/spanien/barcelona/forum/6147.aspx/spanien/barcelona/forum/6147.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 21:02
@Canaletes:

Obligatoriskt efter en madrid-slakt! :D
Barcelona Canaletes
2013-10-26 21:01
@DM1982:
HAHAHAH. På tal om det. Kända videon där Barcaspelarna dansar :P edit: Så jävla skön låt att dansa till! Helt seriöst! xD
Barcelona Canaletes
2013-10-26 21:00
-dubbel*
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 20:59
@.Andreas:

Skojar du? Döma straff till Barcelona? Mot Madid? Visst är ingenting omöjligt.. men straff för Barca mot Madrid? Det finns inte på kartan. När Barca åker på tacklingar så måste de ställa sig upp annars skriver niva en krönika, när Real filmar och domarn inte köper det = Skandal. Eller hur alla svenska experter?
Barcelona DM1982
2013-10-26 20:58
@Canaletes:

Zorba självklart!
Coach Pep,
2013-10-26 20:58
Glad att varken Tata, Tito eller Pep någonsin klagat på domarna. Ancelotti däremot har visat sig vara en ohederlig rövare, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på vilka klubbar han huserat/huserar i.
Barcelona -SAMI-
2013-10-26 20:56
Fan vad SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!! JAAAAAAAA
Barcelona DM1982
2013-10-26 20:55
Det finns en pm-funktion grabbar, använd den om ni ska debattera humor.

Jag tänkte aldrig på att det var Neymar som passade fram till Alexis mål. Ett mål och en assist mot Real, helt ok.

Nu är det bara att ladda om batterierna, det är match redan på tisdag mot Celta som mosade Malaga borta idag. Sedan är det Espanyol på fredag, känns som om det är nu det gäller att hålla i det här.
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:55
Så skönt att se att Barca kan plocka fram ett djupledsspel och presspel emellanåt! Synd bara att de inte alltid utnyttjar det. -6 grader i Madrid. Vintern närmar sig och kallare lär det bli med tanke på hur mediokra Real är.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 20:54
Älskar Martinos psykologiska färdigheter;

På frågan om varför Messi inte gjorde mål svarade tränaren att han i stället arbetade väldigt hårt i defensiven vilket i hans ögon är minst lika viktigt.

På frågan om vad han tyckte om Neymars insats sa Martino att brassen gjorde en bra match men att han redan gjort bättre insatser i Barcatröjan.

Höjder den som hade det tufft, sänker den som gjorde det bättre.
Balansen måste behållas i laget - Messi är ff number one.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-26 20:54
@.Andreas:

Lägg ner med denna diskussionen, lycka till med att någon ska ta dig på allvar hädanefter
BARCA-més que un club
2013-10-26 20:53
.Andreas

¡Barca! - Crèma Catalana

kan ni två Chatta på msn ellr nåt, ni sänker nivån bara på forumet för fan hur gamla är ni alltså !!!!

Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:53
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Fortsätt med kiss skämten då. Det är ju den nivån forumet ligger på i dagsläget.
Förstår inte vad du gastar om.. lägg bara ner.
Barcelona Canaletes
2013-10-26 20:52
Vad är det för dans Ancelotti dansar här? :P
2013-10-26 20:51
@.Andreas:

Snälla sluta, du skämmer bara ut dig ännu mer. Du får tycka vad du vill, men lek inte moralkärring när du själv inte håller högre nivå
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:51
Jag är så stolt över Barcelona och allt vad klubben står för. Jag kommer alltid att hata Real Msdrid och dess supportrar. 4 liga titlar senaste 5 åren och vi ligger 6 poäng före fuskarna nu. Lider med Juventus som gjorde en perfekt match taktiskt!. Sen kom domaren in och avgjorde!.
Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:50
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Ehh? Får man inte tycka att Bale har en form av ett ap-ansikte? Det är väl inte direkt konstigt heller då vi ursprungligen kommer därifrån (allihopa av oss).

Det är inte direkt så att jag pysslar med kiss&bajs som 7 åringar gör.
2013-10-26 20:49
@.Andreas:

Med andra ord är det inte högre nivå på dig än skämten du kritiserade. Du är pinsam.
Barcelona Canaletes
2013-10-26 20:49
Fan tråkigt att dom stängt av kommentarsfältet på AB. Alltid kul att läsa svenska folkets röst.
Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:48
¡Barca! - Crèma Catalana Mitt apskämt? Jag svarade på ett apskämt om Bale och skrev att jag tänkte för mig själv likadant men inte skrev något. Läs igen tack eller skaffa glasögon.
2013-10-26 20:44
@.Andreas:

Ska du inte kommentera om ditt apskämt efter ditt moralpredikande
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 20:44
Att stjäla någons nick är aldrig okej.

IP-spärr.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:43
This is for all Juventus supporters, they where Robbed in the cl last week
2013-10-26 20:43
Ancelotti:

Hela världen utom domaren såg straffen på Ronaldo

Hela världen såg att Ronaldo filmade mot Juventus förutom Ancelotti
Barcelona Andresito
2013-10-26 20:41
Det här om Bale, det måste seriöst vara tufft att vara Madridista, eller iallafall Florentino Perez som faktiskt spenderat sina pengar på Bale. Bale kändes som en desperat-värvning så att det skulle bli Neymar-Messi mot Bale-Ronaldo.

Det är nog än mer frustrerande att se Neymar anpassa sig otroligt bra medan man har en Bale som har svårt att bidra med något extra under en match.

Säger inte att han är en dålig spelare, men han är inte en 1-miljardsspelare, Florentino drog ner byxorna för Tottenhams Levy och tog emot, tycker i detta fall synd om Real-supportrarna som också tappade sin playmaker och näst bästa spelare.

Samtidigt så är jag jävligt nöjd med Neymar, bland de bästa idag (många presterade, men 1 mål + 1 assist sticker ju ut)

Blir alltid lika upphetsad av att se Messi och Neymar krama varandra!
Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:41
Skulle inte vi haft straff här?
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:39
Är det bara jag som njuter av att Real- "fansen" klagar på domaren? Har de redan glömt när Pepe filmade till sig en straff när det var övertid på övertidens övertid i ligan för några veckor sedan? Synd att det inte var ännu tydligare att det skulle varit straff idag. Karma.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-10-26 20:35
Ancelotti borde dra till Plaza Mayor och slappna av. Varför?:

"There is nothing quite like a relaxing cup of café con leche in Plaza Mayor." xD
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:34
Trött på Real ständigt ska dom klaga på domaren. Vrf inte bara fe dom alla titlar så vi slipper detta ständiga tjöt?
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 20:34
Busquets: "Madrid crying about referee? They always look for excuses. They have no reason to complain, not today, not earlier this season."

True!
Annons: