/spanien/barcelona/forum/6117.aspx/spanien/barcelona/forum/6117.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Illusionista
2014-02-18 21:03
Fan vad nervös jag är så fort City får bollen.. även om det är vid deras straff område!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 20:57
@kevvwill: All that money, all those players, facing us like a third division side in the Copa.
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2014-02-18 20:53
Villa fans vi har!!
Ronaldinho the original
2014-02-18 20:51
Varför slickar Alexis kanten? Vill se en Alexis lite mer centralt då är han giftig
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-02-18 20:49
Fernandinho visar redan sin betydelse. Han och Toure är extremt bra tillsammans
Barcelona Canaletes
2014-02-18 20:48
Blir det inte mål fort så matchbilden bryts kommer det bara vara bollande runt av Barca...
Ronaldinho the original
2014-02-18 20:47
Hahaaha härligt spel!!!
Barcelona AndreD
2014-02-18 20:45
VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-02-18 20:45
Oerhört viktigt för city att fernandinho är tillbaka. Det hade varit otroligt mycket svårare med Demichelis bredvid Yaya
Barcelona Rambla~
2014-02-18 20:44
Jag ska inte gnälla allt för mycket innan match men jag anser att Xavi och Cesc tillsammans på mitten inte är någon hit. Aja, nu är det som det är. Tata kör på som vanligt.
Barcelona Illusionista
@Corro Cnorro:

Det har du helt rätt i! Mitt misstag! Tack för rättelsen och förklaringen.
Barcelona Vampíro
Jag är trött på intervjuer, jag är trött på twitter och jag är trött på onödigt snack. Ikväll gäller det, oavsett resultat så ska de kämpa och ge allt hela matchen! Visca el Fútbol Club Barcelona!
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-18 20:41
Nogo

Ja det känns inte bra med masken :/
Corro Cnorro
2014-02-18 20:40
@Illusionista:

De har ingen studio då Wenström och Holmgren är på OS, de har inte heller haft studio under FA-cupen eller PL heller. När hockeyn i OS är slut kommer Holmgren tillbaka och när OS är slut kommer Wenström tillbaka igen och rattar studion.
Barcelona NoGo™
2014-02-18 20:39
@Leo y Cesc Hehe ja o Pique - Mascherano bjuder på nått till :P Abi, Kungen!! 3
Barcelona Vampíro
2014-02-18 20:38
Legenden Abidal twittrar: "@EAbidalOfficial: Vamos! @1victorvaldes, @DaniAlvesD2,@3gerardpique, @Mascherano, @JordiAlba, Sergio, Xavi, @cesc4official, Alexis, Messi, @andresiniesta8"
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-18 20:38

Gäller att göra minst 2 mål ikväll för jag tror att City gör 2 mål på fasta situationer.
Barcelona Illusionista
2014-02-18 20:37
Först så visar TV 6 Simpsons istället för att börja sändningen redan 20.00. När själva sändningen börjar så pratar de i ca 4 min, visar de olika startelvorna som hela världen redan vet om och går till reklam direkt igen.. sjukt dåligt tycker jag!
Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 20:37
Oavsett hur det går så vill jag påminna alla att ni ska strunta i vad Puertan säger det är lätt att känslorna kan rinna över ordentligt ( om vi skulle få ett negativt resultat).
Ronaldinho the original
2014-02-18 20:36
Fabregas ska stanna i startelvan mot toppklubbarna!! Go Cesc! Yaya ser hungrig ut hoppas han tar det lugn mot sina gamla klubbkamrater.
Barcelona Illusionista
2014-02-18 20:33
Snälla allihopa, nu innan matchen börjar.. ni får mer än gärna kommentera men snälla skriv åtminstone vettiga grejer. Ni behöver inte vara nöjda med spelet och endast skriva positiva grejer men om ni ändå ska skriva negativa grejer kom men t.ex. konstruktiv kritik.

Snälla! Inga:

ALLA BÖR AVGÅ!
Avgå ..... (en viss spelare ni ej är nöjda med)

osv och vidare.. ni vet vad jag syftar på. Låt oss visa för oss själva att vi klarar av att hålla forumet rent och fint!
Ronaldinho the original
2014-02-18 20:31
Längtan är äntligen över!! Visa världen (Puertan speciellt) att Barcelona ska stanna i Europas finrum!
Barcelona Vampíro
2014-02-18 20:31
Har vart så jävla pessimistisk hela dagen, väldigt ovanligt för min den men nu gäller det. Jag har under det senaste året velat se en storstädning och sagt att vissa spelare är slut, snälla motbevisa mig nu och visa varför vi är Barça!
Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 20:29
Nu kör vi, hoppas vi kan sjunga shitty go home efter matchen.
Barcelona Messidinho_10
2014-02-18 20:29
Nu kör vi grabbar!!!! Nu ska vi ta hem den där f**** CL!!
Barcelona Gabriel
2014-02-18 20:27
Nu kör vi mina bröder, Visca!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 20:23
Fasta situationer är det jag oroar mig för. Endast faktiskt, försvarsspelet tror jag vi kommer att klara och ha mycket boll. Men det här med FASTA. Usch. Kalla kårar redan. Titta på bilden här liksom...
Barcelona Illusionista
2014-02-18 20:23
Jag läser runt på olika sidor, olika kommentarer och olika spekulationer.. visst är det kul att människor tycker olika. Många tror att City kommer ha det väldigt bekvämt, vi kommer åka på en förlust lik Bayern matcherna förra året.

Visst en sak kan jag hålla med om, vi har inte spelat lika bra som 08-09 säsongen eller som 11-12, under Peps tid. Det betyder dock inte att vi inte är tillräckligt bra att klara av ett lag som City! Jag köper även att City är favoriter och det får de gärna vara, så länge vi får med oss ett bra resultat. Jag säger bara en sak, underskatta aldrig Barcelona, de kommer och de kommer slå till när du minst anar det, vi får hoppas att det är idag och att de slår till rejält!

Detta kanske är slutet på årets CL äventyr.. men det kan även betyda (iom en seger) att vi helt plötsligt är favoriter att ta hem titeln! Oavsett vad, tillhör mitt hjärta FC Barcelona.

VISCA EL BARCA! Igår, idag, imorgon och för all framtid! Kom igen nu Messi och co mot bevisa alla såsom vi vet att ni klarar av att göra!
Barcelona Amo0227
2014-02-18 20:21
Tycker dessutom att Alexis vars eller inte vara i Barca avgörs i årets CL! Kan han mäta sig med dom riktigt stora i Europa? Jag är skeptiskt men det ska bli enormt intressant att se vad han lyckas åstadkomma!!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 20:19
Vi kommer inte hålla nollan idag tyvärr. Kommer bli minst ett mål på fasta.
Annons: