/spanien/barcelona/forum/6036.aspx/spanien/barcelona/forum/6036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-11-25 17:46
Ja Ribery är jävligt bra men att gå ut och kräva priset mer eller mindre är bara jävligt töntigt. Bayern hade vunnit allt utan Ribery med tanke på vilken bredd dom har och vilken lagmaskin dom är. Glömmer folk bort Robben och schweini? Dom var minst lika viktigare, och om ni frågar mig så tycker jag att Robben är minst lika bra om inte bättre.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElTriplete
2013-11-25 17:06
Ribery är ju sjukt fixerad vid att vinna priset.. Sneijder gick aldrig ut och snackade så mycket om sig själv 2010. Xavi, Iniesta och Messi pratar inte heller så i media. Till och med Ronaldo är rätt lugn när han pratar om Ballon d'Or. Nä, fuck Ribery. Om det är någon som ska få den så är det Ronaldo, alternativt Messi.
Barcelona FCB_Messi
2013-11-25 16:58
Så här säger Ribery angående ballon D'or : - Jag borde vinna priset. Om man kollar på mina prestationer under året har jag gjort stor skillnad för mitt lag. Jag gör kanske inte mål i varje match men jag skrämmer upp backlinjer match efter match, säger Ribery enligt Le Monde.
Äkta Cule
2013-11-25 16:15
Riktigt äckligt gjort att neka barnen på det viset!
Barcelona LeoMessi
2013-11-25 15:55
FCB_Messi (Barcelona) Det är klart att han röstar på Pirlo, även om han inte förtjänar att vara topp 3. Men för två säsonger så hade jag förstått det.
Barcelona ElTriplete
2013-11-25 15:48
Bara jag som är riktigt taggad till matchen imorgon? Ska bli riktigt kul med CL igen. Dessa landslagsuppehåll tar kål på en ibland. :p
Barcelona -SAMI-
2013-11-25 15:40
FCB_Messi
De är väl bästa vänner och de spelar i samma lag. Pirlo är en sjukt bra spelare. Men som du säger så är Pirlo inte närheten av Messi och Ronaldo.
Barcelona FCB_Messi
2013-11-25 15:31
Buffon har röstat följande : 1. Pirlo 2. Ronaldo 3. Messi Va fan har pirlo gjort som inte Messi och Ronaldo har gjort haha . Dessa "kompisröster" tar kål på mig .
Barcelona Shaappaa
2013-11-25 15:16
Är det bara jag som tycker att vi känns så mycket farligare när njr tar frisparkarna och hörnorna ?
Barcelona kompol
2013-11-25 14:35
Ajax - FC Barcelona skador, avstängningar
Barcelona Shanghai
2013-11-25 14:21
Man tror att det är år 1720 och inte år 2014 snart. Hur kan man ens tillåtas gå på matcher efter den incident igår? Stänger de inte av dessa personer som gjorde apljud, ja då är det verkligen kris. Och jag önskar att aldrig mer en mörkhyad spelare tar på sig Betis-tröjan mer.
Barcelona Lion24
2013-11-25 13:48
Ronaldinho the original

Det blir tvärtom. Låt oss säga att det är CL semifinal mellan två lag. Laget som börjar på hemma plan i första matchen blir mycket mer försiktigare och man får tanken '' vi får absolut inte släppa in ett mål ''. Rädslan för att släppa in ett mål är större än viljan att göra ett mål. För bortalagets del så backar de flesta lagen hem för att inte släppa in ett mål och för att sedan avgöra på sin hemmaplan. Man backar hem för att spela säkert men också kunna kontra då man vet att hemma laget flyttar upp lite mer.
Barcelona Grande Barca!
2013-11-25 13:37
Ser att många frågar efter att ställen där man kan ladda ner matcher osv i efterhand. Vill inte skräpa ner forumet med massa länjar till andra sidor men istället för att ladda ner kan ni gå till länken nedan. Oftast mycket bra kvalite (HD) och hela matchen läggs upp från de flesta ligorna.
Barcelona enkos
2013-11-25 12:51
Dessa idioter som fångades på bilden med app-gester mot sin egen spelare borde stängas av för alltid från arenor... Jag mådde så illa när jag såg det igår ..
Barcelona Krabban94
2013-11-25 12:41
Bortamåls regeln bra , men den borde avskaffas då det blir övertid!
Barcelona Canaletes
2013-11-25 09:08
Fyfan. Real Sociedad som ligger 6:a är 20 poäng ifrån oss. Snacka om skillnad redan. Undrar hur det kommer att sluta.
Ronaldinho the original
2013-11-25 08:28
Jag tycker att det är bra med bortamåls regel. För att då går motståndarlaget lite offensivt istället för att "parkera bussen".
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-11-25 04:02
Har alltid funderat på det här med bortamålsregeln i slutspelet. Tycker att det är skit och borde avskaffas. Vad tycker folk?
Barcelona NoGo™
2013-11-24 23:50
Lägg till Zaragozas fans till den skaran.
Barcelona Canaletes
2013-11-24 23:48
Spanska fans i sitt esse tyvärr. Bara några få undantag som jag kommer på så här snabbt är väl. Deportivo, Sporting...

Men lite sjukt att Betis ligger sist! Blev chockad när jag kollade på tabellen idag.
Barcelona ElTriplete
2013-11-24 23:13
Tråkiga bilder från Sevilla derbyt. Betis fansen buade ut sin egna spelare och gjorde apljud med mera.. Fan vad tråkigt. Fattar inte dessa idioter.
Barcelona the cameroonians
2013-11-24 23:00
jahapp - ska man orka se fotbollskanalen Europa eller är det lika bra att gå och lägga sig nu. Finns väl ingen där som har något vettigt att säga!?!
Barcelona Neymessi
2013-11-24 22:03
Messi + ett fan :)
still a better lovestory than twilight
Barcelona Shanghai
2013-11-24 21:51
@barcastuff: Cartoon: "I made some great saves and kept a clean sheet, if they reopen Ballon d'Or vote again, I might win" [sport] Klockrent ju!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-11-24 21:22
Kollar på partaj nu och de gjorde precis en sketch där de sa att Ronaldo är en hal person som filmar :D Spot on!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-24 21:16
Jag vet att Verthongen normalt sett är grym. Poängen var egentligen att bartra får en att sluta gräma sig över uteblivna backköp överlag.
Barcelona DM1982
2013-11-24 20:58
Tog två minuter, sedan gjorde Sevilla mål. Blir nog inte så spännande den här matchen.
Barcelona the cameroonians
2013-11-24 20:51
Sevilladerby nu, man får hoppas på en lika intensiv match som vanligt.

Söndagsunderhållning när den är som bäst för en neutral supporter!

Tror Pepe Mel kommer implodera i sin kavaj ikväll...
Ronaldinho the original
2013-11-24 20:50
Du vet att han spelade som vänsterback idag? Annars så är han PL bästa mittback efter Vincent
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-24 20:44
Ser reprisen mellan city-Tottenham...idag gör det inte lika ont att vi ignorerade möjligheten att köpa Verthongen. Dels för att han var direkt usel idag, men mest för att vi har Bartra! :)
Annons: