/spanien/barcelona/forum/6039.aspx/spanien/barcelona/forum/6039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2013-11-22 10:33
haha största skojarprogrammet. Dom prickar bara in rätt 1/5 av alla deras EXTRA! nyheter.

Crackovia har gjort ett par klockrena sketcher på dom :p
Barcelona Déu és Culé
2013-11-22 10:20
Enligt Punto Pelotas Francois Gallardo:
Leo Messi lämnar Barcelona nästa sommar. Han känner sig förrådd av klubben som lovat ett kontrakt för att sedan dra tillbaka vad de lovat. Messi har ett muntligt avtal med en annan klubb redan.
Barcelona Bästelona
2013-11-22 09:43
@barcastuff: Barcelona have made centre back Marc Bartra (22) a renewal offer and is now waiting for the answer of the Catalan player. [sport]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Canaletes
2013-11-22 07:10
@Júnior - L'hora de Neymar:

Det låter väldigt, väldigt icke troligt.
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
2013-11-22 04:00
Enligt "sport.es" så kräver även Sergi Roberto mer speltid och det nämns att även han är villig att lämna under januari om det inte sker en förändring, dock på lån.
Barcelona Canaletes
2013-11-22 01:12
@Capitan \(^.^)/:

Vilka vann Barça? Tror du är helt ute o cyklar.
Barcelona NoGo™
2013-11-22 00:40
Är Sanabria såpass bra att han kan kräva en a-lags plats eller han han fått hybris?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-11-22 00:37
Verdu (agent Sanabria): "We're waiting for a new meeting with the club. If he leaves, that could already be in January." [rac1]
Barcelona Sang Blaugrana
2013-11-22 00:16
Rey del Blaugrana de Barcelona

Jordi Vinyals!!! Gör storsuccé med Juvenil A just nu. Har för mig att de bara har förlorat 1 eller 2 matcher på 2 år snart med honom i rodret.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-11-22 00:02
Vore stort av Messi om han röstar på Ronaldo/Ribery som etta respektive tvåa.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-11-21 21:04
Messi slänger iväg goda ord om Cristiano Ronaldo. Respekt!

Utdrag från källan lyder bland annat:

"I was very happy for him when he scored those goals." (om målen mot Sverige)
Barcelona barca show
2013-11-21 20:47
Jag ser att många här pratar om världens bästa och så. Jag är inte den som bryr mig så mycket av utmärkelsen men youtubade lite på barca och så hitta jag den bästa video där jag fick alla mina minnen snabbheten i spelet hur hela världen var totalt rädda för oss inte vågade gör något hade enorm respekt rädsla.
Kolla på den och den tiden var det med PEP Guardiola fy fan vad vi var överlägsna. Jag tror det går fortfarande att bli det men då behöver man förnya lite spelare för då var de inte så gamla.
Kollllaa och njut

http://www.youtube.com/watch?v=iKfH1TtOWBw
Barcelona Baronen
2013-11-21 19:55
Shanghai

Håller med dig. Många är nutids-blinda och glömmer tidigare 10 månader under året.

Messi är alltid Messi.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-11-21 19:37
Barcelona won't have a pre-season tour next year. No time with World Cup ending mid-July. One-day trips to play friendlies. [catradio]
Barcelona Shanghai
2013-11-21 19:33
Baronen Om folk vill se nåt nytt ge den till Ribery eller Zlatan. För det är så orättvist att man ger den till en spelare som har glänst i 2 månader. Han förtjänar absolut inte den, för han vann inget, inget och inget. Killen gör 30 mål på 2 månader och folk vill se honom vinna guldbollen. Snälla!
Barcelona Baronen
2013-11-21 19:28
Messi har vunnit så jävla mycket att folk tröttnat. Så jävla många gånger att folk lessnat. Man vill se något normalt, mänskligt och som man kan relatera till. Typ Ronaldo.

Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-11-21 19:26
Varför räknas Real Madrids ECC titlar under 50-talet in som CL titlar? Vad jag vet så vann vi också ett par, likaså Juventus (som var rätt så överlägsna då), men våra och Juves titlar räknas inte in? Någon som kan svara på det? EDIT: Glömde nämna Bayerns ECC titlar också.
Barcelona Shanghai
2013-11-21 19:19
Ronaldo är glad för han vet att han kommer vinna.
Barcelona Shanghai
2013-11-21 19:11
6 europacuper på 50-talet säger en hel del om det. Att de på den tiden lät en klubb som stöttes av en fascistisk ledare.
Barcelona ElTriplete
2013-11-21 19:11
Enkos Det där var väl Ballon d'Or 2011? När Messi vann dubbeln med Pep näst sista säsongen. Det står i dokumentet 2012 så Ballon d'Or 2011 är det där egentligen. Men 2012 var nt så mycket jämnare. Messi hade typ 42% och Ronaldo 21%.
Barcelona Shanghai
2013-11-21 19:08
Så går det när man är en fascist klubb som kan styra och ställa. Det Perez pekar på kommer att ske med tanke på pengarna. FIFA är så korrupta likt den mest korrupta klubben någonsin aka världens bästa vackraste och finaste Real Madrid CF. Undra hur mycket Perez betala FIFA för att Ronaldo ska vinna guldbollen?
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-21 19:03
Enkos med tanke på hur många som röstade på Messi, förvånar det inte mig att Messi har vunnit igen men FIFA vågar inte ge honom en femte på grund av att CRYnaldo kommer för alltid att grina.
Barcelona enkos
2013-11-21 18:58
Captain Sweden Zlatan Ibrahimovic

1. Messi Lionel
2. Rooney Wayne
3. Iniesta Andrés

Så röstade Zlatan ifjol..
Barcelona enkos
2013-11-21 18:51
Här har ni listan över alla som fick rösta ifjol... Messi var hur överlägsen som helst, han var ettan på nästan varje plats..
Barcelona enkos
2013-11-21 18:49
Deulofeu
Det var ju Ronaldo som ifjol gav till Pepe att rösta på honom eftersom han själv inte kunde rösta på sig själv, men den kunde knappast hjälpa ...
Barcelona Deulofeu
2013-11-21 18:48
enkos nja det är ju Messi som numera fått bindeln efter Mascherano.

Om inte Messi gör en Pepe för att få mer röster...
Barcelona enkos
2013-11-21 18:42
Är det Mascherano som är kapten för Argentinas landslag och har rätt att rösta?
Barcelona enkos
2013-11-21 18:40
@the cameroonians:

Det är bara ren skitsnack. Hur svårt är det egentligen att folk från Fifa slår en signal till röstberättigad och fråga två enkla frågor? Alla har röstar som alltid tidigare men nu plötsligt blev det "valdeltagande lite"...
Barcelona enkos
2013-11-21 18:36
@Barclasico:
Det är sant som ryktena säger, FIFA vill helt enkelt att Ronaldo ska vinna. Blatters uttalande om Ronaldo var egentligen ett sätt att hjälpa ronaldo och inte stjälpa, Blatter ville att ronaldo ska få så mycket uppmärksamhet som möjligt.. Nu när ronaldo gjorde mål mot världens sämsta försvar på kontringar så ville FIFA öppna omröstningen för att folk ska kunna ändra sina röster och rösta på honom.. Hoppas ändå att de som röstar inte blundar för saken att guldbollen delas för hela året och inte 2 månader..
Barcelona the cameroonians
2013-11-21 18:35
Av den enkla aneldningen att det kommit in alldeles för lite röster från valdeltagarna.
Annons: