/spanien/barcelona/forum/6056.aspx/spanien/barcelona/forum/6056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-21 11:20
@barcastuff: Verdu (agent Sanabria): "Barcelona B is history already. Besides financial aspect, important clubs also want Tony to join their first team." @barcastuff: Verdu (agent Sanabria): "Tony is closer to leaving than to staying, although in football you can't say anything until it's signed." [95.5fm] Okej, känns oron befogad. Lite divafasoner dock som jag stör mig på. Killen är född 96 för tusan! Dock kommer han bli en stjärna och mot den bakgrunden vill jag ha kvar honom ändå
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-21 11:01
Innan ni sågar Rosell gör det på goda grunder. Han har helt rätt att Messi är första, andra och tredje och det sa han på skämt. NI kan läsa HELA hans uttalande i länktips. Även jag kritiserar Rosell men jag gör det inte för att det är populärt och göra det. Man får ta och kritisera rättvist.
Barcelona Barca Barca
2013-11-21 09:32
Rambla~ Jag fattar inte vad meningen med att åka andra sidan jorden för att spela en totalt meningslös match mitt under en pågående säsong när den är som hetast. Minns säsongen 04/05 när Spanien mötte England på hemmaplan i en landskamp tre dagar innan el classico. Helt seriöst...
Barcelona Rambla~
2013-11-21 08:39
Valdes skada oroar mig. Pinto har väl inte spelat tävlningsmatch på ett år? Han har ju knappast blivit yngre heller. Jävla spanska förbund alltså, resa runt jorden typ för att spela meningslösa träningslandskamper.

Alba påväg tillbaka dock, skönt. Adriano är snart utsliten. :)
2013-11-21 08:30
Man behöver inte tro stenhårt på något för att bli lite orolig. Men absolut, det uttalandet från pappan var lugnande. Önskar de hade kommit i omvänd ordning dock :)
Barcelona Rambla~
2013-11-21 08:27
@1.70-ligan - köp en back, tack:

Ändå har hans fars sagt att han vill stanna i Barcelona. Tro inte på alla rykten som florerar runt på twitter.
2013-11-21 07:17
@barcastuff: The agent of B player Tony Sanabria (17) has informed the club he won't accept the renewal offer. Buyout 3M. He could leave in January. [vp] Orolig. Hoppas mycket på denna spelare. Arsenal (nähä?!) är och framme och rycker i honom..
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2013-11-21 04:54
Btw kommer ni ihåg när Messi brukade bära oss på sina axlar året innan vi tog trippeln? Han var övermagisk. Kommer aldrig förlåta Marchena som skadade Messi matchen innan el classico och i just den matchen mot Valencia så hade vi fått tillbaka Etoo från en lång skada. Fy fan vad arg man blev. Julio Baptista hade aldrig vunnit den matchen åt Real om Messi hade vart med.
Barcelona Canaletes
2013-11-21 03:21
ah jo nu minns jag (facepalm). Fan vad pinsamt av mig. Skäääms :(
*ses om 1 månad*
2013-11-21 03:19
Canaletes

Ditt minne sviker dig. Messi var med när R10 trollade bort Madrid 19 november 05. Har för mig att han assisterade Etoo också.
Barcelona Canaletes
2013-11-21 02:35
Nej. Hans första var samma säsong fast första matchen på Bernabéu.

Det mest minnesvärda var hans tunnel på Cannavaro, som blir framspel till Guðjohnsen som missade. psh...
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-11-21 02:18
En fråga gällande Messis första El Classico, var det matchen han gjorde hattrick i?
2013-11-21 02:03
Jag hoppas verkligen att Ronaldo vinner guldbollen från hela mitt hjärta. Det skulle innebära att alla fånar som någonsin har påstått att Sneijder förtjänar nån guldboll kan ta och tatuera in hycklare rätt på pannan.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-11-21 00:08
@Leo y Cesc:

"Wuääh! Media utmålar mig till en dålig person, det är därför jag aldrig vinner nåt, wuääh!" :P Seriöst, tycka vad man vill om auotgraf-jägare, men om någon har dig som idol och ser upp till dig, då kan det väl inte vara så svårt att inte säga så? Det var inte direkt så supportern var på väg in till samma ställe som han ändå, han är på väg in för att spendera lika mycket på en kväll som supporterns årsinkomst, man kan väl ända ha fötterna på jorden. Men nu hade han kanske inte sin PR-agent viskandes breve sig. Du kan dyka upp på hur många PR-event a la Filipinerna du vill, för mig kommer han alltid vara ett svin på plan, ett svin utanför.
Barcelona Deulofeu
2013-11-21 00:04
Jag tror inte Sveinn Gudjohnsen är kvar i vår organisation dessvärre har kollat alla ungdomslag han kan varit aktuell för och ej funnit honom han är född 98 och spelar back.

Dessutom skriver han på sin twitter att det var länge sedan han hörde ifrån en av våra målvakter.Han skriver dock på spanska på sidan och har en bild från ungdomslaget som inte är så gammal...

Fan ja borde veta detta... Tror verkligen inte han är kvar då borde jag ha hört det...Brukar ju alltid prata talanger med spanjorerna när jag är där vi har även pratat svenskar som aldrig kom dit men var nära...
Barcelona Krabban94
2013-11-21 00:01
Lite OT kanske men angående Balon d'or: Rätta mig om jag inte fattat detta korrekt... 2010 Messi vann ligan gjorde "hyfsat" med mål... Sneijder var bra, vann trippeln etc.
Messi köpte Balon d'or enligt vissa detta år!?

2013: Ronaldo gör en otrolig höst, bra även på våren, men vinner ingenting. Ribery även bra likt Sneijder 2010, vann trippeln etc.
Nu förtjänar alltså CR Balon d'or detta år.enligt vissa...

Help me out here!
För mig gör det absolut inget om Messi inte får Balon d'or så länge som laget vinner titlar och så länge han håller sig från skador bara han kommer tillbaka först!!

¡Visca el Barca!
Barcelona Deulofeu
2013-11-20 23:41
Stoichkov: "Messi called me yesterday morning, he wanted me to hand him the Golden Shoe. I was in Bulgaria, I had to run to get in time."

Hristo var en stor anledning till valet av klubb i början av 90-talet helt underbar diva.

Häftigt att Messi ville få priset av honom visste inte att man gjorde så!

Barcelona Leo y Cesc
2013-11-20 23:37
Ronaldo ödmjuk som vanligt till sina egna fans.
Barcelona Deulofeu
2013-11-20 23:37
Aha coolt jag har bott rätt nära hans farsa i Örebro och han när han spelade i allsvenskan underbar familj.

Jag är fortfarande bitter att Arnor byttes ut när Eidur byttes in i pappans sista landskamp.

Det hade annars varit ett rekord omöjligt att slå pappa och son i samma landslag.

Visste inte att grabben spelade kvar hur gammal är han?
Barcelona Deulofeu
2013-11-20 23:30
Detr var riktigt länge sedan man såg en helt frisk Messi man bara längtar tills han äntrar planen igen.

Tänk vad spelsugen han lär vara.

Granada på lördag då kul att se vilka som kliver fram och vilka som är friska nog att kliva in på planen över huvud taget... Vore kul med någon från b-laget Sanabria kanske ; )
Barcelona NoGo™
2013-11-20 23:27
Han syftade nog på Eidurs son, vad ja vet så spelar han kvar.
Barcelona Deulofeu
2013-11-20 23:25
Titos son spelar kvar om du menar han ett stort backlöfte!

Menade du han Canaletes?
Ronaldinho the original
2013-11-20 23:07
Vems son?
Barcelona Canaletes
2013-11-20 22:57
Spelar hans son kvar i Barças ungdomslag? Om någon vet
Barcelona MVP - 2011
2013-11-20 21:36
Som någon tidigare påpekat; verkar vara ganska tyst om Tata rent generellt?
Eller är det bara jag?
Hittills tycker jag att det är ett klockrent val av tränare och magkänslan säger att han kan uppnå stordåd med vår klubb. Inga förluster hittills och höstsäsongen är snart slut :-)

Grattis Tata!
Äkta Cule
2013-11-20 21:29
OT: Jag vågar spekulera att sorgen som Zlatan känner kan ej jämföras med vad Eidur tvingas genomgå. Islands solkart bäste spelare genom tiderna har aldrig någonsin varit så nära med ett slutspel med sitt land överhuvudtaget. Island har väldigt fin fotbollsframtid om Lagerbäck skulle vilja lotsa landet till EM-2016 i Frankrike. Synd bara att Eidur inte får uppleva detta..
Barcelona YYEA
2013-11-20 21:28
Mittbackspar til salu, kom igen nu Zubi!
Barcelona Blaugrana91
2013-11-20 21:23
Fan alla dessa skador, först Messi och nu Valdes....Så typiskt. Vi har dugliga ersättare till Messi ändå, men till Valdes, han har räddat oss ett flertal gånger. Som tur är har vi inget supersvårt schema nu allafall.
Barcelona Andresito
2013-11-20 21:02
"First Leo, second Leo and third Leo,"
"Then Xavi, [Andres] Iniesta and in sixth, [Sergio] Busquets."

/Rosell

Orkar fan inte med dessa jävla uttalanden från våra nollor. Håll käften eller avgå om ni inte kan sluta upp med att vara så enögda
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-20 20:25
Kungarna.
Annons: