/spanien/barcelona/forum/6096.aspx/spanien/barcelona/forum/6096.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
3/21/2014 12:06
AndreD

Haha told ya!

Han har nog varit med i alla de 3 senaste säsongerna, han behöver väl tjäna sina pengar han också då hans kompetens inte räcker till för att bli något inom fotbollsvärlden efter sin spelarkarriär..
Barcelona Andreas-
3/21/2014 12:05
Han är ambassadör för finalen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bàckis
Haha Figo. Vilken pajas
Barcelona AndreD
Varför ska den horungen alltid vara med och lotta
Barcelona Siempre Barça
3/21/2014 12:04
Barcelona - Dortmund Atl - Psg Real - Bayern Man u - Chelsea
Barcelona AndreD
3/21/2014 12:01
Oddsen på Real-United måste nog vara -1. Chelsea-Atletico känns också spikad
Barcelona Gonzalez_Barca
3/21/2014 12:01
Real - United är en garanti.

Barca - Bayern
PSG - Dortmund
Chelsea - Atletico
Barcelona NoGo™
3/21/2014 11:56
@Corazon:
Här. Eurosport sänder på sin hemsida också.
Länktips: www.uefa.com/
Barcelona Corazon
3/21/2014 11:54
Länka stream på lottningen fett nyfiken är på jobbet
Barcelona The Master#16
3/21/2014 11:51
Barca - Dortmund Real -Bayern Psg -man United Atl Madrid - Chelsea Hoppas på denna lottning!
Barcelona Leo y Cesc
3/21/2014 11:51
Vi får nog möta Bayern eller Madrid, hade gärna velat få Madrid nu och sen Bayern i semi och Chelsea i final och få se Mourinhos ansiktsuttryck när han inte fattar vad som händer, precis som i El Clasico 5-0. En dröm hade det varit.
Neymar11
3/21/2014 11:49
Barcelona-psg Bayern- a Madrid Real-man u Dortmund-Chelsea Där har ni lottingen, någon som vågar beta emot ? Haha
Barcelona Gabriel
3/21/2014 11:42
Tystnaden som uppstår när madridistas påstår att Pep är en förespråkare av non-fairplay och får alla sina lag att filma som Hollywood stjärnor.

Haha.
Barcelona Mido
3/21/2014 11:37
Alla lag som är kvar är i princip mästare,, så det finns inga drömlottningar.. Att man U. eller dortmunt har en svacka säger mig ingenting,, ligan är inte som en cup,, alla lag satsar å vill vinna. Som exempel tar vi spanska cupen, div 3 lagen kan vinna över Barcelona eller Madrid. Men i den nuvarande läget så vill jag undvika Bayern i kvarten men kan möta de i semi eller final om vi når dit.. Vägen till final är fortfarande oerhört lång. Så för att nå dit måste vi slå de bästa. Visca el Barca
Barcelona Gonzalez_Barca
3/21/2014 11:37
Undrar vilken Madridikon som dyker upp i dagens lottning, Figo? Hierro? Raul?
Barcelona PhantomGuy
3/21/2014 11:29
Det här skulle vara riktigt intressant Bayern - chelsea Real - psg Barca - united Dortmund - atletico
Barcelona Barcelonistas
3/21/2014 11:14
Kolla Ebay
Barcelona 420fcb
3/21/2014 11:14
sho grabbar , skulle ni kunna vara schyssta o länka sajter där man kan köpa match biljetter till champions league och hir länge tar det för att biljetterna att komma upp. Tack så mycket på förhand
Barcelona Acrobat
3/21/2014 11:07
Allt utom Bayern är överkomligt! Drömmen vore att vi får United samtidigt som Real får Chelsea eller Bayern. Men vi alla vet att Real får United. Dom har alltid "tur" med lottningen.
Barcelona Barcelonistas
3/21/2014 11:05
Bayern ska vi ha i finalen att slå ut dom i ett dubbelmöte e svårt.
Barcelona Sentuary
3/21/2014 10:58
Hoppas verkligen vi får Bayern, hellre få de nu och få revansch än att åka ut i en eventuell final mot de
Barcelona messileo
3/21/2014 10:58
Oj, även Ronaldinho fyller år idag!. Grattis Ronaldinho!
Barcelona messileo
3/21/2014 10:55
Glömde förövrigt att önska Jordi Alba ett grattis på sin 25-årsdag!
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
3/21/2014 10:55
Vad är oddset på att zubi kommer försenad till lottningen igen?
Barcelona messileo
3/21/2014 10:52
Helt galet att Messi har vunnit skytteligan i UCL 4 år i rad(mellan 08/09 till 11/12). Vad ligger rekordet på?
Barcelona Valdés
3/21/2014 10:50
Diar Shekha; jag är jätteglad för att du kan läsa. Vilka tidningar är det du läser via internet som gör att du tror dig kunna tolka Rosells, Peps, Laportas och Cruyffs tankar och känslor? Att Rosell inte längre är kompis med Laporta och Cruyff behöver man inte vara läskunnig för att veta eftersom de (R, L och C) till och med gjort direkta uttalanden i annan media kring det här. Det är i huvudsak ditt eget problem att du upprepar samma inlägg hela tiden där du istället för att utgå från fakta hittar på egna konspirationsteorier. Samtidigt tycker jag att det är obehagligt eftersom historien vid många tillfällen har visat vad det kan leda till.

Är du allvarlig när du tror att du kan mer än nuvarande ledning om hur klubben skall skötas och dess kultur samtidigt som du ifrågasätter införandet av tröjreklam. I jämförelse med förra styrelsen tas numera de stora besluten av medlemmarna - vilket är en jätteviktig princip och en stor del av kulturen i FC Barcelona. Och förmodligen har du inte läst de tidningar som uppmärksammade att det var medlemmarna som röstade för ett införande av tröjreklam.

Att du tycker priset för Neymar var för högt är helt irrelevant eftersom det är dagens fotbollsmarknad som bestämmer priset. Läs gärna en internettidning om utbud och efterfrågan för att förstå nationalekonomiska samband.

Angående värvningar så tycker jag att du har rätt, vill se ett par högkvalitativa i sommar.

Och gällande dagens lottning så hoppas jag själv på lagen i följande ordning; Manchester United, PSG, Dortmund, Chelsea, Atletico, Real och Bayern.
Barcelona Barcelonistas
3/21/2014 10:48
Haft 2-3 rejäla toabesök idag, så nervös är jag inför lottningen.
Barcelona messileo
3/21/2014 10:43
Året innan PSG så åkte vi ut mot Chelsea i semifinal efter ha slagit ut Milan i kvartsfinalen, har jag för mig.
Barcelona Bàckis
3/21/2014 10:41
Känslan man har inför lottningen är ungefär som den man kände när man skulle få tillbaka viktiga prov innan studenten på gymnasiet. Haha kryper i hela kroppen.

Hursomhelst är det bara Bayern jag gärna ser att vi undviker. Resten har vi goda chanser mot!
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
3/21/2014 10:40
INIESTA ANSWERS GUARDIOLA: “We didn’t lose our motivation. We won the League the following year.”

Read more: http://www.totalbarca.com/2014/news/the-front-mundo-deportivo-21-3-2014/#ixzz2waYkn5fh
Annons: