/spanien/barcelona/forum/5995.aspx/spanien/barcelona/forum/5995.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-12-01 20:06
Det är så jävla tröttsamt att vi gång på gång ska använda oss av det sämsta mittbackskombinationen...: vad har Mascherani gjort för att gå före bartra? Bartra har varit bäst hittills, så jävla tröttsamt det här. Anfallet kommer att bli statiskt nu när cesc får spela där, det i sin tur kommer neutralisera Neymar och sanchez
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Amo0227
Ni kan sitta och kalla Tata dum i huvudet men va fan Bartra kommer aldrig bli den toppback man behöver! Det såg Tito tydligen och nu Tata!! Sen att pique och masken helt värdelösa men det är en annan femma men valpen Bartra nej tack!
Barcelona AndreD
Börjar likna Tito mer och mer detta..........
Ronaldinho the original
Tata må vara en Bra tränare men gubben kan verkligen inte ta ut en bra elva
Ronaldinho the original
2013-12-01 20:03
Visst athletic har inte förlorat hemmaplan den här säsongen men glöm inte också att vi inte har vunnit bortaplan mot Athletic på mer än 3(!) år. Plus att vi har flera stora nyckelspelare borta så hoppas jag att det inte blir "kaoos" här inne om vi inte vinner idag.
Barcelona Andresito
2013-12-01 20:03
Alltså förfan!!! Allra sista chansen för Mascherano ikväll hoppas jag, blir det förlust ikväll så ska han jävlar inte spela fler viktiga matcher
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-01 20:02
Hahah sanslöst, förstår om bartra lämnar. Vår bästa back för fasen
Barcelona jawwa
2013-12-01 20:00
Martino ..... ahhhh va less man blir. En hel värld ser något dem uppenbarligen inte ser. Har masken någon superklasul i kontraktet som säger att han måste lira varje match. Skjut mig
Barcelona Neymar N11
Exakt den här startelva jag förväntade mig.
Barcelona Blaugrana91
Hur kan man fortsätta spela med i princip samma elva som var katastrofala för några dagar sen??

Hur kan man lämna Bartra som varit säkerheten själv utanför elvan, medans Mascherano som varit en katastrof får starta....

Vidare hur kan man låta Cesc återigen spela i anfallet när vi tidigare sett att spelet där fram låser sig då...

Allt detta har vi andra sett men tydligen inte Tata...

Aja jag hoppas jag blir motbevisad...
Barcelona AndreD
Känns som Pique och Mascherano kan göra 20 självmål var och ändå starta
Barcelona NoGo™
2013-12-01 19:59
Pique Mascherano, lol det är kört haha. Cesc som falsk nia också.... pgfff
Barcelona AndreD
2013-12-01 19:58
HAHAHAAH FÖR HELVETE LÄR ALDRIG DEN GUBBEN SIG
Barcelona Blaugrana91
2013-12-01 19:57
Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Pique Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Alexis Cesc Neymar #fcblive

Jaha tidningarnas elva stämde....

Typiskt, att man aldrig lär sig!
Barcelona DM1982
2013-12-01 19:57
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Pique Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Alexis Cesc Neymar #fcblive
Barcelona L10
2013-12-01 19:55
Om matchen idag. Vi är i "dålig" form efter förlusten mot Ajax medans Bilbao har spelat grymt bra på hemma plan! Och med Messi borta och våra bästa spelare så som Xavi, iniesta i dålig form så tror jag på förlust men jag hoppas att vi får med oss poäng!
Barcelona Leo y Cesc
2013-12-01 19:51
Fcbarcelona Vilken bild?
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-01 19:40
Klockren bild angående Balon d'Or
Ronaldinho the original
2013-12-01 19:30
CARLES PUYOL - 1899 (Barcelona) Okej tack!
Barcelona Rey del Blaugrana de Barcelona
2013-12-01 19:30
Faktum är att Lionel Messi begärt löneförhöjning till 21 miljoner i veckan. Samt att han begärt att Neymar säljs till Halmstads BK. Enligt samma säkra källa ""Aftonblade"" ska Lionel Messi och Zlatan Ibrahimovic gå i hop och köpa upp Chelsea och flytta klubben till Island. Samt enligt samma källa ska Elfsborg Anders Svensson i sammarbete med Skifs starta en Tacotillverkningsfabrik i Bromölla.

Detta enligt sanningshaltutprovningsanstalten ""Aftonblade.se""
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-12-01 19:29
Ronaldinho the original (Barcelona) Startelvan släpps exakt en timme innan matchen så alltså 20:00.
Ronaldinho the original
2013-12-01 19:27
När släpps startelvan? :)
Barcelona Canaletes
2013-12-01 19:15
@enkos:

Samtidigt som han knäppte upp en burk Pepsi framför näsan på Rosell :p
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-12-01 19:14
Pinto i mål. Backlinjen: Montoya - Pique - Bartra - Adriano. Mittfält: Fabregas - Sergio B - Iniesta. Anfall: Alexis - Neymar - Adama. Starta Martino så här då lovar jag er att vi kommer vinna idag. Men om Xavi och Mashe spelar så lär vi förlora. Sorry Xavi men du segar upp vårt spel. Hoppas bara Adama och Bartra får spela. Om Pedro startar så Kommer jag ta självmord :P. Min stora dröm är om klubben säljer Pedro.
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-01 19:08
Vilken helt otrolig arena. Så vacker. Nya San Mames! Barca ger oss en rundtur i omklädningsrummet osv. Värt en titta. Helt fantastisk.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-12-01 19:07
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Jag minns han när Barca mötte Celtic och han ensam vann mittfältet mot våran trio som inte riktigt vågade gå in fysiskt. Smart drag att dra till en klubb i en svårare liga för att forsätta utvecklas.
Barcelona Baronen
2013-12-01 18:55
Jag blir mer magsjuk än fyllesjuk om Cesc går på topp och Xavi spelar på mitten.
Cesc ska inte tryckas in där det finns plats. Cesc ska peta besserwissern.

Förlåt mig Xavi. Jag älskar dig. Men är en aning trött och realistisk.
Barcelona Blaugrana91
2013-12-01 18:53
påfågeln

Hellre Pique bredvid Bartra än Mascherano, Pique är en bättre mittback i grunden.

Pique blir dessutom säkrare när han får spela med en stabil mittback bredvid sig, det har vi sett med Puyol, men också dem gånger han spelat med Bartra.
Att Pique blivit sämre tror jag dels kan bero på det faktum att han inte fått ha någon stabil back med sig på ett tag.

Mascherano har stått för fina insatser stundtals i mittbacksrollen, men överlag så håller det inte.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-01 18:50
Ja, jag är måttligt trött på pique och mascherano tillsammans. Den sistnämnde börjar faktiskt bli alltmer överflödig i takt med att bartra tar för sig. Som jag tidigare sagt, tror det kan vara läge att sälja honom till Napoli i sommar
Barcelona AndreD
2013-12-01 18:46
Vet ärligt talat inte vad jag gör om det blir både Pique och Mascherano från start som mittbackar idag och Cesc som anfallare. Fyfan.............
Annons: