tidning, aldrig sätt störe barca hat någonstans, i Sverige är Barca hatet enormt. Igår så kommenterar folk i just den vinklade artikeln som om dom sett matchen, artikeln är så vinklad att man tror det var domaren som stod i centrum. Folk i det här landet har höjt Zlatan till skyarna, Messi kallas istället för dvärgen, måste ha glömt att det Zlatan gjorde mot pajjas gänget från belgien, Anderlect, gjorde Messi mot Arsenal i kvartsfinal. Inte nog med de, han gjorde 5 mål mot Leverkusen som aftonbladets gullegris Zlatan försökte tangera men aldrig lyckades med det.
Barcelona -SAMI-
2013-10-30 11:48
Skit i vad andra skriver och tycker. Alla tycker helt olika. En del hatar mer än vad de älskar sitt egna lag. Så ser det ut tyvärr. Alla vill slå de bästa laget.
Barcelona Occi
2013-10-30 11:26
Har mejlat denne pajas Andreas. Se till o göra det ni med. Börjar bli jobbigt med denna ständiga häxjakt på Barca och Messi.
Barcelona Shanghai
2013-10-30 11:25
Är otroligt imponerad av Bartras säkerhetsspel. Tar han inte över som ordinarie mittback detta år, så får killen dra och söka en ny klubb med tanke på hans potential. Sedan tyckte jag att Montoya gjorde ett grymt inhopp. Mer speltid för Montoya tack! Den ända som saknades var Sergi Roberto. Han skulle passa utmärkt i såna här matcher.
Barcelona Diar Shekha
2013-10-30 11:10
@barcastuff: Eberl (sports director Gladbach): "Meeting with Barça? No club has approached us. We're holding renewal taks with ter Stegen." [kicker] Hoppas det bara är skitsnack för att skrämma iväg andra!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-30 10:29
Valdes has yesterday surpassed Casillas and is now the goalkeeper with 3rd most Liga clean sheets ever (166). Zubizarreta and Buyo have more

Ole, ole, ole, ole, Victor Valdes!
Barcelona Bästelona
2013-10-30 10:21
#förlängmedbartraochmontoya
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-30 10:13
Det är väl ganska så självklart att Zubi var där för Ter Stegen. Men det kan han ju inte säga till media. Tror Borussia vill presentera det för sina fans först och det är EFTER säsongen inte i början. Sport var ju till och med på träningsanläggningen i Tyskland samma dag som Zubi var i Tyskland. De har nog lite info.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-30 10:12
Jag var tveksam igår när jag såg matchen mellan Celta och Barca om målet som blev bortdömd var korrekt. Sen kom rubriken från skitbladet och nej jag läste inte den. Jag vill inte att de ska tjäna pengar på mig när jag klickar mig in på deras skitblad. Inte ens ett öre. Jag har slutat att gå in där för nyheter eller sport. Jag såg nyss highlightsen från matchen för att se om det var en tabbe av domaren och hitta var någonstans Celta-spelarna klagade. Om ni tittar på highlightsen kommer ni skåda hur Celta-spelaren sätter ett krockben på Valdes och när domaren sätter pipen i munnen och blåser av så skakar Celta-spelaren hand med Valdes för att säga förlåt. Vad jag vill veta är var någonstans såg den här (parasiten) Anders Kräk sekvensen när Celta-spelarna klagade på domaren och att det var regelrätt mål?
Barcelona Krabban94
2013-10-30 09:38
Zubi: "I was in Germany but the report about Ter Stegen is false" Inside La Liga: "Zubi was on holiday in Germany"

Ja byter gärna jobb emd Zubi att ständigt få ha semester o säkert tjäna otroligt bra hade jag inte tackat nej till! Men han skulle få skärpa sig o få något gjort också!
Barcelona jawwa
2013-10-30 06:16
Måste tillägga att Montoya gjorde ett grymt inhopp samt att song har en genombrotts förmåga som får en att drömma sig tillbaka till yayas storhetstider. Song har gjort det riktigt bra när han väl spelat, förtjänar deffinitivt mer speltid.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-30 05:03
Jag har svårt att förstå hur jag kunde missa gårdagens match. Somnade några timmar innan matchstart och sov fram till strax efter midnatt. Har bara missat två Barça-matcher sedan Rivaldo cykelsparkade in 3-2 mot Valencia för mer än 10 år sedan. Den igår och den när jag opererade hjärtat samma dag som CL-returmötet mot Chelsea på Camp Nou (2-2 Torres i 93:e) Hur som helst. Såg precis en repris av matchen på TV och jag är glad över att Bartra fick chansen att bilda mittbackslås med sin idol Puyol. Bartra går från klarhet till klarhet! Loving this.
Barcelona Xavitheking
2013-10-30 03:06
Kolla precis upp en rolig sak. Fortsätter Barca och atletico kriga om 1 platsen så kan allt avgöras i sista omgången på camp nou och då kan jag lova att jag är där då är det fest ! Men som sagt säsongen är lång och vi får hoppas på att båda vi och atletico håller i sin form, jävligt skoj att det går bra för dom i år för att det har bara varit två lag som har vart uppe och krigat om liga guldet dom senaste åren ! Skön vinst ikv med en Cesc och Alexis i form är det gött och se vill bara se lite mål av Lionel men det kommer nog ! Visca !
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-30 02:10
Anledningar att vara stolta/glada: Capita Puyi är tillbaka, ger oss den bästa dimensionen av dem alla Bartra går som tåget, beware enemies of Barca Neymar ser ut att ha fötts upp med syftet att efterträda Messi som världens bästa Song är ingjuten i truppen och bidrar med unika kvalitéer, extremt underskattad av Culés Alexis är så het att han orsakat en värmebölja på Camp Nou När Messi inte gör mål, gör han assists och bidrar med glidtacklingar istället Zubi har lyft på arslet och siktat in sig på ter Stegen, Inställning: failure- not an option Xavi visar att han har lite juice kvar i dojorna Cesc, den förlorade sonen, har hittat hem på allvar Valdes ville lämna för att bli erkänd, det visar sig att han inte behöver, för DET HÄR ÄR FANIMIG DITT ÅR, VICTOR! Och så sist Obesegrade! Tatas svarta anteckningshäfte är tjockare än vi tror, den här mannen har bara börjat sin resa - ett geni!
Barcelona B-Guden
2013-10-30 01:58
Det som känns fantastisk bra är att vi inte förlorat nån match och då är det bara ett få tal spelare som levererat och det är Busquet Alexis och Valdes, Adriano i början också Men så har vi, Xavi som har minst 1 växel till, Pedro, alltid bra i defensiven, men får han igång offensiven då jävlar. Iniesta som kan mycket mer än vad han visat hittills, cesc kan mer, var bra i början och idag. Alves har också precis som Xavi en växel till att lägga i Neymar har varit bra som fan men vi vet att han kan va jävligt fan super bra, jag tror han kommer bli bättre ju längre det går. Och det dröjer inte länge till innan messi börjar ösa in mål. Tänk när alla dessa är i form o herrejävlar vem ska stoppa oss då ? Bayern ja visst med nuvarande backlinje Men nu har Puyol kommit tillbaks och han och batra fick mig att känna trygghet som jag gjorde när Puyol och Pique lira som bäst ihop. Tyvärr tror jag inte Tata kommer sätta Batra före varken Pique eller Masherano vilket är tjänstefel enligt mig v'ntar bara tills hälften av dom här är i toppform och jag säger lalala, vi har inte förlorat hittils och då kommer det fan inte hända när dom är i toppform
Barcelona Barcanist
2013-10-30 01:47
Läste någonstans att Messi ligger (i sammanlagda missade minuter) hela 5 matcher efter Ronaldo denna säsong. Är ju helt sjukt att han "bara" ligger 3 mål efter CR (som har 4 straffar vs Messis 1 straff) samt har 1 assist mer än honom.

Och så fortsätter folk att hävda att CR är en bättre fotbollsspelare, hah.
Barcelona Barcanist
2013-10-30 01:45
Dubbel.
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
2013-10-30 01:43
@Treyh:

"Jag skrev till Niva, att jag inte hittade hans artikel om Ronaldos filmning, skulle han kunna publicera det igen?"

Han svarade aldrig! :( :D
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-30 01:38
Har ni sett bilden på Puyol och Bartra? Snacka om att kaptenen var saknad. Bara se hur han sköter Bartras inskolning och fyller honom med självförtroende. Puyol kommer vara en inspirationskälla långt framöver för Bartra när han tar över hans plats med Pique.
Annons: