/spanien/barcelona/forum/6015.aspx/spanien/barcelona/forum/6015.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2014-01-09 00:49
@ Blaugrana91

Kanske :P

@ Barca King - Messi & Neymar run the show

Här har du en bild också :P
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-09 00:48
Var inne på sportbladet. Det händer inte ofta men idag kände jag för det. Hittade den här kommentaren och champagnen sprutade ur munnen på mig. "Såg inte matchen, men Messi's 1a mål är ju bara ett typiskt jävla Messi mål! Nån annan går in med bollen i straffområdet, tappar den, och så dimper den ner framför Messi's fötter som har öppet mål. Han gjorde väl 70% av sina 91mål precis så. Världens bästa SPELARE är Ronaldo. Världens bästa på att stå rätt är Messi!" Hahahahaha! Absolut det roligaste jag läst på säkert ett år.
Barcelona NoGo™
2014-01-09 00:48
Messi: "I've missed a lot of games, now I want to help the team. I owe myself to this club. National team comes only after that." #fcblive
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-09 00:45
Super modellen Bar Refaeli var på plats i Camp Nou!

Tw Bar Refaeli (fashion model): "When in Barcelona... #BAR #CA One word. Messi.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-09 00:45
@Messidinho_10:

Bror var har du varit? Du måste skriva på forumet oftare!
Barcelona Blaugrana91
2014-01-09 00:44
H.Alavi - Magico!

Skönt att höra! Kanske patetiska klubbar som PSG som plötsligt tror att dem är en storklubb som kan värva vem som helst fattar visten, likaså med City....

NoGo™

Undra om det sista är en liten pik till CR, som inte brukar vara på galan annars? ;)

Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-09 00:44
Messi: "My plan is to retire at Barça. As long as the people want it, I'll be here. I would like to play my whole career at Barça." #fcblive

Messi stanna för alltid3
Barcelona L!VOZ
2014-01-09 00:42
Jag vill ha en cykel med hans autograf på
Barcelona Zamboza
2014-01-09 00:41
@H.Alavi - Magico!:

Haha skönt svar av Tata. Ska bli spännande och se barca överklaga avstängningar på barca spelare så dessa korrumperade slödder avslöjar sig själva.

Angående matchen på lördag känns det riktigt svårt att veta vilka som startar. Neymar, Alexis, Pedro och nu Iniesta också har varit i bra form. Jag trodde inte Messi skulle starta på lördag men nu vette fan med tanke på att Neymar inte spelat på nästan en månad och dessutom haft magproblem. Jag ser gärna Pedro-Messi-Alexis starta med Iniesta och Cesc på mittfältet. En Cesc som med sitt raka spel öppnar upp Athletico mot löpande Alexis, Pedro och Messi.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-09 00:40
@RayHudson: Messi...the Mozart of our game. The rest? Banjo players.

Vår alldeles egna Ray Hudson!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-09 00:39
Messi: "My plan is to retire at Barça. As long as the people want it, I'll be here. I would like to play my whole career at Barça." #fcblive
Barcelona NoGo™
2014-01-09 00:37
Messi: "I don't know if I'll win the Ballon d'Or, but it's always an honour to be at the gala." #fcblive

Barcelona Rambla~
2014-01-09 00:35
Ja det kunde man ju räkna ut att Juanfran skulle benådas av kommiten. Det är väl för fan lika bra att de tar bort bestraffning med avstängning helt och hållet. De gäller ju aldrig. Jävla skämtförbund.
Barcelona NoGo™
2014-01-09 00:35
@LeoMessi:

beINSport.
2014-01-09 00:34
Messi: "Being out for two months was really hard because the hunger to play never went away." #fcblive
Barcelona Vampíro
Messi bör starta matchen utanför elvan på lördag, Fàbregas kommer spela på topp frågan är dock om Neymar blir spelklar eller ej. Annars lär vi se samma trio där uppe, det gäller för Alexis och Pedro att leverera i den här svåra matchen. Dags att göra ett statement!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo!EtsUnic!SosGrande!
Åh vad jag har saknat den där känslan när Messi kommer ner och hämtar bollen och man tänker för sig själv. Okej vad ska han hitta på den här gången? Kommer han att slå sin typiska Messipassning perfekt i steget på en av yttrarna, kommer han försöka vägga sig fram med en av mittfältarna eller kommer han helt enkelt ta fart och passera motståndare efter motståndare? Det är just den känslan som gör att jag älskar Messi och tycker att han är utan konkurrens världens bästa fotbollsspelare.

Bona nit culés!
Barcelona Rambla~
2014-01-09 00:33
el Profete

Ja du, det är något jag har hävdat länge. Atletico blir så här bra nästan enbart för att de tillåts spela över gränsen i många matcher. Det först då de kan störa och även besegra Barca och Real Madrid. Talangmässigt är de en bra bit efter. De hävdar sig med sitt tuffa spel och stabila försvarsspel.
2014-01-09 00:32
Martino: "Yellow Juanfran revoked, can play on Saturday? I start to understand how the revoking system works, same happened with Ramos."
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 00:31
vet någon om ray kommenterade idag? :) Vad heter kanalen han kommenterar på?
2014-01-09 00:29
Messi: "I played without pain. I'm very happy. I felt great at training and bit by bit I'm getting better." #fcblvie
Barcelona el Profete
2014-01-09 00:29
Rambla

Håller med dig gällande att man bör vara försiktig med Messi. Det är välkänt att Simeones upplaga av Atletico kommer att spela precis på gränsen i varje duell, i våra tidigare möten så har vissa (läs Godin) t.o.m. gått för att skada Messi. Så i min värld bör han till en början starta på bänken. Vi vill inte ha några fler relapse.

Skönt citat som rundar av kvällen: "Messi is the only player who could come off the bench, play 30 minutes and still be man of the match."
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 00:25
Tito såg verkligen sjuk ut:( Det är cellgiftsbehandlingen, det tar på kroppen och man förlorar mycket vikt. Abidal såg ju också ut så där typ, hoppas för att Tito tillfrisknar snart
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zick9
Vadå tap-in? Han får ju bollen typ 35m från mål och är omringad av flera försvarare.
Barcelona Rambla~
KK

Haha, åh fan. Det har jag missat, har iofs inte haft tid att ägna mig åt forumläsande tidigare idag. :)
Barcelona Rambla~
2014-01-09 00:24
När Messi byttes in i kväll så ansåg jag efter ett par minuter att han inte skulle starta till helgen. Jag tyckte man såg att han hade en del kvar när det gäller touch och bollkontroll. Efter den vassa frisparken och sista målet och en del andra situationer så vet jag inte längre. Jävlar vad han steppade upp mot slutet. :D

Kanske ska man trots allt ta det lite lugnt med honom inledningsvis? En reaktion brukar alltid komma efter så lång frånvaro.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-09 00:22
Rambla: Väldigt kul att du skriver det. Skrev exakt samma sak för några timmar sedan. Då påpekade jag just åldern och snabbheten xD
BARCA-més que un club
2014-01-09 00:21
Nån som har någon länk på highlights med @RayHudson från dagens match.
Barcelona Rambla~
2014-01-09 00:19
En av dagens bästa nyheter. Xabi Alonso förlänger med Real Madrid. Han blir ju knappast bättre framöver och framför allt inte snabbare. :D
Barcelona ardan
2014-01-09 00:19
Ray Hudson @RayHudson Messi...the Mozart of our game. The rest? Banjo players.
Annons: