/spanien/barcelona/forum/6051.aspx/spanien/barcelona/forum/6051.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2013-11-19 16:09
Smeknamnet penaldo är enligt mig sanneligen befogat kolla artikeln

Ronaldo har gjort 20 mål mer än nummer två på listan när det gäller straffar sedan 2004 sjukt alltså.

Messi alltså bättre på denna statten det trodde jag spontant inte.

Sorry var bara tvungen alla säger att Ronaldo aldrig missar straffar...

Heja Sverige förresten och Island ikväll ; )
Barcelona barca de Corazon
2013-11-19 16:07
längtar till alexis möter neymar:D:D
Barcelona FabioQ
2013-11-19 15:32
test
Äkta Cule
2013-11-19 15:27
Tror att många Barca-fans kommer att drabbas av depression efter den nyheten.....
Barcelona el Flaco
2013-11-19 11:47
Inget som Bartomeu eller Zubi säger är värt att tas på större allvar med tanke på de lögnerna som de har dragit i tidigare skeden. Dessutom borde de hålla sig till att göra sitt arbete istället för att komma med uttalanden.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-19 10:47
Vår nya målvakt är Forster från Celtic!!!! haha
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2013-11-19 10:41
koeman92

tänkte faktist på det i morse haha. blir inte ens chockad.

zubi kmr säga, efter ett hårt jobb har vi lyckats värva in reina. haha
Barcelona koeman92
2013-11-19 10:13
Haha jag lovar att denna nya målvakt blir typ Reina eller Guita så bli inte för hysteriska nu. Just sayin ;)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-11-19 10:12
Är det bara jag eller har Deulofeu upptäckt hur man passar sina lagkamrater. Jag har inte sett honom så farlig de senaste 2 matcherna. Han visar mognad och vilja han inte har visat innan.

Om han börjar spela i Everton så som han spelar i U21 och börjar passa hans lagkamrater kommer hans aktier att komma tillbaka till A-laget att öka kolossalt.

Keep the good work Deulofeu

Barcelona koeman92
2013-11-19 10:12
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-19 09:42
Ikväll håller vi på Sverige! Bjuder på en vacker på bild också.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-19 08:12
Ni som skriver att Stegen är klar, det kan ta mej fan vara så: @barcastuff: Bartomeu (sports vice president): "We'll announce our new goalkeeper when Valdes announces his new club, which could be in January." [rac1]
Barcelona Neymar N11
2013-11-19 06:21
Thiago Silva (PSG): "Ballon d'Or? Couldn't vote for Brazilians, so voted for Messi first, then Ibrahimovic and Ronaldo." [globoesporte]
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
2013-11-19 03:41
Underbara nyheter!
Bortsett från att han är en helt fantastisk och en oerhört talangfull målvakt så får bara tanken av att en tysk står och skriker och skäller på våra backar mig att att le.

Sedan kan man optimistiskt spekulera vidare i att värvningen kan skapa en viss kedjereaktion genom att Ter Stegen i sin tur kan påverka Hummels i hans val om en ny potentiell klubb, som därefter kan påverka Lewandowski på samma sätt (haha).

Riktigt goda nyheter, även om sannolikheten kan ifrågasättas.
Barcelona NoGo™
2013-11-19 01:21
@H.Alavi - Magico!

Vet icke vem denna Rafael Hernández är men det är la bara att vänta tills Januari då, blir väl officiellt då antar ja. Som sagt allt pekar åt Ter Stegen spelar i Barça nästa säsong.

Hehe ja det kan va användbart ibland :P
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-11-19 00:55
Pedro uttalar sig om Blatters groda. Eloge till Pedro.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-11-19 00:46
Enligt Rafael Hernández, som uppger att han har goda källor inom klubben, har han precis fått det bekräftat att Ter Stegen är klar för Barcelona. Ska man ta det på allvar? Vad tycker ni? Edit: FCBlaugrana var först på den! --- NoGo Haha, FM är alltid ett bra hjälpmedel när det kommer till sånt. Brukar också använda mig utav spelet faktiskt. :P
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-19 00:45
Messi injured confirmed to be only 2-3 weeks and he'll rest the remaining time.
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-19 00:44
Vi har klart med en ny målvakt: Marc André Ter Stegen.

"Its done. Marc-André ter Stegen will be Barcelona's goalkeeper next season."

"Info inside the club, I've waited weeks to disclose it, now its done."

"Only a major fuckup could ruin this, I don't believe the club would dare. As of now I'm adamant its done."

Twittrar den stora Barca-supportern och ni som har koll på Twitter vet nog vem han är RafaelH117 . Han brukar bara skriva saker när han vet. Så för mig vågar jag säga att han är helt klar.

KÄNNS SOM EN HELT KLOCKREN MÅLVAKT FÖR OSS! ÄR OTROLIGT GLAD.
Barcelona Gio Style
2013-11-19 00:36
@Barca King - Messi i hjärtat:

Nu tror jag att du vinklar det där lite, jag förstår inte vad som skulle vara fel med det uttalandet. Man säger att man ska annonsera vem den nya målvakten är. Jag tror att dem flesta av oss vill veta det så snart som möjligt. Det är inte sagt att den nya kommer i Januari och ska ta målvaktsposten direkt.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-11-19 00:03
@BARCA-més que un club:

Då vet jag, tusen tack!
Barcelona NoGo™
2013-11-18 23:58
@H.Alavi - Magico! Ja kan inte riktigt se vem annars, Reina kanske men det hoppas ja verkligen inte! Har inte sett något av Ter Stegen heller faktiskt men ja förväntar mig att klubben går efter de absolut bästa alternativen som finns tillgängliga där ute. Ter Stegen verkar passa in på de kriterierna som förväntas av en målvakt som ska kunna prestera på toppnivå i Barcelona. Det ja vet är att han är en jävel på fm hehe och ska vara bra med fötterna enligt hans klubbkamrat Álvaro Domínguez då.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-18 23:53
Bartomeu (sports vice president): "We'll announce our new goalkeeper when Valdes announces his new club, which could be in January." [rac1]" Så respektlöst av klubben att uttala sig som Valdes på det här sättet. Valdes förtjänar en avsked av en legendar och det brister i hjärtat på mig att han ska lämna nu. För varje dag som går lämnar en av våra legendarer klubben som de gjorde historisk. Jag kan inte se en Barca utan Valdes, Xavi, Puyol, Busi och Iniesta.
2013-11-18 23:42
Abbe. Kan mycket väl vara så att det är tvärtom, precis som du skriver. Vad det gäller Messi håller jag med om att det är klokt av klubben att ta det lugnt med Leo och ge honom mer tid för att återställas helt. Vet inte vad jag gör med mig själv om han skadar sig igen kort efter detta. Inte bara för våran skull (jo mer för oss), men även för Argentinas. Vill se honom på topp i VM! --- NoGo™ Du verkar vara lika säker som jag. Enligt Sport har Barcelona inte kopplat greppet helt om målvakten vilket har gjort att Juventus har anmält sitt intresse för Ter Stegen. Jag har inte sett så mycket av Ter Stegen men vad tycker du om honom? Passar han in?
Barcelona NoGo™
2013-11-18 23:36
@H.Alavi - Magico!

Samma här o det mesta pekar ju på Ter Stegen så.
Barcelona Abbe.
2013-11-18 23:36
@H.Alavi - Magico!:

Läste citatet från ett par spanska journalister och jag tolkar det mer som att om Valdes annonserar sin nya klubb i januari, så innebär det att Barça har gjort klart med en ny målvakt då. Men jag kan ha gjort en feltolkning.

Så man skulle kunna vända på det; jag tolkar det som att Valdes har gjort klart med sin nya klubb.

Dessutom är det intressant att Bartomeu går ut med att Messis skada troligtvis skulle kunna återställas på två veckor, men att man bygger upp rehabiliteringen under en längre tid för att han ska återställas ordentligt. Antagligen är det förebyggande inför framtiden och även för VM. En klok bedömning, kan jag tycka.
2013-11-18 23:29
Bartomeu (sports vice president): "We'll announce our new goalkeeper when Valdes announces his new club, which could be in January." [rac1]

Jag tolkar det som att man har redan gjort klart med en ny målvakt. Ter Stegen?
Barcelona Gio Style
2013-11-18 23:23
Mod

Jag ställer mig också frågandes till den regeln egentligen. Nu vet jag inte vad det stod i länken men varför skulle det enbart vara okej att länka till exempelvis Aftonbladet, som förövrigt håller kalle-anka nivå, och inte till andra?
Vem avgör när man bidrar med något och när det går över till reklam och hur vet man vilka sidor som är "godkända"?

Alltså ständigt länkande av en och samma sida som i princip kopierar artiklar rakt av, alt. skriver objektiva krönikor, är väl mindre okej.
Men om någon länkar till något nytt, som faktiskt är informativt, så är det ju faktiskt en bidragande länk oavsett vem som skrivit den.
BARCA-més que un club
2013-11-18 23:14
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat

Att han är värdelös som spelare herregud mer överskattad spelare får man leta efter.

Just sayin !!!
BARCA-més que un club
2013-11-18 22:59
Annons: