/spanien/barcelona/forum/6028.aspx/spanien/barcelona/forum/6028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Força Barça
2013-11-26 21:35
Bara jag som tror på en vändning?
Barcelona Blaugrana91
2013-11-26 21:35
Zamboza

Sanchez är tyvärr kvar i Barcelona...
Barcelona Zamboza
2013-11-26 21:34
Ingen vidare insats. Vår högerkant suger hårt. Pedro kass som vanligt. Puyol märker man på att han inte är bekväm. Masken orsakar onödiga frisparkar blandat med felpass som vid 2-0 målet. Bartra hade rensat i det läget. Jag tycker synd om Fabregas. Antingen tror Tata att Fabregas kan spela som falsk nia eller så sätter han honom där enbart så att han slipper peta honom, Xavi eller Iniesta. In med Sanchez så vi har någon som kan riva isär deras backlinje. Idag skulle tom Dongou, Adama eller Sergi Roberto göra det bättre än vissa andra som startar.
Äkta Cule
2013-11-26 21:34
@Baronen:

Oscar Wendts framträdande mot Ungern var betydligt sämre, men annars så håller jag med dig i din kritik...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-11-26 21:33
@Leo y Cesc:

Tycker att Song har varit bäst ... Varför just han??

När du kan byta ut. Xavi, Masken, Pique, Puyol, Pedro, Iniesta, och Fabregas.
Barcelona Baronen
2013-11-26 21:32
Mascheranos första halvlek var det värsta, sämsta jävla helvete jag sett en spelare prestera i professionell fotboll. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Vi är utspelade. Fullt rättvist med 0-2. Nästan lika jävligt var det i lördags, bara det att vi vann.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
@ElRaval: Jag kommer ihåg i våras! Då sa man likadant som du gör nu..."Detta är ändå lite positivt eftersom det blir en tankeställare osv"...Sen hände inte ett skit och det dåliga spelet fortsatte och fortsatte!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
Om vi nu bortser från att vi spelar allt annat än drömfotboll i första halvlek så kan man inte bortse från att Ajax spelar oerhört bra. Har nog inte sett något lag spela såpass offensivt mot oss den här säsongen. Det ska de ha cred för! Förmodligen den bästa fotbollen vi har fått ställa oss emot den här säsongen.

Även om jag själv tror på minst ett kryss i andra halvlek så är det bättre att förlora idag än på söndag eller längre fram. En förlust kommer förr eller senare att inträffa och idag är det lättare att ta en förlust.
Aléx
Inga ursäkter att halva laget är skadade, inga ursäkter att Barca är redan vidare mm. Det är pinsamt, skämmigt och skamligt att spela på det sättet! Fattar dom inte att det är ingen träningsmatch, det är cl för helvete. Tata, jag älskar dig men du har våldtagit Barcas fina tiki taka...Visst du har vunnit matcher med ditt system...vi har inget med cl att göra. Vi ska inte värva ett skit, vi har världsstjärnor på varje position.
Barcelona Andreas-
2013-11-26 21:31
Vinner vi inte CL vill jag inte ens ha ligatiteln. Bedrövligt.
Barcelona Shanghai
Jag fattar inte varför Bartra inte får spela. Han har varit den absolut bästa mittbacken hittills och trots det blir han bänkad.
Barcelona NoGo™
Barcelona have never won a CL match in which they were 2-0 down #fcblive Record in previous 18 times: 0W - 2D - 16L [via #infostradalive]

Yeeyy...
Barcelona Blaugrana91
ElRaval

Håller med, löjligt när man snackar om att hela laget ska bytas ut.
Det är lika pinsamt som lagets spel ikväll.

Däremot står jag fast vid att bland annat Pedro inte har något i klubben att göra, men det baserar jag inte på den här matchen.

I övrigt så hjälper det knappast att värva en ny startelva och det borde folk här fatta.

I den här matchen är den katastrofala inställningen som ligger bakom allt.

Dra av hela lagets löner i en månad för att visa att man inte kan ha en sån inställning i en klubb som denna.
Barcelona Rambla~
Andreas- Du ger verkligen avsaknaden av intelligens ett eget ansikte. :P
Äkta Cule
2013-11-26 21:30
Atletico Madrid förtjänar att vinna La Liga om vi fortsätter att skapa ett sådant spel även i ligaspelet....
Barcelona Barca-nist
hemskt dåligt spel av barca grymt bra insats av Ajax. så trögt det går.

kan vi lägga ner med alla dessa " hahahahah "och pinsamma kommentarer
oavsett resultat ?
Barcelona NoGo™
Överlägset den sämst halvleken denna säsong! Helt utspelat tyvärr. Den här trenden med mindre bollinnehav gör mig orolig. Vi tappar helt kontrollen över matchen.
Barcelona DM1982
Ser riktigt risigt ut men å andra sidan så lär Barcelona knappast vinna CL hur som helst. Ligan är det som gäller den här säsongen, Bayern vinner.
Barcelona Leo y Cesc
Detta måste va den sämsta halvlek jag någonsin sett !!! Song måste ut fortare än kvickt och in med Busquets, sedan in med Bartra och ut med daggmasken !!!
Ronaldinho the original
2013-11-26 21:29
Skyll inte på Xavis frispark!! Den var inte så dålig
Barcelona Acrobat
Det är dags att rensa i truppen. Pique, Mascherano, Puyol och Pedro måste kliva åt sidan. Dom håller inte måttet... inte ens nästan! Fan vad dåligt det ser ut! Inget anfallsspel värt namnet ens en gång... och så fruktansvärt nonchalant i defensiven! Pinsamt! Vafan är det här?!?
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
Det här var sämre än när vi var som sämst i våras. Jag är så jääävla arg och förbannad så jag känner för att kasta ut tv'n från balkongen just nu. Detta är pinsamt!!!!! Barca kommer bli sågade nått så fruktansvärt i media efter detta!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Inte bara för denna kvällen men sälj mascherano medan benitez fortfarande är köpbenägen. Och ta in en riktig mittback att bilda framtidens mittbackspar med BARTRA.
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
Minst två byten i paus nu Tata! Så att gubbarna vaknar.
Ronaldinho the original
Är det inte nu när Messi är borta Neymar ska göra mål? I landslaget så har han avslut 90 men bär vi kommer till Barca så kan han knappt göra mål ensam med målvakten
Barcelona jawwa
2013-11-26 21:28
Att pique o masken utgör ett mittbackspar i barca visar att vi inte längre vill vara ett storlag. Xavi och iniesta är helt slut i mina ögon otroligt värdelösa. Detta visar väl bara att vi inte är något utan messi
Jhäger
Ingen bra halvlek.. det är vi väl alla eniga om. Men att snacka om avgå hit och dit är banne mig mer pinsamt att se än spelet själv.
Barcelona Andresito
@Jonas - tots units fem força:

Hahaha
BARCA-més que un club
Xavi med sina frisparkar herregud gå i pension istället för fan hopplös han är .!!!
Barcelona Jonas - tots units fem força
Masken är Ajax bästa passningsspelare hittills.
Annons: