/spanien/barcelona/forum/6010.aspx/spanien/barcelona/forum/6010.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-09 22:02
Någon har KANSKE postat detta men det är SEVÄRT. Otroligt rolig lek på uppvärmningen igår xD

Dessutom måste jag hylla Alex Song för den briljanta och precisa passning han gav Messi till det andra målet. Ett väldigt fint och beslutsamt nummer av Song.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-09 22:02
westinho

Litet missförstånd... menar att de hellre låter ett oljeland (som förövrigt är en stor fet diktatur) ha VM, där det inte ens går att spela på sommaren, än att låta ett annat land, som är kapabla att få det att funka ur både miljö och ekonomi perspektivet, få vara värdar. De måste väl finnas ett krav att värdlandet måste kunna ha mästerskapet under sommaren?
Aléx
2014-01-09 22:01
Är det bara jag som tycker synd om Benzema? Från Lyons kung till medelmåtta i Real.M, han är 26 år men spelar som en 35 årig!
Väldigt många spelare har dominerat i sina gamla lag men i Real.M har dom förvandlats till gubbar, medelmåttor.
Bale kommer att gå i samma spår som Benzema.
Barcelona ElRaval
2014-01-09 21:58
Ytterst nära att Ronaldo gjorde ännu ett tap-in mål
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-09 21:55
@Capitan \(^.^)/:
Och de kan inte sätta VM på sommaren heller pga värmen. Förstår inte hur de tänker där, pengakåta idioter.
2014-01-09 21:54
Tebas (Liga president): "2022 World Cup in Winter shouldn't be a drama. All big leagues should make an effort to make it work." [via efe]

Fkn driver dom? VM i vinter??? Sakerna de gör för pengarna... detta kommer att förstöra allt, man kan bara inte sätta VM mitt i en pågående säsong.
Barcelona Neymessi
2014-01-09 21:53
Hahah herregud,det var INTE en filmning av Jese. Spanska domarkåren är usel på alla plan.Nivån måste höjas annars kommer La ligas status aldrig bli bättre.
Barcelona FCB_Messi
2014-01-09 21:53
Hur kunde ens domaren blåsa straff där ? Ser han inte vilket håll bollen går åt ?!?!? Där märker man direkt hur köpt han är .
Postat via SvenskaFans-appen
Aléx
2014-01-09 21:52
Vidic är 32 år, kanske om han kommer gratis men att betala för honom...nej! Köp heller Chigirinsky =)
Barcelona Júnior.
2014-01-09 21:47
De nya ryktena kring Vidic är förmodligen endast vilda spekulationer. Tror inte att vi egentligen är intresserade av honom. Då Vidics kontrakt går ut i sommar samtidigt som vi söker en mittback så kopplar media honom till oss i brist på annat.
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 21:45
Benzema var väl inte offside? Pepe möjligen men han kanske inte påverkade allt för mycket. Aja det märks att huvuddomaren är riktigt kass.
Ronaldinho the original
2014-01-09 21:44
Offside mål? Linjedomaren
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 21:43
Hahah man kan fan inte varna osasunaspelaren för det där! Det var knappt frispark än mindre än ett gult kort.
Aléx
2014-01-09 21:42
Perfekt brytning av målvakt men domaren utan att veta 100% pekar mot straffpunkten...för domarna vet 1-2 obligatoriska straff som äckellaget får varje match. Linjedomaren var vaken denna gång =) Benzema offside-mål...IGEN! Herregud
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 21:42
Visserligen ska inte Jese ha en straffspark där men domaren kan inte varna honom då det definitivt inte var en filmning.
Ronaldinho the original
2014-01-09 21:41
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Luugnt :) Någon som vet mer om Vidic till Barca? Hoppas det inte stämmer. Vi har redan en bra, skadebenägen, ledare som mittback. Vi behöver inte en till.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-09 21:40
Hahahaha Domaren ville ge bort en straff till Real. Men linjedomaren räddar honom haha så pinsamt...
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 21:39
Om pedro presterar så som han gör nu så ser jag ingen anledning till att värva reus och sälja pedro. Han har presterar mycket sämre än så här och då har det inte varit snack om saken. Jag tycker att alla våra anfallare faktiskt får mycket speltid. Om någon klagar så får dom gå för vi kan inte bänka den ene för den andre konstant.
2014-01-09 21:37
@Ronaldinho the original:

Just det! Ronaldinho "fotbollsguden"... haha ber om ursäkt att jag blanda ihop er, namnen var så lika :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2014-01-09 21:29
Ronaldinho har nu förlängt med Atl. Mineiro, det blir inte turkiska ligan trots allt för vår legend.
Ronaldinho the original
2014-01-09 21:29
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Nej, tror han hette nåt med "Ronaldinho Gud" .
Barcelona the cameroonians
2014-01-09 21:28
21.30: Real Madrid - Osasuna

Penismätartävlingen går vidare.
Undrar hur många minuter det tar innan någon kallar Ronaldo för Christina eller liknande.

Dags att logga ut. Bona nit culés (och troll)
Barcelona Barcelonistas
2014-01-09 21:26
Pele och Maradona håller jag personligen inte så högt. Jag är ganska säker på att dessa spelare inte presterade så här kraftigt som Messi vecka in och vecka ut. Maradonas liga guld med Napoli väger tungt, men ja tror nog Napoli med en Messi idag i laget hade vunnit ligan också. Där har dom garanterat en spelare som kommer göra 40-50 mål bara i liga spelet.
Barcelona Dinho the artist
2014-01-09 21:24
Capitan
Var en annan med ronaldinho i sitt namn. Reagerade också.
2014-01-09 21:19
Ronaldinho the original

Inte för att detta har med något att göra... men blev inte du spärrad efter att ha trollat på vårt forum i typ ett halvår? Eller blandar jag ihop dig med någon annan?(ber isåfall om ursäkt)
Barcelona Blaugrana91
2014-01-09 21:18
FCBlaugrana Vill helst inte att Pedro lämnar och tror inte heller det kommer ske, men OM så vill jag att vi värvar Kun Aguero och ingen annan. Dessutom tror jag knappast Dortmund säljer både Lewandowski och Reus.
Ronaldinho the original
2014-01-09 21:11
enkos (Barcelona) 2014-01-09 19:17 " Messi å andra sidan vann CL titel 3 gånger trots att han bara är 26 år.. och fler kommer det bli.. det har varken Pele eller Maradona vunnit och alla vet hur stort CL är,, " HAHAHAHAHA Pele har inte vunnit CL?Hur ska en spelare som aldrig har spelat i Europa vinna CL, snälla förklara? Maradona gjorde större grejer än att vinna CL. Han tog Napoli till deras första och andra liga guld i Serie À.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-09 20:59
Just in: Pedro could leave Barça at the end of the season if Barcelona strikes a deal with BVB to sign Marco Reus.
Ronaldinho the original
2014-01-09 20:49
La Messias (Barcelona) Menar inlägget som du skrev runt klockan 18
Barcelona Neymessi
2014-01-09 20:49
Messi är överlägsen när det kommer till det mest, men jag skulle inte säga att frisparkar står under den rubriken. Han är grym där också, absolut, men inte bättre än CR7.
Annons: