/spanien/barcelona/forum/6099.aspx/spanien/barcelona/forum/6099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymessi
2014-01-14 00:13
Jag gillade Messis val av kostym. Tyckte den matchade Antonellas blå klänning väldigt bra. The Blaugrana couple liksom :)
Barcelona Barcelonistas
2014-01-13 23:58
Hjärta - vad skriver jag som är så dumt enligt dig? Förklara gärna.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-13 23:54
@Barcelonistas:

Ursäkta uttrycket men det bevisar varför du skriver rent ut sagt dumma kommentarer för det mesta på det här forumet. Du bevisar din avsaknad av logiskt tänkande i det här fallet och min 10-åriga lillasyster hade räknat ut att det var photoshop. Jag menar, hur tänker du när du ser världens mäktigaste fotbollspelares fru sitt i knät på en främmande man och kallar henne för ****?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-13 23:47
Om ni inte har sett detta tidigare. Ibrahimovic hälsar på Xavi.
Barcelona bracaaaaaa
2014-01-13 23:41
FIFA Ballon Dor Gala 2013
Länktips: goo.gl/O25HAO
Barcelona Barcelonistas
2014-01-13 23:28
Acrobat - dom har mer hets i sig, som dom vill få ut. Det är förståeligt enligt mig, med tanke på hur mycket Barcelona har vunnit samtidigt som Messi plockat varenda guldboll. En liga titel för oss känns vanligt, medans för Real Madrid supportrarna så är det liksom liv o död de handlar om. Puertan var aldrig så här för några säsonger sen.
Barcelona Nemesis 10
2014-01-13 23:25
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-01-13 23:24
Jag har kommit på varför Ronaldo grät förut. Han vet nog att det är sista gången han får stå i rampljuset igen. Det måste man förstå att han blir ledsen för! ;)
Barcelona Barcelonistas
2014-01-13 23:22
helvetes jävla Photoshop, den va inte dålig.. Messis minn ser ut Sonja skvinna lämnat honom, samtidigt som antonella sitter på ronaldos knä...
Barcelona Acrobat
2014-01-13 23:20
Angående Kaljic. Hans beteende är ett resultat av att hans psyke har blivit totalt pulveriserat av Barcelona under större delen av hans liv. Det är liksom uppenbart att han tar varje chans han får att slänga in en spydig kommentar. Han den där El Pasillo är likadan. I grund och botten är det avundsjuka det handlar om. Det är jobbigt för dem att känna sig som underdogs och sämre än deras värsta rivaler och då blir resultatet så här.

Jag hade vågat satsa en miljon kronor på att varken Kaljic eller Pasillo har en universitetsutbildning eller ens planer på att skaffa en. Jag hade inte varit det minsta rädd att förlora pengarna.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2014-01-13 23:18
Så där har ni den riktiga bilden. Dagishumor haha
Barcelona Nemesis 10
2014-01-13 23:17
Barcelonistas

Haha det skriker ju bara Photoshop, tror du själv att hans barndoms kärlek och även mamman till hans barn skulle göra något sånt och skämma ut både sig själv och Messi i världens största fotbollsgala?
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
2014-01-13 23:15
Barcelonistas,

Haha du menar denna bilden?
Mer Photoshoppad har jag aldrig sett i hela mitt liv.
Please, give me a break!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2014-01-13 23:14
Haha den är fejk. Att ni ens går på sånt
Barcelona Barcelonistas
2014-01-13 23:10
Skärpning vad det gäller språket! Varnad. /Mod
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-13 23:09
Villarreal.. Say no more.
Barcelona LeoMessi
2014-01-13 23:06
Sociedads lägsta nivå är otroligt usel!
Barcelona Bästelona
2014-01-13 22:50
Hehe
Barcelona påfågeln
2014-01-13 22:45
Gio dos Santos har just avslutat en grym halvlek för sitt Villareal mot Real Sociedad, med två mål och en assist. Det är faktiskt kul att se att han hittat en passlig nivå nu, strax bakom den absoluta toppen i La Liga. Magisk spelare i sina stunder, och verkar få karriären någorlunda på rätt köl nu efter det oerhört korkade beslutet att lämna för Tottenham och väl där hamna i den djupa frysboxen.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-13 22:44
Ronaldo är värd sin titel , och Messi har vunnit sina guldbollar rättvist. punkt slut,att sitta och förringa saker en spelare vunnit är bara pinsamt. Otroligt hur man inte kan se Messis storhet om några år när han lägger skorna på hyllan så kommer dom förstå självs!.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-13 22:37
"Man får tycka vad man vill om Messi, men i detta fallet lämnar han över titeln som världens rakryggad." I.Kaljic: "Hade jag också gjort om jag fått den till skänks ett par gånger:). Lätt och vara en bra förlorare då." Svar till Kaljic: Du borde hålla käften då Ribery vann fler titlar och dessutom på ett mer attraktivt vis än vad Sneijder gjorde (då Ballon d'Or 2010 är den enda guldbollen som varit någorlunda kontroversiell även om Messi vann överlägset). Vart hittar du det andra priset som Messi har "fått till skänks"? Nej, Kaljic. Ännu en groda från dig och stort hyckleri. Du skapar onödigt hat mellan Barca- och Real-supportrar med dina konspirationer. Lär dig lite sportsmanship och trappa ned på avundsjukan. Du om någon borde veta vem Messi är och vilken förebild han är på en fotbollsplan. Sedan om du tror på alla myter om att Messi är ond, skickar sms till Pep och smider onda planer likt Darth Sidious i Star Wars är ju bara sorgligt. Dessutom är Ribery's reaktioner fullt befogade. Om man tycker att Ribery är en dålig förlorare: Vad tycker man då om Ronaldo som både har bojkottat galan tidigare, sett minst lika bitter ut vid närvaro de gånger Messi har vunnit OCH dessutom gråtit (vilket inte är fel) över priset denna kväll? Kaljic logic! Vill gratulera alla Madrid-supportrar och Cristiano till Ballon d'Or en tredje gång ... EXKLUSIVE Kaljic som visar för låg nivå - återigen. OBS! Jag vet att du läser detta, Kaljic. Gör dig en tjänst och tala inte öppet för alla Madrid-supportrar. Finns definitivt bättre alternativ till Madrid-redaktionen. Du är för besatt. Det är ditt problem. Sök hjälp. Smitta inte andra med ditt smygande hat. Bona nit!
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-01-13 22:36
NoGo™

Skulle sova bredvid henne varje natt än att vinna alla världens ballon d'or!
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-13 22:33
@Nemesis 10:

Håller med, jag tycker kostymerna han haft på sig är riktigt fräcka. Speciellt den han hade förra året, den prickiga. Klockren.

Det känns lite som att Dani Alves hjälpt honom välja kostymer, hehe.
Barcelona NoGo™
2014-01-13 22:27
Leo på väg hem!
Barcelona Nemesis 10
2014-01-13 22:20
Liatzo

Jag gillar verkligen att Messi bryter mönstret med sina kostym val. Jag tycker att den han hade idag var riktigt snygg. Kan vara för att jag själv är en person som gillar att sticka ut lite med mina kläder, gillar inte att se ut som alla andra!

Hoppas han kommer i nåt helt sjukt nästa gång, RM fansen verkar störa sig något otroligt över det vilket är ett plus :)
2014-01-13 22:17
Respekt till dig Liatzo.

Åter till idrottsgalan:

En golfare vann priset Årets Idrottsman. Då undrar man två saker:

1. Varför vann inte Zlatan efter sitt bästa år någonsin? (jo, vi vet alla varför)
2. Är golf en idrott och varför anses golf vara det? :S
Barcelona Liatzo
2014-01-13 22:07
Tänkte börja med att gratulera Cristiano, även om JAG tycker att han rent spelmässigt inte ens är topp-5 i världen. Dock en fantastisk målskytt!

Men det som gör mig riktigt glad är klubbens hantering av hela 'situationen'. Man startade inga gråtkampanjer i media, baktalade inga spelare och gratulerade Ronaldo när han vann utmärkelsen. Men jag blir även glad när jag ser spelarnas (exempelvis Leo, Dani och Piqué) gentlemannamässiga gratulationer. Här har Real ett och annat att lära sig. Nåväl.

Grattis Cristiano - men jag är övertygad om att vi om ett år återigen kommer se fantastiske Leo på scenen när han tar emot sin femte Ballon d'Or. Förhoppningsvis iklädd en prickig kostym i färgen lila!

VISCA BARÇA!
2014-01-13 22:04
Kollar på Idrottsgalan och får magsår. Är så jävla obekväm. En gala Blatter borde hålla i.
Barcelona Acrobat
2014-01-13 22:02
Jag tycker verkligen synd om Ribery. Om han inte fick priset den här gången så kommer han aldrig att få det. Vad skulle han kunna göra bättre helt ärligt?
Barcelona la barca
2014-01-13 21:58
Inget ont om neymar han kommer att vara världens bästa om några år, men jag trodde aldrig att han skulle hamna på nr 5 i listan, blir han favoriserad för att han e världens bästa brasse eller är det pele som ligger bakom det hehe.
Annons: