/spanien/barcelona/forum/6052.aspx/spanien/barcelona/forum/6052.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-11-19 21:56
Tyvärr men Sverige är för dåliga. Ronaldo behöver inte ens vara speciellt bra för att avgöra detta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai
2013-11-19 21:55
Glömde Coentrao, pereira, Almeida, Postiga och Ricardo Costa. Sjukt många äckliga portugisiska spelare som är skam för fotbollen.
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-11-19 21:54
Hoppas på att Portugal får möta Argentina i vm. Bara kolla på när zabaleta käkar Ronaldo och Messi pissar på pepe
Barcelona DM1982
2013-11-19 21:53
Hoppas verkligen inte att Valdes skadades svårt men med vår tur så lär det vara tre månader för honom.

Rätt meningslös match nu för Sverige, de kommer aldrig orka göra tre mål. De var för fega helt enkelt, man måste chansa lite. Sedan var försvarsspelet sjukt dåligt när Ronaldo gjorde mål, under all kritik.
Barcelona Shanghai
2013-11-19 21:52
Ronaldo kommer som vanligt gråta och sedan spotta på kameramannen.
Barcelona Rambla~
2013-11-19 21:51
Seb Larsson, hur fan kan du inte göra mål där? Spöstraff på sånt.
Barcelona Shanghai
2013-11-19 21:51
Varför är portugiser så hatade? Ronaldo, Pepe, Carvalho, Bruno Alves, Veloso, Meireles, Nani, Quaresma, Figo, Mourinho och nu Bento.
Barcelona Andrés V
2013-11-19 21:50
Fan va bra Ronaldo är
Barcelona LeoMessi
2013-11-19 21:50
Inte en jävel som ser att Ronaldo gång på gång har hur stor yta som helst att löpa på. Så går det när man spelar som huvudlösa kycklingar.
Barcelona B-Guden
2013-11-19 21:49
Varför låter man dom stå helt fri på mittplan varför flyttar inte backarna upp och tar markering ?
Kommer bli skönt att se Ronaldo i VM, hans tårar kommer får mig att må bra, samt slipper jag att slita av mig håret av frustration på hur dålig Sverige är
Barcelona the cameroonians
2013-11-19 21:48
Åt helvete med dessa skador.

Valdés är på väg att göra sin bästa (och sista) säsong i klubben och tvingas kliva av när han väl får chansen i en meningslös landskamp.

Han kunde inte gå av för egen maskin utan tvingades ta hjälp av två man från läkarstaben.

Tito, Alba, dos Santos, Messi och nu Valdés.

Idag tvingades även Xavi avbryta träningen pga en överbelastning samtidigt som även Tello ska ha skadat en ankel.

Dags för Sergi Roberto och Song att få skina?
Barcelona koeman92
2013-11-19 21:47
Men nej!! :(
Barcelona koeman92
2013-11-19 21:47
Men nej!! :(
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-11-19 21:39
Vad hände med Valdes?
Barcelona Gabriel
2013-11-19 21:36
Maken till en mer usel spelare än Källström har jag sällan skådat. Slår bort vartenda passning han slår. Varför får han spela? Han är helt vidrigt värdelös. In med Svensson genast. Tränaren måste se det här!
Barcelona Neymessi
Okej Valdes är skadad och Sverige spelare värdelöst. Underbart...
Barcelona Barcadinho.
Det går att kämpa sig för vinster. Ok, det är också fotboll. Men jag är så trött på att se hur det här svenska landslaget brister så enormt i teknik. Gillar personligt inte sån fotboll, dålig fotboll kallar jag det. Och det har varit så under hela gruppspelet och blir bara värre.
Barcelona Treyh
2013-11-19 21:34
Haha några i publiken skanderar "Messi messi messi" varje gång Ronaldo gör ett misstag
Barcelona Mäktiga Messi
2013-11-19 21:33
karim benkahpe gör solklar offsidemål återigen får Frankrike hjälp av domaren sist var det i förra vm kval playoff mot Irland
Barcelona Força Barça
2013-11-19 21:32
Valdes skadad.. Han kan knappt stå upp.
Barcelona .Andreas
2013-11-19 21:30
@*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat:
Läs inte aftonbladet/sportbladet. Skräptidning. (Läste inte själv, blev tipsad) Sjuka utsparkar dock, bra kontroll.
Barcelona AndreD
2013-11-19 20:46
Kom igen nu Sverige, krossa detta smutslag som inte förtjänar att vara med i VM
Barcelona LeoMessi
2013-11-19 20:31
L.A.M Nr 10 (Barcelona) Håller med dig fullständigt! Vi kan inte spela på ett resultat, för det håller inte. Lyckas vi göra flera mål på Tyskland så kan vi lyckad göra det på Portugal.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-11-19 20:13
LeoMessi

Tycker man får ställa in sig på att göra tre mål för att ta sig vidare. Tvivlar på att Portugal går mållösa under 120 minuter idag, krävs en felfri försvarsinsats och mycket tur i så fall. Eftersom att vi förmodligen behöver tre mål så är jag för en toksatsning offensivt, så får det bära eller brista. Detta svenska landslag har bevisat sina kvalitéer i offensiven och vi kan helt klart göra både ett, två och ännu fler mål än så. Vi borde lita till våra styrkor när det kommer till att välja matchplan.
Barcelona LeoMessi
2013-11-19 20:09
L.A.M Nr 10 (Barcelona) Håller med dig. Portugal är inte helt omöjliga och får vi in ett mål så har vi väldigt goda chanser att ta oss vidare. Fast om Portugal gör ett mål så blir det riktigt jävla svårt för då måste Sverige göra 3 mål
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-11-19 20:04
Vad tror ni om Svériges chanser i kväll då? Jag är ändå ganska optimistisk, ser fortfarande inte Portugal som ett superlandslag och Sverige gjorde i min mening ett riktigt bra jobb speciellt i första halvlek under mötet i Lissabon. Nu gäller det att gå in med samma försvarsspel men något högre press för att på så sätt vinna tillbaka bollen tidigare och försöka etablera spelet under längre perioder. Hoppas på ett mer aggresivt Sverige som verkligen tar för sig och vågar ckapa chanser och ta tag i matchen, men som ändå har största fokus i försvaret och aldrig släpper koncentrationen. Sätter vi då våra chanser och har lite tur så kan det här gå vägen.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-11-19 19:09
Om Messi spelar som på Fifa, så skjuter den här målisen som på Fifa. Snacka om att behålla bollinnehavet på en helt annan nivå :P Tänk på kontringarna när Pedro/Sanchez/Alves löper på dessa.
Barcelona FCB_Messi
2013-11-19 18:06
Asså fattar ni vilket öde som ligger i luften ikväll ? Zlatan , i sitt livs form, kan missa sitt sista VM Ronaldo , som anses vara "bäst" i världen "just nu" , kanske inte ens får spela VM .
SoN_Un
2013-11-19 17:56
Ter Stegen och Reina är bland de få kandidater som fortfarande är på vår lista. Vi ämnar att bara värva en målvakt och inte två.

vrf inte värva 2 pinto är 38!!!!

kört grabbar. det är spikat reina som får vakta vårt mål nästa år. sanna mina ord. världens lataste sportchef, han kommer inte palla åka till tyskland för han har redan semestrat där. ny semester till italien o tar med sig reina.
Barcelona Força Barça
2013-11-19 16:41
Bartomeu (vice president): "We're not planning to sign of a centre forward. We're scoring a lot and we're happy with the forwards we have."
Annons: