/spanien/barcelona/forum/6004.aspx/spanien/barcelona/forum/6004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
3/29/2014 22:14
Det är ändå rätt illa hur dåligt försvar rayo har:/ Ingen håller koll på motståndarens löpningar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona B-Guden
3/29/2014 22:14
Om Rayo vågar satsa lite mer offensivt kommer odm hänga några kassar, skillnaden på Reals och vårt försvar är, vi har sämre spelar, gör fler misstag per spelare, Real försvarar inte som ett lag, framför allt är det Bale och Ronaldo som fuskar i deffensiven

det är väl också det som gjort att dom kallar vårt försvar för sämst, medans dom släppt in mer mål än oss. Det är inte lika tydliga misstag från dom eftersom det är laget som fuskar medans vi har spelare som är dåliga.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
3/29/2014 22:11
OOOOOooh SHiiit!

Hur kunde vi missa såna läge???

Den där Neymar luktar som Robinho.. (Min åsikt, ni får ha er))
Jeffson
3/29/2014 22:09
Att kalla Atletico för Patetico nu känns lite två år för sent va? På vilket sätt ör dom patetiska nu? De har en lönebudget långt under våran. De har en övergångsbudget långt under våran. De brukar bli tvugna att sälja av sina bästa spelare och de har en trupp som spelare för spelare ör sämre än vår trupp. Ändå har de en poäng mer än oss och tre fler än Real. Hur är det patetiskt? Och sedan jämföra en sval David Villa över 30 med Neymar 21. Ja det är iofs upp till var och en om man vill sörja det bytet men isåfall lider jag lite med dig. Jag gillar Villa men han var fan inte bra den sista tiden. Det har inte Neymar heller varit men Neymar är framtiden och kommer bara bli böttre och bättre, något som man knappast kan säga om Villa. Men visst, jävla skitledning som sålde bytte ut Villa mot Neymar. Edit: skriver som en kratta men orkar inte ändra alla stavfel. Jävla ipad!
Barcelona KarmaIsAKaranka
3/29/2014 22:00
Solo robar! Solo robar! Solo robar! ;)
Barcelona Andresito
3/29/2014 21:58
@Cule4ever!:

Hade inte vi köpt Neymar så hade Real gjort det. Simple as that. Samtidigt så har inte Villa tillfört speciellt mycket till Atlético, hans kurva har gått neråt sedan länge
3/29/2014 21:57
Matchen mellan Espanyol -FC Barcelona är upp nu.

Till er som missade matchen.. (Jag missade den också)..
Barcelona DM1982
3/29/2014 21:51
Om jag inte har sett fel så har Atletico oss på tisdag, Villarreal till helgen och sedan Barcelona igen. Tufft för dem.

Vi har Betis hemma i ligan, överkomligt om man säger så.
Barcelona Blaugrana91
3/29/2014 21:49
Starkt av Atletico att vinna borta mot Bilbao!

Men som sagt dem är helt slutkörda nu, vilket gynnar oss.

Både vi och Atletico drar ifrån Real och pressen är nu på dem. Tappar dem mot Rayo? Tveksamt va?;)
Cule4ever!
3/29/2014 21:48
Cule4ever!
3/29/2014 21:48
Att vi köpte Neymar som hade ett år kvar på sitt kontrakt och dumpa Villa till en guldkandidat är kanske den dummaste beslutet av vår patetiska ledning...
Barcelona Blaugrana91
3/29/2014 21:45
Costa äcklig spelare
Barcelona done
3/29/2014 21:44
Diego Costa kör en peek-abo ala Busquets/Drogba.
Barcelona AndreD
3/29/2014 21:40
Hahhaha Atletico har friläge, domaren dömmer frispark för Atletico i situationen innan och ber sedan om ursäkt till varje Atleticospelare
Cule4ever!
Måste säga att det var rätt drygt av domaren att blåsa av när det var 1vs1 situation mellan Atletico-spelare och målvakten för Bilbao.
Barcelona Andresito
ElTriplete

Farligt att vara så ironisk på SF, trodde du var dum på riktigt först, haha

Sjukt att Atletico lyckas vinna på San Mamés
Cule4ever!
3/29/2014 21:39
@ElTriplete:

Redan under förra säsongen så hade Atletico något på gång då de trots allt låg 2:a innan de tappade lite på slutet och som Atletico byggt vidare på.

Dom är Spaniens motsvarighet till Borussia Dortmund
Barcelona ElTriplete
3/29/2014 21:36
Bilbao blåsta på straff! HUR FAN KAN DET SKE? VARFÖR ÄR HELA VÄRLDEN EMOT BILBAO? Atletico är ett patetiskt lag som köpt hela domarkåren och är bästisar med UEFA (trots att det inte är en UEFA-turnering just nu). UEFAtletico! Pinsamt.
Cule4ever!
3/29/2014 21:34
Snygg räddning av Courtois måste jag säga............
Barcelona Blaugrana91
3/29/2014 21:29
Atletico tar ut sig totalt idag, kommer vara helt slutkörda på tisdag, jag tror faktiskt vi vinner ganska komfortabelt hemma, däremot blir det svårt borta.
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
3/29/2014 21:25
Om La Liga förlorar simione till en av de nyfunna oljeklubbarna blir det en stor avbräck för la liga. Helt klart är det mycket mer nerver och spänning i ligan med en tredje utmanare som Atletico. De kan slå real och Barca lika mycket som vi kan slå dem. Hade inte gråtit floder om Atlético vinner La Liga och förhoppningsvis väljer Simeone att stanna i Atlético några år till. En tränare som hade passat Atlético utmärkt är Martinez i Everton om Simeone lämnar. Talar endast utifrån ligans bästa, självklart väljer jag att Barca ska vinna ligan alla dagar i veckan.
Barcelona AndreD
3/29/2014 21:23
@zick9:

Hahaha det borde finnas en sån med deras domarhjälp från 11/12. Hela sidan hade överbelastats
Barcelona zick9
3/29/2014 21:21
UEFALONA
3/29/2014 21:18
Jag missade matchen idag men när jag läste genom forumet såg det ut som att vi hade många chanser under första halvleken.

Jobbigt för de som passar fram chanserna när vi våra spelare sumpar chans efter chans.

Jag vill tillägga, lägg inte energi eller tid på vad våra rivaler tycker om domaren hjälpte oss eller ej. Säg de någonting, så bara svara Franco eller Perez. Jag njuter när det svider .. Det är såna vinster som idag som ger titlar. Lite synd att Iniesta måste bytas in för att vi ska kännas farliga dock..

Kom igen Bilbao!! Kan ni rubba Barca och R.Madrid så kan ni rubba det här laget med..
Barcelona ElTriplete
3/29/2014 21:13
All respekt till Atletico, vilket jävla lag Simeone lyckats bygga.. De har inte samma budget eller status som oss och Real men krigar ändå om ligatiteln.. Jobbigt att vi fick just dem i CL. Atletico och Bayern var ju marddrömslottningarna.
Barcelona >The Reporter<
3/29/2014 21:12
The boss says that a new devil is arriving. Is he well known? They say, its David Moyes
Barcelona jawwa
3/29/2014 21:11
Det kommer bli en stentuff match i CL, det är u något som e helt säkert
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
Atlético har min respekt. Vilket monster lag simeone har byggt. Att slå ut de i CL blir nog det svåraste vi kommer den här säsongen.
Barcelona AndreD
Sjukt starkt att vända borta mot Bilbao
Cule4ever!
3/29/2014 21:10
Fitta, 2-1 till Patetico
Annons: