/spanien/barcelona/forum/5993.aspx/spanien/barcelona/forum/5993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baronen
2014-01-29 09:05
Ballon d'or 2014, three finalists: Eden Hazard/Zlatan Ibrahimovic Luis Suárez Lionel Messi
Barcelona No Busi - No Party
2014-01-29 08:11
Ronaldinho the orginial
Det har gått 13 dagar sen han skadade sig och är troligen borta i 2 veckor till men jag kan trösta dig med att Iniesta fick grönt ljus i dag och är tillgänglig för matchen.

Goda nyheter, ta fram trollstaven nu och trolla för oss lite längst vänster kanten El genio.

Ronaldinho the original
2014-01-29 01:35
När blir Neymar spelklar ?
Postat via SvenskaFans-appen
2014-01-29 01:28
Bara jag här inne som vill att Messi startar ikväll och triggar igång självförtroendet? Det kanske kan behövas nu när Valencia väntar runt hörnet.
Barcelona Lion24
2014-01-29 00:55
No Busi - No Party

Vem har sagt att Ronaldo inte förtjänar erkännande? Det är inge snack om saken att han är en av världens bästa fotbollsspelare. Det jag menar är att det är skillnad på att vara världens bästa målskytt/anfallare med världens bästa fotbollsspelare.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-29 00:55
No Busi - No Party - hur kul är det och leva i en lögn? Samma supportrar som du ser där inne sa efter Cl semin 2008 mellan Man United - Barcelona att Messi är överlägsen Ronaldo.

Nu helt plötsligt så är han bäst? När man ska avgöra vem som är bäst så måste du kolla under en längre tid. Du kan inte bara gå via några månader där den andra dessutom varit skadad.. Ingen här tycker att Ronaldo är dålig tvärtom så tycker nog alla här att han är världens bästa efter Messi. Bara för att Ronaldo inte är bättre än Messi gör det inte honom till en dålig spelare vilket många idioter ( ni vet var) verkar tro.

Skit samma orkar inte med en Messi vs Ronaldo diskussion.
2014-01-29 00:43
Barcelonistas Vad spelar det för roll om de har honom som nummer ett? Kommer det regna färre titlar hos oss bara för det? Lite erkännande måste man ge Cristiano. Han startade sin fotbollskarriär med talang som är mindre än Messis 5-10 gånger men likväl fortsätter han prestera på toppnivå. Det tycker jag är beundransvärd och han är utan tvivel en hjälte för många unga där ute som saknar påläggskalv men fortsätter ändå att fightas. Tack för mig.
Barcelona Gio Style
2014-01-29 00:16
@No Busi - No Party:

Ja för att Messi har bara spelat 8 ligamatcher i sin karriär
Barcelona Barcelonistas
2014-01-29 00:03
Ronaldinho the original - det uppstår dock via en fast situation, så det där målet räknar jag inte med. Pique som jag nästan ville ha bort herregud vad har hänt? Han är topp 3 i världen just nu som MB. No Busi - No Party - hela världen vet dock inte om att Messi är bättre än Ronaldo. Kolla La Puta där alla håller Ronaldo som nummer 1...
2014-01-28 23:56
Lion24

Väldigt moget. Du vet väl att Messi inte har gjort mål på de senaste 8 liga matcherna?

Om hela världen vet att Messi är bättre än Cristiano, varför ta upp det? Mindrevärdeskomplex?
Ronaldinho the original
2014-01-28 23:48
Barcelonistas (Barcelona) Förra veckan mot Levante i cupen annars i ligan så var det mot Getafe vid 1-0 målet.
Ronaldinho the original
2014-01-28 23:46
Snälla ni kan diskutera Messi vs Ronaldo när det är prisutdelningar/Ballon dor men inte vid varje dålig/bra match dom gör. Många kommer in hit för att läsa Barcelona relaterade inlägg (och ibland några OT inlägg) men istället så får man läsa om Real Madrid. Visst ni kan skriva en inlägg om hur dom spelade men inte live uppdatering vid varje målchans. Med det sagt så hoppas jag att både vi fans och Spelarna koncentrerar sig på Matchen mot Levante och inget annat! Mot Copa Del Rey avancemang!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-28 23:44
Real Madrid har fått ordning på defensiven likt oss faktiskt om jag inte har fel så har dom inte släppt in något mål under 2014!?. Dom ser stabila ut utan att imponera så där jätte mycket framåt. Vi är minst lika stabila bakåt prolemet är dock att vi är usla att försvara oss på fasta situationer. Nyckeln till låset är att inte ge bort för många hörnor eller frisparkar så ska vi klara det bra. Vi har inte släppt in ett spelmål sen jag vet inte när?.
Barcelona Lion24
2014-01-28 23:38
De på Puertan stör sig på att Ronaldo är så målkåt hela tiden. Det är inte bara dom som stör sig på det utan många Real supportrar jag känner säger samma sak men nästan ingen av dom förstår varför Ronaldo är så målkåt. Jo, för att det ändå sätt Ronaldo kan konkurrera med Messi är via mål. Ronaldo vet, vi vet, Real fans och hela världen vet att Messi är en mycket bättre spelare än Ronaldo i själva spelet. Mycket bättre. Så det ända Ronaldo kan konkurrera med är mål och det vet han själv, därför är han så målkåt. Man kan kalla Ronaldo för världens bästa målskytt men är långt ifrån att vara världens bästa fotbollsspelare. Ronaldo dominerar via mål, Messi dominerar hela spelet, inklusive mål.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-28 23:25
DM1982 (Barcelona) Hahahahaha så sant så :).
Barcelona DM1982
2014-01-28 23:24
Messi ska självklart inte spela imorgon, möjligen sista kvarten för att göra publiken lite glad. 4-1 tar Levante aldrig igen.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-28 23:20
Messi borde vila imorgon. Vi behöver honom frisk och utvilad från start mot Valencia nu på lördag. Iaf vad jag tycker!!!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-28 23:07
Finns ingen anledning för Messi att spela matchen i mon. Möjligtvis att han behöver spela mer men Tata kanske sparar honom?.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-28 23:06
@Baronen:

Han tränade. Men inte i den förmodade startelvan som de hade på träningen.
Barcelona Baronen
2014-01-28 23:02
@Tatinho:

Jaha, och varför tränar inte Messi då, måste man fråga sig.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-01-28 23:02
Vart fel förut, här är länktipset.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-28 23:00
Official: Barcelona B centre back Macky Bagnack (18) and forward Jean Marie Dongou (18) have signed their renewal until 2017, buyout fee 12M"
Barcelona DM1982
2014-01-28 23:00
@[Carles Puyol 5:

Det är nog snarare domaren som blir avstängd för att han ger dem gult kort. ; )
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-01-28 22:57
Någon som hört talas om en colombiansk mittfältare vid namn Quintero, kollat lite på honom och han verkar vara en väldigt stor talang , grymt tekniskt . Skulle ju vara en perfekt spelare att ta in i sommar eller i nästa sommar. Verkar också vara en spelare som man kan spela i Messis roll, ifall han är skadad. Kvick och bra dribblare och ett bra skott. På så sätt kan man använda han på flera positioner vilket leder till mer speltid osv. Länktips: http://www.youtube.com/watch?v=3cBCgvTtgXM
2014-01-28 22:56
NoGo™ (Barcelona) Hahahhahhaha. Sant och kan bara hålla med dig.
Barcelona NoGo™
2014-01-28 22:49
@[Carles Puyol 5:

Lugnt de kommer få korten hävda så spelar ingen roll...
Barcelona La Messias
2014-01-28 22:49
Och vad skulle Espanyol tjäna på att lägga sig mot Real Madrid ? Herregud lägg bara ner sånt här förstör kvaliten på forumet, med din logik så lägger sig Levante mot oss också....har du ens kul när du tittar på fotboll ?
2014-01-28 22:48
Både CR och Ramos får gult... Är Ramos avstängd nu ????
Barcelona TheCule
2014-01-28 22:44
Vet nån om de e sant att messi inte ska spela imon mot levante?
Och håller med med alla som säger att vi har det svårt emot chelsea de har kommit på hur man ska försvara sig mot tiki taka spelet som Barca spelar. Deras buss är jävligt speciell vi kan inte göra mål mot de och så fort de får bollen så skickar de upp bollen till anfallaren som de har haft där uppe hela tiden men som vi inte precis har koncentrerat på för att vi vill bryta ner deras försvar.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-28 22:40
Jag tror verkligen från mitt hjärta att Espanyol lägger sig med meningen för att få real vidare. Jag verkligen längtar tills de hamnar i segunda division.
Annons: