/spanien/barcelona/forum/6053.aspx/spanien/barcelona/forum/6053.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -SAMI-
2013-11-22 14:58
Är det Pepe på bilden som har hamnat i slagsmål?
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-22 14:38
Här är en reklamfilm från Lionel Messi. De ska försöka stoppa det hänsynslösa våldet i Argentina på gatorna och på arenorna. Messi, tillsammans med Messi Foundation och Rosario stad har samarbetat.

Messi ses gråta i videon när han ser bilder på våldet.

Grande Leo!
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-22 14:17
Mes Qué Un Club.

Fantastiskt härligt reportage från när Barca var i Malaysia och spelade sin träningsmatch på turnén där.
En kille från Malaysia som har Neymar som idol. Neymar åker hem till pojken och bjuder han och hans skola på matchen.

Sånt här som gör en glad!
Barcelona el Flaco
2013-11-22 14:08
Nu har jag sett hela klippet från Punto Pelota och jag oroar mig för det som Quim Domènech berättade. Om Gallardo är mer än opålitlig så har Domènech större trovärdighet, i mina ögon. Han sa att under Guldsko-galan befann sig flera Barça-direktörer på plats och de pratade öppet om Messis privatliv med andra människor som också var på plats.

Nu ställer jag mig frågan om varför dessa individer väljer att prata om Messis privatliv så öppet när de inte ha något med det att göra. Tycker att den biten av informationen är minst lika relevant för det kan inte båda gott för klubben om direktörer går runt och pratar om lagets bästa spelares privatliv till utomstående.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-22 13:58
Kul för Adama och Dongou, även om jag gärna hade sett Sanabria istället för någon av dessa. Undrar om hans agents kan ha haft negativ påverkan där
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Flaco
2013-11-22 13:35
Även om Punto Pelota och François Gallardo är mediekåta och förmodligen saknar substans i deras "exklusiva" nyhet om att Messi tänker lämna i juni kan jag inte låta bli att känna mig allmänt osäkert. Med tanke på allt skit som denna juntan har ställt till med finns det nog inga gränser för deras fail-kapacitet. Även om jag inte kan föreställa mig se varken Iniesta eller Messi lämnar känns det mer än osäkert att lämna deras öden och kontraktsförhandlingar i händerna på Sandrusco, Barto och Zubi.
Barcelona grande jw
2013-11-22 13:11
Fyfan vad kul att få se Adama vara uttagen till A-truppen. Killen har varit helt magisk när jag fått chansen att se honom. Och mini-Eto'o Dongou är också med. Det är sånt här som vi får se med positiva ögon när våra världsstjärnor är skadade. Älskar hur Tata verkar engagera sig långt ner i akademin och håller koll på talangerna. Han säger på presskonferensen nu att han pratat personligen med Sanabria också. Helt fantastiskt om det nu stämmer.
Barcelona Rey del Blaugrana de Barcelona
2013-11-22 13:04
Gerard Pique och Cesc Fabregas har i dag fått friskintyg.
Barcelona Rey del Blaugrana de Barcelona
2013-11-22 12:53
Lionel Messi har kontrakt till 30 juni 2018 så det finns inte att han försvinner.

Vill inflika att ingenting och absolut ingenting kan få Fotbollskanalen Europa att framstå som bra förutom en omedelbar nedläggning förstås......
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-22 12:49
Lucas Moura är fortfarande i sin utvecklingsstadie och hans utvecklingskurva är inte i närheten av Neymars. Neymar är prodigy, han spelar som en etablerad världsstjärna medans Lucas behöver en anpassningstid i en mindre bra klubb för att bli köpt senare. PSG lär inte släppa honom och man ska inte tro på alla rykten.
Barcelona Abbe.
2013-11-22 12:35
Adama och Dongou är med i matchtruppen. Cesc och Piqué har fått el alta medica och är också uttagna.
SoN_Un
2013-11-22 12:03
snälla zubi agera... SNÄLLA säger jag bara. han är mångsidig. och en riktig kriga. förstår inte vrf d ska vara så svårt. alla andra lag gör kap med spelare förrutom barca. fattar inte ärligt vad kan d bero på. t o m real gör kap. så kom inte o säg bara för att det är barca så kräver folk miljarder...tänk er leonardo som sportchef. hade slaktat marknaden med fynd
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-22 11:21
Punto pelota är en skämt program som får fotbollskanalen Europa verka bra. De snackar så mycket dynga för att destabilisera Barca.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-11-22 10:55
Déu és Culé

Messi intervju på FIFA.com för några dagar sedan

"My intention is to stay with Barcelona for good," he insisted. "I am grateful if what they say is true and there are people interested. It makes you proud that they say such things. But my life is with Barcelona."
Barcelona LeoMessi
2013-11-22 10:36
Déu és Culé (Barcelona) Inget att oroa sig för, Messi kommer inte dra någonstans. Jag tror inte ens Rossell är dum nog att lyckas göra sig av med Messi.
Barcelona Canaletes
2013-11-22 10:33
haha största skojarprogrammet. Dom prickar bara in rätt 1/5 av alla deras EXTRA! nyheter.

Crackovia har gjort ett par klockrena sketcher på dom :p
Barcelona Déu és Culé
2013-11-22 10:20
Enligt Punto Pelotas Francois Gallardo:
Leo Messi lämnar Barcelona nästa sommar. Han känner sig förrådd av klubben som lovat ett kontrakt för att sedan dra tillbaka vad de lovat. Messi har ett muntligt avtal med en annan klubb redan.
Barcelona Bästelona
2013-11-22 09:43
@barcastuff: Barcelona have made centre back Marc Bartra (22) a renewal offer and is now waiting for the answer of the Catalan player. [sport]
Barcelona Canaletes
2013-11-22 07:10
@Júnior - L'hora de Neymar:

Det låter väldigt, väldigt icke troligt.
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
2013-11-22 04:00
Enligt "sport.es" så kräver även Sergi Roberto mer speltid och det nämns att även han är villig att lämna under januari om det inte sker en förändring, dock på lån.
Barcelona Canaletes
2013-11-22 01:12
@Capitan \(^.^)/:

Vilka vann Barça? Tror du är helt ute o cyklar.
Barcelona NoGo™
2013-11-22 00:40
Är Sanabria såpass bra att han kan kräva en a-lags plats eller han han fått hybris?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-11-22 00:37
Verdu (agent Sanabria): "We're waiting for a new meeting with the club. If he leaves, that could already be in January." [rac1]
Barcelona Sang Blaugrana
2013-11-22 00:16
Rey del Blaugrana de Barcelona

Jordi Vinyals!!! Gör storsuccé med Juvenil A just nu. Har för mig att de bara har förlorat 1 eller 2 matcher på 2 år snart med honom i rodret.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-11-22 00:02
Vore stort av Messi om han röstar på Ronaldo/Ribery som etta respektive tvåa.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-11-21 21:04
Messi slänger iväg goda ord om Cristiano Ronaldo. Respekt!

Utdrag från källan lyder bland annat:

"I was very happy for him when he scored those goals." (om målen mot Sverige)
Barcelona barca show
2013-11-21 20:47
Jag ser att många här pratar om världens bästa och så. Jag är inte den som bryr mig så mycket av utmärkelsen men youtubade lite på barca och så hitta jag den bästa video där jag fick alla mina minnen snabbheten i spelet hur hela världen var totalt rädda för oss inte vågade gör något hade enorm respekt rädsla.
Kolla på den och den tiden var det med PEP Guardiola fy fan vad vi var överlägsna. Jag tror det går fortfarande att bli det men då behöver man förnya lite spelare för då var de inte så gamla.
Kollllaa och njut

http://www.youtube.com/watch?v=iKfH1TtOWBw
Barcelona Baronen
2013-11-21 19:55
Shanghai

Håller med dig. Många är nutids-blinda och glömmer tidigare 10 månader under året.

Messi är alltid Messi.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-11-21 19:37
Barcelona won't have a pre-season tour next year. No time with World Cup ending mid-July. One-day trips to play friendlies. [catradio]
Barcelona Shanghai
2013-11-21 19:33
Baronen Om folk vill se nåt nytt ge den till Ribery eller Zlatan. För det är så orättvist att man ger den till en spelare som har glänst i 2 månader. Han förtjänar absolut inte den, för han vann inget, inget och inget. Killen gör 30 mål på 2 månader och folk vill se honom vinna guldbollen. Snälla!
Annons: