/spanien/barcelona/forum/6142.aspx/spanien/barcelona/forum/6142.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-10-31 00:00
Någon mer än jag som tycker att i stort sett enda felet Tata gör är att slänga ut Messi på högerkanten för ofta? Vi såg igår att när han spelar centralt så skapas det mängder med lägen! Han är ingen pedro eller Alexis som pressar under en hel match och vinner boll.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-10-30 23:57
Reals offensiv imponerar inte heller. Det är mycket individuellt skicklighet som ordnar farliga målchanser. Det kommer inte funka ute i europa. Mous Buss och Peps Bayern kommer döda de.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-30 23:53
FCBlaugrana - det mest komiska är ju hur dom jämför våran 3-2 vinst mot Sevilla mot deras 7-3 vinst. Snälla den matchen så spelade inte Sevilla hawaii fotboll som dom gjorde idag.

Hur som helst så njuter jag av deras stora problem i baklinjen.
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-30 23:52
Jag vet att folk från Puertan tittar in och läser här. Ni som säger att Barca-fansen säger att Barca är bäst i världen när vi slår Sevilla med 3-2 och att ni inte imponerar när ni vinner med 7-3. Det är p12or som säger så. Det är likadant som att jag drar upp Levante. 7-0 till oss och ni vann väl på tilläggstid mot de? Vi vann på Camp Nou. Vi är 6 poäng före er. Hycklare.
Ronaldinho the original
2013-10-30 23:52
Så fort Real Madrid vinner stort så sjunker nivån i detta forum ENORMT.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-30 23:49
Real Madrid kommer få stora problem i Cl deras försvar kommer inte hålla när man stöter på världslagen. På CN hade dom otroligt tur hade Messi varit i form hade han suttit sina lägen och vi hade haft en 2,3-0 ledning i halvtid. Ska bli intressant senare i Cl jag tror dom rycker redan i kvartsfinal när dom möter ett bra lag, fine dom har en bra offensiv världsklass men det defensiva spelet är för dåligt.

Dom har haft problem med försvaret hela säsongen hittills.
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-30 23:46
Måste säga att det känns bra att vi enligt många har den sämsta backlinjen i europeisk toppfotboll samtidigt som Real har "världens bästa" mittbackspar men de har släppt in dubbelt så många mål som vi har i ligan.
AndreD -
2013-10-30 23:35
@The Magic Dwarf - Phillip Lahm:

Är man topp 3 för att man gör straffmål och tapins hela tiden? Hahahaha
Barcelona Shanghai
2013-10-30 23:35
Ronaldo är grym....på straffar och taps-in! :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-10-30 23:33
Ronaldo tror han är bäst men till och med han vet att han aldrig kommer bli lika bra som Messi. Han är inte ens i närheten. Jag kan också göra tap in, är jag världens bästa? Hur mkt han kämpar så prenumererar Messi på guldbollar.

PENALDO ÄR OCH FÖRBLIR NUMMER 3.
Barcelona jawwa
2013-10-30 23:32
Sorgligt att se Sevilla, att benzema tillåts göra 2mål säger en hel del om deras försvarspel.
Barcelona Zamboza
2013-10-30 23:32
Sevilla skapar många chanser men är för naiva i försvarsspelet. Real lurar bara sig själv om dem tror att dem blivit bättre. Real är ju riktigt kassa om än effektiva. Dem kommer tappa fler poäng på bortaplan.
Som barcafan måste man älska Perez även om han är ett svin som gör allt för att sätta käppar i hjulet för Barca. Killen säljer Özil och köper in en överskattad filmande britt. Vad har han fått ut av alla spenderade miljarder? En stor titel på 4 år med hjälp av domare. Det lär knappast bli någon ligatitel eller cl titel så dåliga som dem varit.
AndreD -
2013-10-30 23:29
Hur Penaldo ens kan nämnas som en av världens bästa spelare är så jäääävla sjukt
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-10-30 23:27
Inte ofta man ser en spelare säga till domaren "du gjorde rätt" när han får en utvisning. Bra gjort av Mbia!
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
2013-10-30 23:26
Det ska vara andra gula där!
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-30 23:25
HAHAHAHAHAHA Karma för Sevilla..... Känns faktiskt bra att han missade den trots att det är mot Real. Det är absurt att döma straff där. Det är en pinsam domarinsats. Helt sjukt att man kan döma straff i det läget.
Barcelona Barcelonistas
Ronaldo är världsmästare på att göra tap-ins killen gör 3 enkla mål och tror han är bäst i världen.

Nej Real imponerar inte man har alltså släppt in 3 mål hemma mot Sevilla. Om Sevilla bara hade varit lite mer effektiva så hade man lätt kunnat göra 1-2 mål till.
Barcelona barca_joe
Denna match borde stå 8-8
Barcelona H.Alavi - Magico!
Jag blir mörkrädd när jag tänker på hur den här domaren har jobbat sig uppåt i systemet fram till La Liga. Om domarnivån är så här usel i la Liga, hur är den i den lägsta divisionen?! May God save us all.
Barcelona MabastB
2013-10-30 23:24
HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHA åååååh ironin
Barcelona ElRaval
HAHAHA Herregud vilken pinsam jävla domare.

Underhållande match, men förihelvete la liga MÅSTE få bättre domare.

Jag vill inte se en till jävla straff resten av hela året för något lag
Barcelona LeoMessi
Hahahaha vilken jävla miss av rakitic!!!!!
AndreD -
Två självmål och en felaktig straff. Kan man ha mer tur än detta äckliga lag?
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Sevilla hahhahahahahhahahahahahha
The Magic Dwarf - Phillip Lahm
Frispark, det borde inte vara straff
Barcelona LeoMessi
HAHAHAHAHAHAHSHAHAHAHAHAHAHHAHAHA en till straff? Kontakt iaf haha
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-10-30 23:23
Ett straffmål, ett tap-in-mål och ett skott sim styrs på en motståndare. Kan vara det enklaste och mest tursamma hat-tricket någonsin...
BARCA-més que un club
Och så får sopan göra din hattrick Fak va jag hatar den spelare förtjänar inte det
Barcelona FCBlaugrana
De har sån flyt, allt går in. På alla sätt
Barcelona LeoMessi
Sevillas försvar är nog det mest värdelösa jag har skådat. Med ett stabilare försvar så hade dom kunnat hämta något från denna match
Annons: