/spanien/barcelona/forum/6003.aspx/spanien/barcelona/forum/6003.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
2013-12-01 21:50
@Bästelona:
För det första är det inga diskussioner som sker här inte, inte under matchens gång. Läs kommentarerna själv. Det gnälls over varenda liten situation och det skrivs saker som är ogenomtänkta. Nivån dras ner oerhört mycket. Vem vill komma in här och läsa massa klagomål över olika matchsituationer? Ca 250 klagomål skrivs under varje match, det är inget man varken vill läsa eller bläddra sig igenom längre fram i tiden. Det finns forum som kör på det sättet och det fungerar utmärkt! Edit: Men det är bara min åsikt.
BARCA-més que un club
Vi ska slarav rulla boll i 90 min och spela Hawaii fotboll , istället för att spela snabbt rakare spel kontra så fort vi får bollen , men nej det ska stanna upp vända spela hem som vanligt. Hade det varit Real hade det stått 3-4--0 till dom, dom sätter sina chanser , där vi sabbar alltid tyvär.!!! uselt dåligt
Barcelona Himne del Barcelona
Bättre koncentration än mot Ajax (vilket i och för sig inte är så svårt). Det som saknas för Barcelona är en "matchöppnare" som brukar heta Lionel Messi och som jag trodde skulle heta Neymar ikväll. Men han har inte riktigt klarat av att axla det ansvaret (ingen enkelt uppgift såklart mot ett svårspelat Athletic). Hoppas verkligen han kan höja sig i andra, för det kommer Barcelona att behöva om de ska vinna matchen.
Barcelona Rambla~
2013-12-01 21:49
Arobat Du har tydligen totalt missat att Athletic har en väldigt intensiv press. Visa mig ett annat lag som får en sådan våldsam press emot sig? Gör gärna det tack. Om du då utgår från matchen i tisdags mot Ajax, så måste väl även du klara av att se att Barca i kväll klarar av den tokpressen bra mycket bättre än då? De klarar av att ha ett snabbt passningspel, de har skapat flera bra chanser och haft embryon till ännu fler. Du kan dock inte kräva att de ska klara av att spela ut Athletic under 45m när de pressar så bra som de gör. Matchen är intensiv och bra spel går i vågor. Du kan inte hålla den kvaliten precis hela tiden. Speciellt inte om man tänker efter hur många ordinarie spelare som är skadade och saknas i Barca. Jag tycker att du flera andra har lite för stora krav med tanke på hur förutsättningarna ser ut.
Barcelona Rey del Blaugrana de Barcelona
2013-12-01 21:48
FC Barcelonas spelare tror att de spelar in en repris på bortamatchen mot Ajax Amsterdam.
Barcelona Blaugrana91
2013-12-01 21:48
"Suck" i början av säsongen så blev jag glad av att se laget spela, längtade till varje match för att se det underhållande spel som man bjöd på, för att inte nämna det Neymar bjöd på. Nu blir jag bara frustrerad och på dåligt humör av att se laget spela. Trots det vägrar tränaren göra förändringar i elvan, trots att varenda människa ser att det inte funkar.
Peshmerge - AS9
2013-12-01 21:46
När man kollar PSG och firma Ibra-Cavani vill man inte ens kolla våra stackars vilsna spelare. Barca lever på en spelare och det är Messi. Alltså herregud va Barca är beroende av Messi. Heeeeeeeelt Sjukt! -.-
xaviiniesta
Nu ska jag inte kolla på vår Forum mer på ett tag, vi skämmer ut oss , vi beter oss som små barn, andra supportrar kommer in o läser vad vi skrivit och de ända dem ser är massa skit snack om våra spelare osv och sen har vi mage o klaga när någon snackar skit om våra spelare men när vi Göre så äre lugnt , vad fan har xavi gjort idag som har vart så dåligt? Alla klagar på honom o han ska vara en legend i vårt lag, kolla dem matcherna xavi inte spelar , vi har absolut ingen kontroll på mittfältet , Tata är efter bliven Tito är efterbliven som tar ut xavi o spelar med honom men ni är mycket smartare det är därför ni sitter hemma o snackar en massa ...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
Första halvlek, Fabregas lika vilsen som vanligt, Neymar har på sig sina dive on the floor skor, Sanchez vet inte vad han ska göra när han får bollen, och Pinto tror han är på Cirkus.

Detta är katastrofalt dåligt finns ingen tydlig ide i anfallsspelet.
BARCA-més que un club
Montoya och Macherano har inget att göra i Barca längre ut med skitet

fyfan va useeeeeeeeeeeelt
Barcelona Gabriel
2013-12-01 21:45
Spelet mot slutet var under all kritik men det är inget mot vad det här forumet är för tillfället. Skärp er!
Barcelona Blaugrana91
2013-12-01 21:45
Baronen

Håller med, märktes även under den PK han hade i veckan, man förstod att han inte känner sig bekväm där men spelar där tränaren vill ha honom.

Ser Tata inte det eller vad är det frågan om?
Barcelona Acrobat
2013-12-01 21:44
Rambla: Svara på min fråga! Vad tycker du är positivt med den här halvleken? Du säger ju att jag inte ska klaga när jag har fel... så säg mig... vad är det jag säger som är fel? Jag har så rätt man kan ha! Det är katastrofalt dåligt spel!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Xavi, han är inte till något nytta längre. När han ska ta en djupledslöpning så får han bollen direkt. Men vad ska en Xavi göra i anfallet :S, inget. Xavi i mittfältet då? Han är som Xbox 360, slutar aldrig snurra. Han vinner inga närkamper, nickdueller och han kan varken skjuta eller avsluta. Borde förpassas till bänken på livstid. Jag har tröttnat på honom, Cesc och Iniesta borde vara självklara på mittfältet.
Barcelona NoGo™
@Baronen

Bara att instämma!!
Barcelona Bästelona
'' Det här forumet måste verkligen stängas ner under matchtid... ''

Varför i hela helvete ska det de? Ett forum är till för att diskutera saker och få säga vad man tycker och tänker, hur fel eller rätt det är.
Barcelona Occi
2013-12-01 21:43
Avgå Tata, jag har sett mer än nog av detta äckligt tråkiga patetiska bajsfotboll. Vi spelar varken rakt eller tikitaka, vi spelar genomuselt match in - match ut. Vad i helvete gör dem på träningarna ens när de inte kan slå passningar utan att tappa balansen. Tar emot bollar som ett div 3-lag i Sverige.
Barcelona Baronen
Cesc SKA spela på mittfältet. Så enkelt är det. Fullständigt obegripligt.

Jag tycker det syns på honom, hur frustrerad han är och vill ta snabba frisparkar. Som om han vill visa för Xavi: Titta, så här gör man, tempo. Nu kör vi.

Cesc slår fantastiska långbollar.
Barcelona Blaugrana91
Dubbel
Barcelona Blaugrana91
Jag tycker vi började matchen ganska bra faktiskt, men mot slutet har det varit under all kritik...
Barcelona Rambla~
2013-12-01 21:42
Júnior - L'hora de Neymar Kan bara instämma i det. Makalöst vad det gnälls över varje situation.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-01 21:42
Neymars filmningar....
Ronaldinho the original
2013-12-01 21:41
Bra domare!! Ge Neymar gult kort, hatar filmare
Barcelona Júnior - L'hora de Neymar
Det här forumet måste verkligen stängas ner under matchtid...
Barcelona LeoMessi
Blaugrana91 (Barcelona) Fabregas löper ju inte i djupled, sanchez och Neymar kan löpa hur mycket som helst men till ingen nytta då det inte finns någon dom kan spela med. Tata får ta på sig det här, ska Fabregas behöva riva sitt eget kontrakt för att slippa spela anfallare?
Barcelona Canaletes
Det är skrämmande dåligt. Herregud.
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
2013-12-01 21:40
Neymar är pinsam!
Ronaldinho the original
2013-12-01 21:40
Bra domare!! Ge Neymar gult kort, hatar filmare
Barcelona Blaugrana91
2013-12-01 21:39
LeoMessi

Exakt, jag ifrågasatte redan innan matchen att spela med Cesc som anfallare, har Tata möjligtvis sett det vi alla ser NU DÅ??
Barcelona AndreD
2013-12-01 21:38
Hoppas Tito 2.0 lär sig att spela Neymar i mitten och Cesc på mittfältet nån jävla gång snart
Annons: