/spanien/barcelona/forum/613.aspx/spanien/barcelona/forum/613.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2016-12-03 15:42
Kul ändå att wenström nämner att det är El Classico snart...

De fortsätter tugga PL...

Otroligt!
Barcelona Andresito
2016-12-03 15:36
[QUOTE=Soko]Vet någon vem som dömer den jävla matchen idag ? Har ställt frågan 10 gånger !!!! [/QUOTE] Carlos Clos Gomez heter han. En enkel googling på "El Clasico referee 2016" ger dig svaret.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2016-12-03 15:35
Både Umtiti och Iniesta har precis kommit tillbaka från skada, därav ganska logiskt att ingen av dem startar. Däremot håller jag med om att det hade känts betydligt tryggare med dem från start. Det som är störande dock är att inte Denis eller Rafinha får starta istället för Gomes. Här förstår jag inte hur Enrique tänker? Jag har ingen bra känsla överhuvudtaget inför matchen. Jag hoppas såklart på laget och vet att om vi får det att stämma kan inget lag i världen rå på oss, men det var ett tag sen vi fick se det spelet. Ligan känns vilket fall som helst avlägsen och det gör att en ev. förlust är lättare att ta.
Barcelona Soko
2016-12-03 15:33
Vet någon vem som dömer den jävla matchen idag ? Har ställt frågan 10 gånger !!!!
Barcelona Rambla~
2016-12-03 15:32
Graham Hunter har uppdaterat sin bok om Barca med ytterligare 40 sidor om någon är intresserad. Fan nu måste jag köpa den igen. Fast det blir en perfekt julklapp att önska sig. :)
Barcelona Ribohn Fan
2016-12-03 15:30
Knivigt läge för Lucho.
Hade han haft Iniesta från start och han gått sönder efter 10 minuter.
Hade han blivit jättevsågad för det.
Nu när han spar honom, blir han sågad för det.
Barcelona Rambla~
2016-12-03 15:25
Cesc så klart inblandad som den råtta han är i såna där situationer, fick Fernandinho utvisad.
Barcelona El Tridente

Rakitic har verkligen varit ur slag nu ett tag och känns som att det blir tufft om han inte levererar idag.

Hade föredragit D.suarez eller Iniesta och sedan ta av han efter 70 min.

Kommer bli en tight match där de vassaste laget framför mål avgör detta. För båda lagen kommer få målchanser.
Barcelona Iniesta70
Godnatt!! Jag går på ful-Whiskeyn redan nu!!

Finns endast ett hopp kvar....ge Messi bollen , och hoppas han orkar göra fler mål än Real.
Aldrig i mitt liv har jag varit med om en envisare tränare som tror att vårt mittfält har läkt ihop av sig själv.

Kan nån ta ur kniven i Barcas rygg , tack!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Tiki-Taka:

Jag kan förstå att de är bänkad eftersom båda har varit skadade.

Men Det vi borde försöka räkna ut är hur kan ha starta med samma skit mittfält ?

D. Suarez och Rafinha har presterat bättre än Rakitic och Gomes den här säsongen.

What's up?

Från med och nu så kommer jag inte skriva några inlägg tills det här matchen är över.

ses sen!!!
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:24
Fabregas den fule jäveln kommer undan med en örfil
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:23
Jävla idiot aguerro, hoppas han blir avstängd länge. Finns inget värre än dåliga förlorare
Barcelona Barca Barca
2016-12-03 15:22
Vi får nu se vad geniet Lucho har att komma med idag.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-12-03 15:20
Förlorar vi idag ska lucho sparkas direkt varför bänkar han Iniesta som är klar för spel och umtiti för helvete vilken retard tränare
Tiki-Taka
2016-12-03 15:19
Umtit och iniesta på bänken!?!? Jag fattar inte......helt jävla ologiskt!
Barcelona Rambla~
2016-12-03 15:17
Chelsea detta skitlag, herregud City vad solklara missade chanser har kostat i denna match.
Barcelona Rambla~
2016-12-03 15:15
Vi har dessvärre en tränare som har svårt att lära sig av tidigare beslut och taktiska drag som inte har fungerat.
Barcelona El Pistolero #9
2016-12-03 15:14
[QUOTE=Soko]En gång madridista alltid madridista. [/QUOTE] Hans fotbollshjärna är som en madridista. Förklarar ett o annat.
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:14
Okej iniesta kan jag förstå, onödigt att riskera han. Men då ska fan denis/rafinha spela istället.
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:13
Nej lucho är ett geni! Zidane trodde aldrig att vi skulle ställa upp med samma och samma taktik trots att den inte har fungerat.
Barcelona Soko
2016-12-03 15:12
@Skurhink:

En gång madridista alltid madridista.
Tiki-Taka
2016-12-03 15:11
Hur fan lägger man Umtiti på bänken!?!? Ett djur i luften, hade behövt honom ikväll!!!! Och iniesta !?!? Sparka Lucho!!!!
Tjänstefel att inte spela Umtiti. Mascherano funkar aldrig mot Real Madrid.
Barcelona Carles Puyol Beast
Detta ser inte bra ut. Bort med Mashe och Gomes. Helvetet väntar på oss.
Barcelona Rambla~
2016-12-03 15:09
Jag skulle vilja höra Luchos förklaring till att placera Rafinha på läktaren till förmån av Gomes och framför allt Paco. Vad har dessa bidragit med som är så mycket bättre?
Barcelona Soko
2016-12-03 15:09
Gomes? Han tillför varken offensivt eller defensivt. Real kommer att kontrollera mittfältet tyvärr.
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:07
Umtiti vinner allt i luften, har ett lugn som sprider sig och är så fantastisk bra positionsmässigt spelar inte i världens svåraste/intensivaste match.
2016-12-03 15:06
Barcelona OFICIAL:Stegen,Roberto,Mascherano,Piqué,Alba,Rakitic,Busquets,Andre Gomes Messi,Suárez y Neymar .no Iniesta VAD FAN! Du kan inte spela Mascherano mot ett lag som gör 50 inlägg per match. Rip mittfält utan Iniesta också. Kan bli riktigt tufft detta.
Barcelona Skurhink
2016-12-03 15:06
Delofeu: Jag börjar fan tro Lucho är Madrista! Den enda mittfältaren som bedragit offensivt!
Barcelona neymar JR
2016-12-03 15:05
Ingen iniesta och ingen umtiti och ingen denis
Annons: